camperplaats Texel?

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: camperplaats Texel?



Bericht door Mickel Moen »

Geloof ik graag.

Daartegenover heb je dan weer de NKC die zich dikwijls succesvol inzet voor meer camperplekken.

Uiteindelijk is het de plaatselijke politiek die m.b.v. het bestemmingsplan het laatst aan zet is.

En blijkbaar willen ze op Texel geen camperplekken. Dat is dan zo.

Maar daarom kun je op Texel nog wel met je camper terecht.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: camperplaats Texel?



Bericht door hurktoilet »

@MIckel: Dat gemeenten daar anders over denken, is inderdaad een probleem. Vooral ook omdat je er pas tegenaan loopt als er midden in de nacht een diender aanklopt, die het ook niet snapt. En ik heb geen zin om met mijn slaperige kop een discussie met een agent aan te gaan. Maar mocht ik ooit tegen een prent aanlopen, dan laat ik het voorkomen (en zal ik hier enthousiast verslag doen).
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: camperplaats Texel?



Bericht door Mickel Moen »

Peter,

Top :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik zou bijna hopen, dat je die gelegenheid krijgt.

Overigens is het ook volstrekt zinloos, om de discussie met de agent aan te gaan. Die is in zijn functie slechts handhaver van de wet / plaatselijke verordening, met een opdracht van zijn baas. Kan best zijn, dat hij het privé met jouw eens is, maar in functie zal hij hier geen mening over hebben.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: camperplaats Texel?



Bericht door hurktoilet »

Klopt, en ik zal hem volgaarne uitnodigen die bekeuring dan maar te schrijven. En dan nodig ik hem uit een glas met mij te drinken :cheers:
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Marcel174
Berichten: 665
Lid geworden op: vr 15 jun 2012, 15:58
Locatie: Apeldoorn

Re: camperplaats Texel?



Bericht door Marcel174 »

Ik kwam deze nog tegen.

Als ik zo eens wat boek voor een paar dagen (3 of 4 nachten in de maand april) zitten er wel campings bij voor niet al te hoge prijzen.

Ok het is dan nog steeds ongeveer 20euro per nacht maar ik denk dat het niet anders is.
Soms kost het nou eenmaal iets meer maar om daar nu een mooie vakantie van af te laten hangen....

Misschien is dit iets voor je.

Voor mij is deze wel interessant als we in april gaan.

http://www.texel.net/nl/accommodaties/k ... j-de-boer/

Gr Marcel
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: camperplaats Texel?



Bericht door hwendt »

Uit het verleden was het geen diender maar een camping baas die zich voor deed als........
Gewoon grote bek geven en zeggen dat hij baas moet spelen over zijn eigen camping. Cee Pee weet nog wel wie het was denk ik..
We hebben daar met 2 campers een week rond getrokken en gewoon geslapen waar we zin hadden. nee niet in de zomer dan valt het op maar in de winter..

Hier op het camperforum is die campingbaas behoorlijk afgezeken incl een brief naar de gemeente, Nooit antwoord gehad overigens..

Hugo
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18101
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: camperplaats Texel?



Bericht door Cee Pee »

hwendt schreef:Uit het verleden was het geen diender maar een camping baas die zich voor deed als........
Die is vertrokken dus daar heb geen last meer van :thumbup:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Plaats reactie