Ik ben het zeker met je eens dat we vaker hier moeten reageren. Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat we vaker aanwezig zijn. Excuses hiervoor.Bob Diesel schreef:Dat verhaal vraag en nog iets staan al weer een pagina of 2 terug
Met dit als resultaat
Bob Diesel schreef:Toen deze avond de RTL zenders er uit vlogen
toch maar 1€ en providerkosten er aanr gewaagd
Het HD- aktie pakket wat ik had,dus geen STB ,,wat ik al aan CD gemeld had
van €9.95 omgezet naar Basis HD voor €10,-
Maar wel een vervelende discussie ,dat de LNB niet kapot kon zijn
maar de schotel niet goed zal staan,,,,,,,,,,,,,,echt niet
De callcenter medewerkster ziet op afstand dat mijn schotel niet goed staat,,,,,,,,,,,,,,,echt wel
Moet eerst de oude LNB opsturen en kan dan tegen betaling en verzendkosten een nieuwe krijgen
ff naar de MM is goedkoper,ben toch niet gek
En de belofte dat webcare een seintje krijgt dat ze hun inbox mogen chekken
Voor mij ff geen callcenter contact meer ,met welke firma of provider dan ook
tijd voor een
Lees de laatste regeltje,s
Die vraag is al voor bij,en vergeten
Maar ik begrijp uit jouw verhaal dat je op dit moment geen vragen meer hebt?
Gr Paul