ACSI App

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
staal571
Berichten: 313
Lid geworden op: vr 04 dec 2015, 21:10
Locatie: Twente

ACSI App



Bericht door staal571 »

Ik heb dus via de NKC het ASCI boek en het bijbehorend pasje, maar als ik de ASCI App op mijn Ipad wil gebruiken omdat ik dus die boeken niet in kleine bus mee wil nemen dan moet ik nog een keer betalen voor gebruik van de App volgens de ASCI heel vreemd, vandaar dat duur uitziende pand langs de snelweg.

Peter
Gebruikersavatar
Saviemeke
Berichten: 16782
Lid geworden op: di 27 dec 2005, 10:13
Locatie: Wieringermeer
Contacteer:

Re: ACSI App



Bericht door Saviemeke »

Bij het lidmaatschap van de NKC krijg je inderdaad twee ASCI boeken, erg handig. Maar nu verwacht jij dat je bij het lidmaatschap van de NKC alle voordelen van het ASCI lidmaatschap erbij krijgt....... :roll:
Renovatie van onze Hobby600

*******************************************************


Je moet zeilen op de wind van vandaag,
De wind van gisteren helpt je niet vooruit,
En je weet niet, of hij morgen komt
Gebruikersavatar
staal571
Berichten: 313
Lid geworden op: vr 04 dec 2015, 21:10
Locatie: Twente

Re: ACSI App



Bericht door staal571 »

Nee dat verwacht ik niet, maar ik ging ervan uit dat de inhoud van het boek gelijk is als wat je met de App te zien kunt krijgen dus vandaar, ik heb meerdere abonnementen op andere dingen waar ik de gedrukte versie en gratis de digitale versie kan bekijken dus zo gek was de vraag toch niet.
Want volgens mij wordt de digitale versie gebruikt om er een analoge geprinte versie van te maken.

Peter
Gebruikersavatar
Moi
Berichten: 1724
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 0:52
Locatie: Loppersum (Gr)

Re: ACSI App



Bericht door Moi »

Je kunt wel alles zien met de nkc app, gegevens gelijk aan de boeken die je krijgt van het nkc. De app is gratis voor nkc leden. Voordeel is dat alles steeds weer aangevuld wordt en dus actueler is. De boeken je bij acsi koopt zijn veel uitgebreider dan die van het nkc. Daarom moet je de acsi app apart kopen.
Laatst gewijzigd door Moi op ma 22 feb 2016, 10:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Pössl Roadcruiser.
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7518
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: ACSI App



Bericht door eef van baal »

je moet de NKC app installeren daar staan ze allemaal in, en als lid de volledige versie helemaal gratis.

zoek een plaats en navigeer er naar toe met de navi op het zelfde apparaat.


oeps dat stond er al een keer.
"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
WimZ
Berichten: 1814
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: ACSI App



Bericht door WimZ »

In de nkc app kun je zeker NIET alle acsi kampeerplaatsen terugvinden. Daar vind je alleen camperplaatsen en sommige campings die 'campervriendelijk' zijn.
De ACSI-kaart plaatsen uit de gids van de NKC vind je dus niet allemaal in de app terug. Daar heb je dus inderdaad de ACSI app voor nodig of de website.
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: ACSI App



Bericht door AadenAnke »

Wij hebben de 2 zeer bruikbare boeken, de NKC app en het pasje dat weer korting geeft. Alles gratis omdat we lid zijn van de NKC. Gezien de kwaliteit en bruikbaarheid van alles (app + boeken + pasje) zijn wij zeer tevreden! Zeker gezien de prijs van het lidmaatschap. Begrijp niet waarvan ze het kunnen doen, om in zo'n mooi pand te zitten.
Gr. Aad
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8458
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: ACSI App



Bericht door EasyBee »

De opmerking van Staal571 mbt dat dure pand langs de A15 sloeg op de ACSI en niet op de NKC.
Maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Plaats reactie