Recessie in Portugal

isoplus
Berichten: 6373
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Recessie in Portugal



Bericht door isoplus »

Thole, het is een schande maar ik weet het echt niet precies omdat ik met de creditkaart betaalde. Maar het moet in de buurt van euro 50,= zijn geweest voor de camper plus aanhanger met Fiat 500. Maar ik mopper niet, perfecte weg waar je rustig 120 kunt rijden als je dat wilt en ook even om je heen kunt kijken zonder direct in een greppel te verdwalen.
Bij de andere tolweg met die flitsers boven de weg betaal ik nooit, ook nooit wat van gehoord overigens. Het Noorse systeem is naar mijn mening toch wel veel makkelijker, je meldt je aan op het internet, betaalt een bedragje vooruit en je kijkt er niet meer naar om. Thuis aangekomen krijg je een afrekening per mail en het eventueel te veel betaalde keurig teruggestort. Dat is pas klasse en service :clap:
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10153
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Recessie in Portugal



Bericht door Peter LMC »

Er gaan weer verschillende forumleden naar Portugal, zo te lezen.
En ja een enkeling is er nu al.
Wij willen week 51 weer naar Portugal afzakken.
Wie weet komen we elkaar tegen :wave:
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Recessie in Portugal



Bericht door de Jonckheer »

Je weet maar nooit. Wij zijn niet moeilijk te herkennen dus kom gerust een bakkie doen!
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45205
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Recessie in Portugal



Bericht door thole »

Thole, het is een schande maar ik weet het echt niet precies omdat ik met de creditkaart betaalde. Maar het moet in de buurt van euro 50,= zijn geweest voor de camper plus aanhanger met Fiat 500.
Ja ik had al begrepen dat het niet goedkoop is, wij betalen zelf ook met de creditcard en dacht dat wij in het noorden iets van €15- betaald hadden.
Maar het zal wel april of mei zijn voordat we in Portugal komen, we gaan eerst naar Marokko oa. omdat we daar zeker zijn van mooi weer.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Plaats reactie