Portimao, Praya de Rocha

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Skippii
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 16:26
Locatie: Up North

Portimao, Praya de Rocha



Bericht door Skippii »

Zojuist vernomen: Portimao heeft de prijzen inderdaad verhoogd. Camper met aanhanger thans E 4,50 per dag, ze geven ook geen korting meer voor meerdere dagen of een maand achtereen. Het is er dus nu erg rustig, voor de overwinteraars wordt het dus te prijzig.
Gebruikersavatar
Japie
Berichten: 1844
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 15:18
Locatie: Staphorst
Contacteer:

Re: Portimao, praya de rocha



Bericht door Japie »

Jeetje, wel 4½ euro per dag. :bang: Je zou gelijk de camper verkopen.

Zo goedkoop hebben wij nog nooit gestaan, maar misschien eisen wij te veel. :oops:
Wie achter de kudde aan loopt, loopt altijd in de stront.
Wie in de voetstappen van een ander treed, kan nooit als eerste aankomen.
http://www.trigade.nl
goldforton

Re: Portimao, praya de rocha



Bericht door goldforton »

Skippii schreef:Zojuist vernomen: Portimao heeft de prijzen inderdaad verhoogd. Camper met aanhanger thans E 4,50 per dag, ze geven ook geen korting meer voor meerdere dagen of een maand achtereen. Het is er dus nu erg rustig, voor de overwinteraars wordt het dus te prijzig.
En wat is de prijs zonder aanhangwagen ???
Huub
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80325
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Portimao, praya de rocha



Bericht door Dafluc »

En voor de mensen die niet helderziend zijn: het gaat hier om een camperplaats in Portugal.
Zie link campercontact.
Afbeelding
ding
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 22 sep 2013, 17:12

Re: Portimao, praya de rocha



Bericht door ding »

Als ik naar de foto's kijk zou ik er nog niet voor niks willen staan.
Tot onderweg
Dick.



RESPECT ?
Iedereen wil het,
Maar steeds minder mensen hebben het.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31864
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Portimao, praya de rocha



Bericht door Bob Diesel »

Het was 2 jaar geleden dacht ik1 euro
Vorig jaar 2,50 ,en nu dus naar 4,50
Dat zijn ,ondanks dat het niet duur :roll: is stevige stappen
Maar ook ons was het toen 1 euro teveel vooir wat je daar aantreft

Maar het kan ook in ene zomaar verbeteren
Het blijft een land wat zich aan de Algarve op CP gebied behoorlijk veranderd
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Antje
Berichten: 5782
Lid geworden op: za 17 mei 2003, 16:00
Locatie: Noord-Holland

Re: Portimao, praya de rocha



Bericht door Antje »

Wat ik mij afvraag is 'hebben jullie er wel geld voor over om er te komen?' onze reis vorig jaar( diesel was duurder als nu) kostte heen en terug 600€, wel naar Portugal willen en er geen cent voor over hebben om te overnachten?? Hierbij kan ik me voorstellen dat je dan ook geen geld wil uitgeven om verder Portugal te ontdekken of om goedkoper te willen overnachten, lijkt erop als zo snel als mogelijk zorgen dat je daar komt om de hele winter te blijven staan!? Zie mij met mijn kapitaal, walgelijk!
Weet je wel hoeveel de portugesen meer aan btw moeten betalen? De procenten hiervoor waren er geen 19 zoals hier in ned.

Ja Bob maar het is een van de weinige gebieden waar je als overheid en uitbater wel wat kan verdienen, het is altijd nog zo dat zij de zon hebben waar wij voor komen .. en als je er niet wilt staan en wel de zon wil dan zal je er wat voor over moeten hebben. Kennelijk zijn er veel mensen die er wel willen staan met hun dikke campers ook al hebben ze er niets(sani), weet je de portugees die b.v. bij de Sierra Estrela woont heeft vele malen minder. Wel 10 duizende € over hebben voor een camper maar 4.50€ is teveel voor een overnachting, 2.50€ voor een sani zal ook wel teveel zijn, bij dit soort plaatsen denk ik'ach voor 1 of 2 nachten prima', maar ja als je daar maar blijft staan dan kan een ander er niet terecht, dus prima, betaal er maar voor!!
Wij stonden eens vlak onder Lissabon waar je gratis kan staan, er is op loopafstand een WC en koude douche, meestal werd die op maandag echt goed schoongemaakt, op dinsdag wilde je er niet meer zijn, je hebt dan plaats vervangende schaamte voor de mede nederlanders die hun pot thuis niet op die manier leeg zouden kwakken!! :thumbdown:
Laatst gewijzigd door Antje op wo 07 okt 2015, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Een vlinder telt geen maanden doch momenten en heeft tijd genoeg!


