Canal Digitaal op het Camperforum

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Face »

Wij zijn nog niet zo lang lid maar het hangt me nu al de keel uit steeds de veranderingen. Ik betaal voor alle zenders maar moet nu al 4 zenders missen. NIET KLANTVRIENDELIJK DEZE WERKWIJZE.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Cee Pee »

Geef dan ook even aan welk abonnement je hebt, welke zenders je mist, wat voor apparatuur je gebruikt en waar je je bevind.
Zo is het alleen maar ongefundeerd klagen en een oplossing kan niet aangedragen worden.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
myway
Berichten: 15460
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door myway »

Volgens mij hadden ze bij CD afgelopen week een knopje verkeerd staan, ik had met STB. abo een aantal dagen weer rtl4 en SBS6 via Astra 1
Overigens waren ze er in de tweede kamer ook weer achter dat 30 verplichte zenders onzin is.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Geweldige ontvangst,sinds de HD zenders er zijn,zelfs beter dan met Astra 19,2,en dat moet voor anderen,dan ook mogelijk zijn ,mits je apparatuur in orde is,dus niet ongefundeerd steeds CD de schuld geven,zoek het eerst bij jezelf,heb je meestal ook de oorzaak
Hans
eigenhymer
Berichten: 1023
Lid geworden op: zo 16 okt 2005, 16:28

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door eigenhymer »

al vele jaren abonnee maar al die updates maken het er zeker niet prettiger op,kom je weer thuis niets doet het meer dus maar weer eens alles opnieuw erin
mooi niet dus je ontvangt de hele wereld maar het basis hd pakket is teveel gevraagd vind je dus na lang zoeken dat de update met een losse kaart al sinds 20-7 niet werkt .
leuk hoor zo'n monopoly via de satteliet :bang:
Ik heb een fotografisch geheugen maar de laatste tijd hapert de harddisk steeds meer....
Gebruikersavatar
leontine1311
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 07 jul 2013, 11:37

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door leontine1311 »

Waarom bestaan er eigenlijk geen maand abonnementen?? Dus wanneer je weg gaat betaal je die maand daarna zet je hem weer uit als hem niet gebruikt? Wij hebben thuis geen schotel zou dus nu 19.95 moeten betalen elke maand als ik als we met de camper weg zijn willen kijken?? Want behalve het zomer abonnement is er geen alternatief??

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Cee Pee »

En als je nu thuis eens WEL een schotel zou doen en de kabel eruit gooit.
Dan zit je ook niet meer aan twee abonnementen vast.
Het hele leven bestaat uit keuzes.
Zo heb ik jaren geleden de vaste telefoon en de kabel opgezegd en of we nu thuis zijn of onderweg, de ontvangst van tv, telefoon en internet gaat gewoon mee waar we zijn.
Alles lekker mobiel.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
leontine1311
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 07 jul 2013, 11:37

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door leontine1311 »

Omdat we dan veel duurder uit zijn dan nu?? Betaal nu 59 euro voor 2 digitale TV aansluitingen ( incl. ziggo sport)en de rest analoge, telefoon en internet 150mb snelheid en overal in Nederland tv kijken via horizon. Tevens goedkopere mobiele abonnementen. Volgens mij red ik dat nooit meer CD???

Edit: zie het al Combi is met online.nl via KPN, we hebben hiermee in ons buitengebied Max 20mb snelheid dus geen optie daarom zijn we destijds overgestapt naar ziggo.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Zoals Cor al aan geeft,ieder maakt zijn keuze,maar ik ben het wel met hem eens,...doe het ook al jaren op deze (goedkope) manier,en heb weinig CD problemen,opnieuw in laden was alleen voor HD ontvangst even aan de orde,maar al lang passe'
Hans
Gebruikersavatar
vmax
Berichten: 5176
Lid geworden op: zo 06 sep 2009, 21:16
Locatie: oant grutste natoergebied fan nederlân

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door vmax »

men vraagt zelf om problemen met die zgn. goedgekeurde zooi van anaal digitaal :thumbdown: :thumbdown: :wave: :wave:
Hymer B694 Fiat 2.8 IDTD bj 2000

wie hard werkt verschaft zichzelf vrijheid

voor de tandemas bezitters:
https://www.facebook.com/groups/183362805934110/
https://www.facebook.com/groups/2246047885618614/

en Hymer bezitters
https://www.facebook.com/groups/871981313133700/
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Cee Pee »

Ik heb thuis twee van die M7-SAT801 en die draaien probleemloos en die heb ik toch echt van CD gekregen.
Dus zo slecht zijn ze nu ook weer niet.
In de camper zit een Denson 1010 road V2 ook probleemloos, deze wel zelf gekocht omdat ik er een los IR oog bij wilde vanwege inbouw.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Kees2
Berichten: 4326
Lid geworden op: za 22 apr 2006, 13:01
Locatie: Arnhem

Re: Canal Digitaal op het Forum



Bericht door Kees2 »

Kees2 schreef:
Cee Pee schreef:Alweer een klacht over CD en zoals zo vaak weer te wijten aan ontoereikende spullen van de gebruiker.
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten heet dat.
dat ook weer betrekkelijk, koop je bij canal digitaal zelf een ontvanger voor thuis een behoorlijk dure DRS 8121, maar naar een aantal updates word het alleen maar slechter, uiteindelijk is het een onbetrouwbaar stukje elektronica wat op de haverklap gerest moet worden, of dit spontaan zelf doet,
opnemen is een loterij of en wat hij opneemt
maar kon met korting een nieuwe van hun kopen, eerst kreeg ik de verkeerde dus die retour en kreeg ik er een die volgens hun de nieuwste was maar die kon ook niet fatsoenlijk programmeert opnemen, dus retour canaal en daarna eindeloos aan de telefoon om het financieel ook weer goed te krijgen want ook dat liep verkeerd,

voor de camper voorlopig de satelliet maar gelaten voor wat het is heb nog een UFO,
dus kan mij wel voorstellen dat mensen het nu zat zijn,
tja je moet nu opnieuw investeren om te blijven kijken, en ja dan moet je het te kopen spul aan passen wat je er wil doen,
dat kan betekenen een grotere schotel, en dat de vorige niet voor een dubbeltje op de eerste rang hebt gekocht,


en dan de genoemde update van canal digitaal ( ander topic )lijkt mij eerder dit doel te hebben

SmartWi en Clone+
Houdt u er wel rekening mee dat nadat de software-update verwerkt is, ondersteunende hardware-oplossingen die niet door CanalDigitaal ondersteund worden, zoals SmartWi en Clone+, niet meer werken. ​
in dit geval moet ik voor de eerste keer zeggen dat de ontvanger ( DSR8121) er beter van is geworden,
stabieler, minder problemen, niet dat je nu kunt zeggen dat het nu goed is, hij doet vaak niet wat je vraagt met de afstandbediening, het blijft een onding in verhouding tot de Rebox 8220HD die in de woonkamer staat,
daarom was hij al verbannen naar de slaapkamer, daar blijft hij nu ook nog, beter maar nog steeds ergerlijk,
of hij nog werkt met een kaart zonder abonnement kan ik zo niet zeggen
Frakke
Berichten: 2
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 17:38

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Frakke »

Hoi. Hebben een denson ds1010 en hebben sinds kort ook geen beeld meer. Tvvlaanderen abbo. Fabrieksinstellingen terug gezet. Fast scan op astra 19, astra 23. niets helpt. Iemamd een idee? alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Cee Pee »

Heb je de nieuwste software versie er op staan.
http://www.nauticgear.nl/denson_1010_ro ... are_update
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Plaats reactie