Leuke aanbiedingen!

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Marjorie
Berichten: 22063
Lid geworden op: ma 11 jul 2011, 16:04
Locatie: New Fun

Re: Leuke aanbiedingen!



Bericht door Marjorie »

Geen aanbieding maar wel voor een leuk prijsje: voor € 9,95 bij de Action een opklapbaar vissersstoeltje (kun je lekker je benen op laten rusten) en met het losse tafelblad heb je een tafeltje.
stoeltje en blad.jpg
stoeltje en blad.jpg (179.88 KiB) 5149 keer bekeken
tafeltje.jpg
tafeltje.jpg (166.45 KiB) 5149 keer bekeken
groetjes, Marjorie

My home is my castle, my camper is my home
Jan-Hidde en Marjorie - Magirus Deutz (1978)
Gebruikersavatar
Tardis
Berichten: 742
Lid geworden op: di 07 aug 2012, 17:28
Locatie: Midden v/h land

Deze week in de aanbieding: Air Hawk



Bericht door Tardis »

Bij de blokker is deze week de Air Hawk in de aanbieding. Bij Bol.com of Tell Sell zelfs nog een paar euri goedkoper.

Het staat er niet bij, maar na wat gegoogle weet ik dat hij tot een luchtdruk van ruim 8Bar moet kunnen pompen.
Dat zou ook de camper kunnen bedienen dus....

Heeft iemand zo'n ding en kan ik er idd drie en een halve ton mee opbeuren tot 5+ bar in de banden ?
En hoeveel banden op een accu ?

Thomas
Reizen is het verbreden van je horizon en het verkennen van je dimensies... helaas slechts 3
(ondanks dat onze camper een Tard is :-)

Weet iemand de weg naar het restaurant aan het einde van de Galaxy

Modificaties aan Tardis en andere leuke ontwikkelingen vind je op http://www.3daybreaker.blogspot.com
Die aan de andere auto hier: http://midlivecrisis.blogspot.nl
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: Deze week in de aanbieding: Air Hawk



Bericht door jmkoole »

Maakt zo'n ding niet afgrijselijk veel herrie? Met goed fatsoen eigenlijk niet in het openbaar te gebruiken? En doe je geen half uur over om één band op druk te krijgen?
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Deze week in de aanbieding: Air Hawk



Bericht door Cee Pee »

Die drie en een halve ton is helemaal niet van belang het gaat om de druk die dat ding kan leveren.
En of daar nu vijf kilo of vijf ton mee verplaatst moet worden doet niet zaken.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Tardis
Berichten: 742
Lid geworden op: di 07 aug 2012, 17:28
Locatie: Midden v/h land

Re: Deze week in de aanbieding: Air Hawk



Bericht door Tardis »

jmkoole schreef:Maakt zo'n ding niet afgrijselijk veel herrie? Met goed fatsoen eigenlijk niet in het openbaar te gebruiken? En doe je geen half uur over om één band op druk te krijgen?
Dat laatste, dat hoop ik te horen als antwoord op mijn vraag :-)
Ik weet het zelf niet.
Reizen is het verbreden van je horizon en het verkennen van je dimensies... helaas slechts 3
(ondanks dat onze camper een Tard is :-)

Weet iemand de weg naar het restaurant aan het einde van de Galaxy

Modificaties aan Tardis en andere leuke ontwikkelingen vind je op http://www.3daybreaker.blogspot.com
Die aan de andere auto hier: http://midlivecrisis.blogspot.nl
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3228
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: Leuke aanbiedingen!



Bericht door Going »

Ja, het maakt herrie. Ja, het neemt lang voor de band op druk is. Ja, meermalen gebruikt in noodgeval. Ja, ik heb het altijd bij me,doch normaal pomp ik de banden naar spanning bij de garage.
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8372
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Leuke aanbiedingen!



Bericht door EasyBee »

Nou weet ik niet hoeveel drukverlies jullie hebben in de bandjes, maar die van ons verliezen gelukkig zeer weinig.
Dus ik controleer die van ons regelmatig (als we op reis zijn 1 x in de week) en wat er bij moet (meestal niets en alleen na heel lang stilstaan iets van 0,2 tot 0,3 bar) doe ik het oppompen met een fietspomp (wel een goede met meter voor fiets- en autobanden). Kan tot 8 bar.
Gewoon mouwen opstropen.
En bij pech (lekke band) ? Ik heb toch een reserveband. Anders garagebedrijf bellen.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Peer5m
Berichten: 310
Lid geworden op: ma 07 sep 2009, 17:12
Locatie: Breda

Re: Leuke aanbiedingen!



Bericht door Peer5m »

Bij de action een meter ledjes (plm 30 stuks) met batterijvoeding (3 AA) voor 1.75 euro.
Beter een vlieg in de pan als geen vet.
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3228
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: Leuke aanbiedingen!



Bericht door Going »

Vandaag opdek matras Ideaal voor de camper.
Maakt luchten van bed makkelijk
https://www.1dayfly.com/nl/nl/1dayfly?u ... 9118480384
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Leuke aanbiedingen!



