Camperplaats Boca do Rio afgesloten

Plaats reactie
Odyssee
Berichten: 163
Lid geworden op: do 20 nov 2008, 23:15
Locatie: Apeldoorn

Camperplaats Boca do Rio afgesloten



Bericht door Odyssee »

Hallo,

Een triest bericht voor de Portugal kenners/liefhebbers. Gisteren naar Boca do Rio (bij Salema) gereden om daar, zoals al een aantal jaren, een paar dagen door te brengen. Helaas is daar op dit moment alles afgesloten. Men is bezig om er een enorm parkeerterrein van te maken, compleet met asfalt, beton etc. Uit een bouwplattegrond begreep ik dat er waarschijnlijk straks wel geparkeerd mag worden door campers, maar niet meer overnacht. Of het zo'n vaart zal lopen is nog maar de vraag natuurlijk. Maar de charme van deze vallei is er voor mij wel van af.

Groet, Wim
swin
Berichten: 268
Lid geworden op: zo 07 okt 2007, 10:14
Locatie: Amsterdam

Re: CP Boca do Rio afgesloten



Bericht door swin »

Dat is jammer vind dit zo een mooie plek, staan er altijd wel een weekje als we in Portugal zijn.
wij waren daar in december 2012, wat mij toen opviel, stonden daar vele campers van jonge mensen met kinderen, en die stonden daar maanden. ( Ik heb daar geen probleem mee).
Er is daar niets alleen vuilbak, heb er menige zijn wc zien legen in de bosjes of water.
Misschien mede oorzaak van sluiting.

Groet Peter.
Echte mannen eten geen honing, ze kouwen bijen.
Gebruikersavatar
mari-anne
Berichten: 515
Lid geworden op: zo 20 feb 2005, 16:33
Locatie: emmen
Contacteer:

Re: CP Boca do Rio afgesloten



Bericht door mari-anne »

O wat jammer, maar het zat er aan de komen. Wij stonden er deze winter en toen wij er weg reden werden al grote hekken en bulldozers aangevoerd. Wij stonden er 2 nachten, langer houden wij het er niet uit zonder voorzieningen.

Afbeelding
Plaats reactie