Nieuw hier? Stel je even voor!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Burnerchief
Berichten: 398
Lid geworden op: di 17 feb 2015, 19:26
Locatie: Waar mijn camper staat

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Burnerchief »

Ook nieuw hier ,vorige week een hymer camp van 1991 gekocht nu de kleine dingen fixen.
Het is de bedoeling er weekenden mee weg en vakanties
Ik ben 61 en mijn lief wat jonger.
Ik repareer alles met en zonder stekker

Onze woning een Hymer Camper op basis Fiat 290 14 2,5d van 1991

Volg ons op https://lnkd.in/d7jHX3T
Code 2021

Navigeer met een ipad pro cellulair met Magic Earth (offline)

Genietend van het Pensioen!
Gebruikersavatar
djurre1980
Berichten: 940
Lid geworden op: di 17 jan 2017, 11:57

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door djurre1980 »

Roeltx schreef:
zo 18 feb 2018, 21:18
Hallo allemaal,

Sinds oktober 2016 zijn wij de trotse eigenaar van een prachtige camper. Geen moment spijt, sterker, we zijn er helemaal gek van. En al een tijdje lees ik hier op het forum alles wat met campers te maken heeft. Hoog tijd dus om even voor te stellen.

Wij zijn Nelia en Roel, wonen op Texel, hebben twee dochters en 'n hondje Idefix.
Idefix, is dat het broertje van Isofix?
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1874
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door macfocus »

Ja, het Gallische broertje uit een klein dorpje wat dapper weerstand bleef bieden. :mrgreen:
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Gebruikersavatar
Roeltx
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 18 feb 2018, 11:34

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Roeltx »

Haha, nee, Idefix heeft geen broertje. Het is overigens wel 1 van zijn bijnamen. Net als Nilfisk.., alles wat ook maar een heel klein beetje eetbaar is ruimt hij op...
Gebruikersavatar
Slowplayer
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 20 apr 2018, 17:49

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Slowplayer »

Goedemiddag iedereen,

Ff voorstellen. Wij zijn John en Simone. Sinds kort eigenaars van een Hymer B574.
Geweldig forum,er is van alles te vinden en daar gaan we ook gebruik van maken en genieten van tripjes met de camper natuurlijk.

Groetjes John en simone
Sybolt77
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 15 apr 2018, 15:12

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Sybolt77 »

Hallo allen,

Sinds een week een iveco Clou uit 1990 in ons bezit. Over twee weken de eerste trip met zijn vieren. Op een forum als dit zijn vast veel tips en ideeën te vinden.
Groet,

Sybolt
Bijlagen
BC2777C1-BCEA-43EE-9CFA-B41EE5439940.jpeg
BC2777C1-BCEA-43EE-9CFA-B41EE5439940.jpeg (155.17 KiB) 939 keer bekeken
chris-j5-hymer
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 22 apr 2018, 11:54

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door chris-j5-hymer »

Hoi allen.
Wij zijn chris en Anja.
Wij zijn sinds kort eigenaar van een j5 met hymer opbouw.
Ik hoop hier tips en handigheidjes te lezen die het camperen nog leuker maken.
Groeten Chris
A-Tom
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 23 apr 2018, 21:53

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door A-Tom »

Hallo, sinds een paar dagen eigenaar van een Fiat 2500 FFB Classic 570 !

zijn er mensen in de buurt met een soortgelijke ?

ik hoop ook wat deskundige hulp te krijgen op het forum en ook de nodige handleidingen, wie er een heeft voor de 570 mag mij die altijd bezogen aub

gr Tom
Orionpax
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 apr 2018, 22:04

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Orionpax »

Hallo allemaal,
Mijn naam is Eric en ik werk in de e-commerce branche.
Sinds vandaag zijn wij de trotse eigenaar van een Hymer B644 uit 1994, onze eerste Camper.

Ik hoop hier veel informatie te vinden en kennis uit te wisselen.
hartelijke groeten!
2.JPG
2.JPG (45.47 KiB) 782 keer bekeken
Yanky54
Berichten: 1
Lid geworden op: di 01 mei 2018, 15:28

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Yanky54 »

Hoi hoi, ik ben Ruud en ben met mijn vrouw Hennie sinds 15 maart 2018 met de camper op weg door Europa voor de komende 4 a 5 jaar, als we het zo lang uithouden. We wonen ook in de camper als we in nederland zijn want we hebben alles weggedaan zoals huis, auto en motor. We hebben een oude fiat ducato 280 uit 1986 gekocht en een beetje naar onze stijl ingericht. Motorisch de nodige spullen laten vernieuwen. Dit is superlux voor ons want 3 jaar geleden trokken we nog rond met een tunneltentje. Ik ben 64 jaar en dus met pensioen. Momenteel hebben we rond de 30 camperplaatsen aangedaan en komen net uit Taragonna en zitten nu in la Garriga. De maand juli zijn we even in nederland voor de kinderen en kleinkinderen en daarna weer gauw weg, heerlijk rustig rond toeren naar het zuiden. Trouwens de tolwegen vermijden we want we hebben toch geen haast en willen een hoop bekijken. Ik hoop dat dit toch ook meerdere mensen aansteekt om zo'n onderneming te starten.
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1990
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Allemaal hartelijk welkom en veilige reizen gewenst! :cheers:
Boranka
Gebruikersavatar
luinge
Berichten: 324
Lid geworden op: vr 04 mei 2018, 21:08
Locatie: Peize (Drenthe)
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door luinge »

Hallo,

Nieuw op dit forum na al veel gelezen te hebben.
Mijn vrouw en ik hebben besloten na deze vakantie de caravan weg te doen en over te stappen op een camper.
We hebben altijd met De Waard en Karsten tenten primitief gekampeerd. Op een gegeven ogenblik hebben we vanwege wat rugproblemen een caravan aangeschaft. Maar we voelen ons hier nooit echt gelukkig mee.
Nu hebben we eigenlijk besloten om onze al lang gekoesterde grote wens in vervulling te laten gaan. Na deze zomervakantie gaan we overstappen naar een camper. En het gaat een zelfbouw worden. Heb zelf redelijk wat ervaring met hout/meubels fabriceren. Heb electro /electronica als opleiding en volgens mij alle gereedschap die nodig is om deze klus te klaren. We hebben geen haast, planning is dat de bus zomervakantie 2019 klaar moet zijn.
We gaan dus eerst een uitgebreid selectie procedure in voor de Bus. We hebben wel bepaald dat het een L1H2 moet worden met een vast bed. Dus heel compact en klein. Waarschijnlijk een import (Heb twee jaar geleden mijn huidige auto ook geimporteerd)
In eerste instantie blijf ik dus een lezer op dit forum, met als speciale belangstelling de zelfbouw.
Als de selectie voor de geschikte bus begint zal ik daar een appart draadje voor opzetten.

Groet Roelof
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door blizard »

Welkom! Goede keus, vele gingen jullie voor :-B
We zijn altijd benieuwd naar nieuwe initiatieven en ideeen.
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door FredV »

Even voorstellen.
Ik ben FredV en gebruik zo’n 8 jaar een Dethleffs 5801. Een 244 2.3 JTD kenteken 2006 die mij prima bevalt en inmiddels is voorzien van allerlei technische uitbreidingen. Ik lees al een tijdje mee met de vele discussies op dit forum; soms met ‘verbazing’, maar meestal wel met ‘hier heb ik wat aan’. Vooral dat laatste heeft mij doen besluiten om toch maar even voor te stellen. Misschien kan ik dan ook nog eens een probleem voorleggen of misschien wat nuttigs roepen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Knibbel
Plaats reactie