Hoe met een huurcamper Japan te ontdekken?

Plaats reactie
Go Camper Japan
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 02 mar 2015, 6:03

Hoe met een huurcamper Japan te ontdekken?



Bericht door Go Camper Japan »

Een aantal jaren geleden heb ik hard gezocht naar of en hoe je in Japan zou kunnen camperen. Kan het? Mag het? Hoe werkt het?

Er was niets te vinden, althans niet in Nederlands of Engels. Uiteindelijk heeft een Japanse vriendin voor ons in het Japans gezocht
en een camper gehuurd. En maakten we met onze kids van 1 en 2 een reis van 1 maand door Japan.

Het was natuurlijk geweldig, dat is een camper overal maar ter plaatse ook helemaal niet zo moeilijk. Nadat we met vallen en opstaan
van alles leerden. Zoals dat vrij staan mag! En dat de wegen zo goed en rustig zijn. En die heerlijke hot springs in de bergen.. 8-)

Dus heb ik dat alles online gezet voor andere nieuwsgierigen; hoe, wat, waar en veel tips en voorbeeld routes. Met meer in de maak.
Wel in het Engels. Kijk maar op http://gocamperjapan.com. Vooral de pagina's 'How to..' zitten vol informatie.

Ik hoop dat het helpt om andere avontuurlijke camperaars nu ook de eigenlijk maar kleine stap te laten zetten. Veel plezier in Japan!

Sandor
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Hoe met een huurcamper Japan te ontdekken?



Bericht door durisotti »

Mooie site en een aparte bestemming !!
Gebruikersavatar
Moi
Berichten: 1724
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 0:52
Locatie: Loppersum (Gr)

Re: Hoe met een huurcamper Japan te ontdekken?



Bericht door Moi »

Bedankt voor dit verslag. Was een ontdekking op zich.
Pössl Roadcruiser.
Go Camper Japan
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 02 mar 2015, 6:03

Re: Hoe met een huurcamper Japan te ontdekken?



Bericht door Go Camper Japan »

veel mensen denken dat Japan in veel opzichten heel anders is, en vragen mij hoe een Japanse huurcamper eruit dan ziet

Die is vaak inderdaad anders dan ervaren camperaars gewend zijn, dus daar geef ik uitleg over op http://gocamperjapan.com/how-a-japanese ... countries/

dat beantwoord vast veel vragen!

またね! Sandor
Plaats reactie