Waar gaan we komend weekend naar toe?

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Josette

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door Josette »

PaulBng schreef:Die is in Nederland. Bij Schijndel (NB).

Ik ga van 't weekend weer naar huis Afbeelding
Bedankt. :thumbup:
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door B1gcheese »

Ons campertje is voor APK en onderhoud geweest. Aangezien hij toch voor de deur staat gaan we zo even op pad richting Den Helder, CP Willemsoord schijnt vernieuwd te zijn. We gaan eens een kijkje nemen.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door B1gcheese »

Komend weekend naar de Tweedehands Motorhomesalon in Antwerpen. Om te kijken wat er allemaal tweedehands te koop is en veel campers te besnuffelen. De Caravana in Leeuwarden vond ik vies tegenvallen, daar was haast geen tweedehands te zien. Zo'n nagelnieuwe Niesmann Bisschoff is prachtig maar niet te betalen. Deze beurs in Antwerpen is ook nog een gratis te bezoeken. Ik ga vast even oefenen op mijn Vlaams accent.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
milo
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 10 aug 2009, 20:16
Locatie: West Vlaanderen

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door milo »

Hey,

Antwerps is geen vlaams he, :wink:
Moh vind toch, das vlaams, west vlaams :-B :-B
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door B1gcheese »

Amai, ik hoor het verschil toch niet :-B
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
Maranopreis
Berichten: 1687
Lid geworden op: vr 21 apr 2017, 23:39
Locatie: Rheden
Contacteer:

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door Maranopreis »

We hebben de camper weer uit de winterstalling getrokken en gaan a.s. vrijdag tot donderdag naar Luxemburg stad en via Trier rich tong Bonn en Keulen. We zijn voorbereid op wat koudere dagen en vooral nachten, maar we gaan vooral genieten.
Greetz André & Marjos

ONE LIFE, LIVE IT !

zie onze reisverslagen op https://www.maranopreis.nl
Gebruikersavatar
Maranopreis
Berichten: 1687
Lid geworden op: vr 21 apr 2017, 23:39
Locatie: Rheden
Contacteer:

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door Maranopreis »

We hebben komend weekend weer 5 dagen de tijd om ons in de camper te vermaken. Gaan waarschijnlijk richting Duitsland, NiederSaksen. Zijn nog wat aan het kijken welke plaatsen leuk zijn om te doen.
Greetz André & Marjos

ONE LIFE, LIVE IT !

zie onze reisverslagen op https://www.maranopreis.nl
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door mariët »

We gaan voor het eerst een écht lang weekend weg met het bakbeest. Aangezien Jan nog steeds niet mag rijden vanwege een oogoperatie ben in chauffeur tegenwoordig. Het gaat me aardig af maar hij is best wel groot. Met een automaat rijden vind ik fantastisch, dat hadden we jaren eerder moeten doen :D :D
Back on topic
We gaan donderdag tot maandag naar Boerderij de Kolke in Voorst. Relaxen. Ik las op FB dat daar tegelijkertijd ook een Paastreffen is maar daar hoeven we ons niet aan te storen, misschien wel gezellig juist. Staan we in elk geval niet alleen.
We hebben tot nu toe wel wat 'probleempjes' gehad met de stroom, we begrijpen al die ingewikkelde panelen nog niet helemaal, maar het komt goed.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
masterknauser
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 11 nov 2013, 15:04

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door masterknauser »

naar de auvergne. :P
dit lid leest alleen nog maar .
Gebruikersavatar
Maranopreis
Berichten: 1687
Lid geworden op: vr 21 apr 2017, 23:39
Locatie: Rheden
Contacteer:

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door Maranopreis »

mariët schreef:
ma 26 mar 2018, 11:26
We gaan voor het eerst een écht lang weekend weg met het bakbeest. We gaan donderdag tot maandag naar Boerderij de Kolke in Voorst. Relaxen. Ik las op FB dat daar tegelijkertijd ook een Paastreffen is maar daar hoeven we ons niet aan te storen, misschien wel gezellig juist. Staan we in elk geval niet alleen.
Veel plezier daar, wij hebben daar verleden jaar Augustus een paar nachten gestaan. Prima plek om van daaruit bv Zutphen te doen oid.
Greetz André & Marjos

ONE LIFE, LIVE IT !

zie onze reisverslagen op https://www.maranopreis.nl
tomdejong
Berichten: 975
Lid geworden op: zo 17 aug 2014, 19:27
Locatie: Doetinchem

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door tomdejong »

Dit weekend willen naar park de hoge veluwe, Lekker lang weekend!
--------------
tja, ik kan het natuurlijk ook mis hebben.....
Toedeledoki

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door Toedeledoki »

Noordwaarts. De planning is om vrijdag een plekje te zoeken langs het Nord Ostsee Kanal. Dan zaterdag verder omhoog richting Zuid Denemarken. Mogeltonder en Romo. Misschien nog even in Ribe kijken. Maandag rustig aan weer terug. En dinsdag weer aan het werk. :-?
Gebruikersavatar
El-Rey
Berichten: 234
Lid geworden op: di 26 dec 2017, 16:48
Locatie: Uithoorn

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door El-Rey »

Zoals al aangegeven in een ander topic:
We gaan naar Baarland.
Lekker eten en uitwaaien.
Helaas kunnen we pas zondag weg, maar ach...klagers hebben geen nood.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
El Rey ha Vuelto
Toedeledoki

Re: Waar gaan we komend weekend naar toe?



Bericht door Toedeledoki »

Precies zo gegaan als gepland:

-Donderdagavond vertrokken en op de Stellplatz in Remels gestaan. Heerlijk bij de Griek gegeten.

-Vrijdag binnendoor gereden tot aan de Stellplatz van Hochdonn bij het Nord Ostsee Kanal. We waren hier om een uur of 3 al. Beetje bootjes kijken en lekker rustig aan gedaan. 's Avonds in het restaurant vlakbij de Stellplatz gegeten.

-Zaterdag doorgereden naar Rømø. Ook alles binnendoor en onderweg veel leuke weggetjes, landschappen etc gezien. Ter hoogte van Friedrichstadt zag ik veel campers staan en het stadje zag er gezellig uit. Onthouden voor de terugreis dacht ik!
Via Møgeltønder, een erg sfeervol Deens plaatsje kwamen we aan op Rømø. Dé attractie daar is het rijden met de camper op het strand. Blijft appart en bij de lage temperaturen ook een beter alternatief dan een lange strandwandeling. We hebben daar lekker gelunched en wat winkeltjes bekeken en zijn toen doorgereden naar Ribe. Ribe is de oudste stad van Denemarken en er is een gratis camperplaats. 's Avonds in Ribe weer heerlijk gegeten en een rondje door de stad gelopen.

-Zondag wederom binnendoor naar de Stellplatz van Friedrichstadt. Dit is een grote erg nette camperplaats. Een zgn. "Topplatz". Met alle voorzieningen en dichtbij het leuke stadje. Friedrichstadt is rond 1600 gesticht door Nederlandse geloofsvluchtelingen. Het doet erg Nederlands aan en wordt ook wel klein Amsterdam genoemd. Leuk voor een tussenstop! Ook de camperplaats is aan te raden.

-Maandag (vandaag) eerst lekker bij de bakker ontbeten in Friedrichstadt. Vervolgens weer binnendoor gereden tot Bad Bederska. Een toeristich stadje waar ze in ieder geval lekker ijs verkopen. Van hier af ging het weer de snelste weg naar huis.

Het was een koud maar zonnig paasweekend. En wij hebben er van genoten. We hebben voornamelijk binnendoor gereden. Voor de routeplanning heb ik Kurviger en de "spannende route" van TomTom gebruikt.
Plaats reactie