En ik hoef helemaal geen belminuten of sms, daar moet ik nu dus wel voor gaan betalen.
Heb al een groot tegoed opgebouwd, waar ik niet veel mee kan. In elk geval geen bundels aanschaffen.
Als je nu al zo'n groot tegoed heb waardeer dan eens niet op en zet ook geen bundels aan je zult zien dat je dan evengoed internet hebt zelfs sneller dan nu en zo verbruik je je bonus tegoed.
En als je bonus tegoed op is waardeer je weer op met €20,= en zet je de bundel weer aan en bouw je weet bonus tegoed op voor de volgende bundelvrije periode.
Met Anny dr telefoon doen we het al anderhalf jaar zo in het buitenland staat de bundel aan en als we terug zijn in Nederland maken we het bonus tegoed op.
Met Texelse Groet, Jammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Hi Cor. Klopt wat je aangeeft. Ff niet meer aan gedacht. Maar ik weet wel heel in het begin dat ik dit abonnement had dat ik was vergeten de mobiele gegevens uit te zetten. En had dus ff geen nieuwe bundel genomen. Ik wist toen nog niet precies hoe dat werkte. Maar zag wel dat het tegoed snel verminderde. Dus buiten de bundel op het internet is dan volgens mij erg duur. Ik ga je tip toch onthouden. Dus dank je voor het meedenken .
Greetz ...Gitana. (Annie)
De VROUW die niet nieuwsgierig is, maar wel graag veel weet, dus veel vraagt.
Onbeperkt data, fup 3gb per dag, 5,5 Mbps, op het kpn netwerk.
Ook 1 of 2 jaar abo mogelijk, dan 1 of 2 € per maand goedkoper.
Met de sim is niet te bellen. https://mobile.tibbaa.com/product/tibbaa-social-media/
Hoeveel data je EU mag verbruiken heb ik nog niet gevonden.
Elze, m,n glazen bol is stuk , wat de toekomst brengt merken we vanzelf.
Voor nu lijkt me dit niet slecht, voor 10€, 90Gb per maand op een redelijke snelheid.
Bij Choozze heb ik altijd gematigd gebruik gemaakt en de grote downloads op het einde van de maand gedaan. Zolang je aan het downloaden was, werd er niet afgebroken.
Dus de laatste maand had ik 13 GB aan data verbruikt in het buitenland. Ik heb daar wel een rekening van gehad maar heb geprotesteerd omdat men zelf de rekening heeft laten oplopen i.p.v. mij uit te schakelen. De laatste rekening was iets van 141 euro. Deze heeft men, tot op heden, niet bij mij afgeschreven. De machtiging tot automatisch incasso heb ik inmiddels ingetrokken.
Joop mooi gevonden weer.
Als ik nou zo'n sim voor een maand neem moet je dan op een bepaalde manier verlengen (net als bij *143#)
Of wordt dat automatisch verlengd (indien) saldo.
En als je dan wil stoppen, Bv. Na de tweede maand, geld dan een maand opzegtermijn?
Ook het maand abo is een abo, het gaat dus vanzelf door. Je hebt geen saldo nodig, het is geen prepaid.
Hoe ze precies handelen bij opzeggen weet ik niet.
Even bellen en hier melden?
Edit: In de voorwaarden staat 1 hele maand opzegtermijn. Als dit ook voor het maand abo geldt dan is dus de minimum abo periode 2 mnd.