Er zijn momenten waarop zelfs een muis verandert in een tijger!
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31864
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Portimao, praya de rocha



Bericht door Bob Diesel »

Antje,sorry. MAAR :!: Niet jullie
mijn kapitaal is ook 18 jaar oud :wink:
wij staan in PT ook regelmatig op camping
en ook op de geregelde CP welke ook iets duurder zijn al deze plaats
maar op deze plaats had/ben ik niet gaan staan voor 1€ en was er ook niet gaan staan voor niks

weet voor de laagste prijs ,niks dus ook aan de Algarve nog wel een paar leuke wilde plekje,s
om over het binnenland ,waar je nog zo vrij bent als een vogel maar niks te melden
En PT is nu eenmaal goedkoop in vergelijking met :?: :?:


klik eens op mijn www button voor de site van mijn vrouw
en kijk hoe het ook kan

of klik hier
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Antje
Berichten: 5782
Lid geworden op: za 17 mei 2003, 16:00
Locatie: Noord-Holland

Re: Portimao, praya de rocha



Bericht door Antje »

De site lees ik trouw en ik voel me niet aangesproken ik was een bericht aan het plaatsen en toen kwam jouw post, gelezen en daarop gereageerd wat niet op jullie slaat omdat ik via jullie site weet hoe jij het doet .. :clap:
Overigens een goeie zet van je om het over de grens te zoeken w.b. je 5e .. :thumbup:
Een vlinder telt geen maanden doch momenten en heeft tijd genoeg!


Er zijn momenten waarop zelfs een muis verandert in een tijger!
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31864
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Portimao, praya de rocha



Bericht door Bob Diesel »

OK :angel: :wink:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31864
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Portimao, Praya de Rocha



Bericht door Bob Diesel »

Aktuelle prijs

3 Euro tot 3,5 Ton , 4 Euro zwaarder als 3,5 Ton
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Starline 660
Berichten: 9939
Lid geworden op: ma 12 mei 2008, 22:20
Locatie: Wolsztyn PL

Re: Portimao, Praya de Rocha



Bericht door Starline 660 »

Twee dagen geleden daar drie euro betaald, wilde het ook eens zien. Wat een drama plek, snel weg dus :bang:
Groet,
Sieb

Every mile with a smile
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Portimao, Praya de Rocha



Bericht door de Jonckheer »

Die plek is niet zo erg als je niet hutje mutje vooraan wilt staan maar lekker rustig achteraan ergens, plek genoeg. Wij hebben er twee keer een tijdje gestaan, toen was eerst een kleine camper €1 en een grote €2. Waar de grens lag is mij nooit duidelijk geworden. Het jaar erop voor iedereen €2. Tja, en toen kwam daar vorig jaar een nieuwe eigenaar en daarmee nieuwe tarieven. Van €2 naar €4 kan nog maar met aanhanger en auto kwam het op €7,50 en dat is mij te gortig. Wij blijven nl niet een paar weken met vakantie maar blijven 3 a 4 maanden weg en dan telt het snel op. Dat zijn toch ook geen prijsverhogingen meer? Met meer dan 100% tegelijk, gek zijn ze en ze jagen hun klanten weg.

Dat oordelen over iemand budget begint me aardig de keel uit hangen. Antje, wie ben jij dan wel om te bepalen wat iemand wel of niet uit kan / wil uitgeven? Steeds maar weer "je kunt zoveel uitgeven voor een camper en dan kun je ook". Waar staat dat dan? Ook mensen met een smalle beurs willen weg uit dat kille klamme Nederland en overwinteren in PT. En geld uitgeven doe je sowieso. Je moet tanken, boodschappen doen en je blijft natuurlijk niet in je camper zitten maar gaat uit eten, pikt een terrasje, enz. Als ik naar mezelf kijk heb ik allang niet meer dat inkomen wat ik had toen ik nog op de bus reed en erbij kluste aan auto's. Wat heet, allang de helft niet van pakumbeet 15 a 20 jaar geleden. Dus wij kijken ook wat wel en wat niet kan. Daar schaam ik mij niet voor want dat is mijn schuld niet want de schuldigen zitten in den Haag. Dus werk ik nog steeds af en toe, alleen maar om die bus te handhaven want ik laat me niet alles afnemen door die moderne struikrovers. Maar dat is een andere discussie. Ik wil maar zeggen: ieder heeft zijn budget en daar moet je je niet in mengen.
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7472
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: Portimao, Praya de Rocha



Bericht door ducati 900 »

"Dat oordelen over iemand budget begint me aardig de keel uit hangen. "

:thumbup: :thumbup:

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Plaats reactie