Bericht door Dafluc »

Op verzoek zijn een aantal berichten over VPN verplaatst naar dit topic.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15352
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Leuke aanbiedingen!



Bericht door Hoofdnoorman »

Elektrische TV steun met afstand bediening etc.
De mijne koste ongeveer 10 euro en verder sloopgoed, maar je kunt hem er bijna niet meer zelf voor maken.
Hij zal wat langzamer gaan omdat de actuator op 24 volt gaat. Dat mag echter geen probleem zijn.
https://www.amazon.de/gp/product/B01B47 ... bw_c_x_5_w

Op Ebay kom ik ongeveer dezelfde tegen voor een aanmerkelijk hogere prijs. https://www.ebay.com/itm/28-700mm-Auto- ... Sw~otWeKE-
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:

Re: Leuke aanbiedingen!



Bericht door Rolling Rodie »

Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8372
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Leuke aanbiedingen!



Bericht door EasyBee »

€ 1199,95 en verzending is gratis binnen NL.

De bijbehorende tekst

HONDA EU20I GENERATOR
Deze superstille generator kunt u overal gebruiken. Ideaal voor kampeeruitjes en tijdens het toeren met de caravan, want hij levert zuivere en betrouwbare spanning op afgelegen locaties. Hij is ook heerlijk licht – dus u hoeft zelf maar weinig energie te leveren om ze te dragen.

Licht en draagbaar
Een Honda draagbare generator mag dan wel klein zijn, toch zit hij boordevol functies en innovaties die samen zuivere spanning leveren voor gevoelige elektronische buitenapparatuur. Door de combinatie van lichtgewicht materialen, het design en de ergonomische handgreep is deze generator makkelijk op te tillen en te dragen.

Geen stoorzender
Honda generatoren zijn stiller omdat hun behuizing met geluidsdemping en hun unieke uitlaatdempingssysteem het motorgeluid aanzienlijk dempen. Heel belangrijk als u graag in stilte wilt genieten van de mooie natuur.

Honda is kwaliteit
Niets is vergelijkbaar met een Honda generator, met zijn unieke invertertechnologie die garant staat voor soepele en ononderbroken spanning. U kunt veilig uw laptop aansluiten, of welk ander gevoelig elektronisch apparaat dan ook; er is geen oververhittingsgevaar. Dankzij het unieke Eco-Throttle™ lastgevoelige apparaat gaat het motortoerental omhoog als de belasting toeneemt. Dit gebeurt automatisch en direct, zodat de generator altijd aan de vraag kan voldoen. Dus als u even een koffiepauze wilt inlassen, kunt u gewoon de waterkoker aanzetten zonder dat uw laptop het begeeft. Als het water gekookt is, brengt Eco-Throttle™ het toerental weer stilletjes naar beneden – wat u brandstof en geld bespaart.

Veilig en makkelijk
De praktische aansluitingen en bedieningselementen zorgen voor het makkelijk en snel starten en laten lopen van de generator; vooral omdat de starter, choke, brandstofkraan, aan-knop en stekkers allemaal op hetzelfde paneel zijn bevestigd. Daardoor gaat het starten en bedienen van de machine makkelijk en handig. En dankzij onze olieniveaubeveiligingstechnologie gaat de motor automatisch uit als het olieniveau onder een veilig niveau komt.

Zuiver vermogen
De draagbare generator is voorzien van een uniek invertersysteem dat zorgt voor een constante stroom zuivere en soepele spanning voor gevoelige apparatuur. Het werd door Honda ontwikkeld in 1987, en werkt samen met een lastgevoelig apparaat dat spanning van topkwaliteit levert en deze aanpast aan de aangesloten apparatuur. En de kwaliteit is net zo goed als de kwaliteit die u thuis gewend bent.

Twee keer zoveel vermogen als u dat nodig hebt
Draagbare generatoren kunnen aan elkaar gekoppeld worden met behulp van een parallelkabel die het uitgangsvermogen verdubbelt. Op deze manier verbonden kunnen ze met gemak een klein hospitality-evenement aan of een airconditioningsysteem in een camper laten werken. Twee kleinere generatoren zijn soms makkelijker te vervoeren dan één grote, en eenmaal op hun plek kunt u ze aan elkaar koppelen en zo het uitgangsvermogen verhogen.

De paralelkabel om er twee te koppelen kost € 295.
Laatst gewijzigd door EasyBee op vr 29 dec 2017, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Leuke aanbiedingen!



Bericht door Aloys »

Ik heb een aantal berichten over generators (generatoren?) verwijderd.
Ik heb nog even overwogen om het af te splitsen, maar met "suiker is de oplossing" ging het
al weer in de verkeerde richting, reden waarom we jaren geleden het onderwerp "Generator"
tot verboden onderwerp hebben verklaard... :D

Dit topic is voor het melden van leuke aanbiedingen, niet voor het eindeloos discussiëren over
die aanbiedingen...

Graag on-topic dus: meld je leuke aanbieding! :D :wink:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Plaats reactie