Boedapest

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wim en Bertien
Berichten: 671
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:46
Locatie: BREDA

Boedapest



Bericht door Wim en Bertien »

Voor wie deze stad wil bezoeken heb ik een mooie camping camperplaats.
Met een hele aardige en behulpzame beheerder.
wij zijn 4 dagen in deze mooie stad geweest .

http://www.hallercamping.hu/
PA3ELH Grt Wim en Bertien.
Toedeledoki

Re: Boedapest



Bericht door Toedeledoki »

http://www.campingniche.hu/

Deze vonden wij persoonlijk leuker. En 's ochtends ontbijt gratis in het restaurantje. Echt hele aardige mensen. En een mooie uitvalsbasis om Boedapest te verkennen. Super sanitair ook.
jotr
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 26 okt 2011, 21:02
Locatie: H.I.Ambacht
Contacteer:

Re: Boedapest



Bericht door jotr »

Deze sla ook ik allebei op. wij willen volgend jaar een rondje Wenen-Budapest-Praag maken. Ik ben me nog niet echt aan het orienteren maar, zoals gezegd, deze twee adressen zijn alvast goed om te weten. Bedankt alvast.
Toedeledoki

Re: Boedapest



Bericht door Toedeledoki »

Ze liggen beiden aan hetzelfde straatje. Niche vonden wij gezelliger. Budapest is leuk!
Gebruikersavatar
Camper Prinses
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 18:54



Bericht door Camper Prinses »

Niche is ook mijn favoriete maar er is nog een citycamp (met gratis laundry)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Gebruikersavatar
waltervl
Berichten: 179
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 14:03
Locatie: Regio Eindhoven
Contacteer:

Re: Boedapest



Bericht door waltervl »

jotr schreef:Deze sla ook ik allebei op. wij willen volgend jaar een rondje Wenen-Budapest-Praag maken. Ik ben me nog niet echt aan het orienteren maar, zoals gezegd, deze twee adressen zijn alvast goed om te weten. Bedankt alvast.
Grappig, dit was ons plan ook voor 2014
Gebruikersavatar
Camper Prinses
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 18:54



Bericht door Camper Prinses »

Tussen Wenen en Budapest is een camperplaats in "Deutsch Jarhndorf" tegen vrijwillige bijdrage.
Gemaakt door camperaars 50+
Erg fijne stop met water en loosplaats. Bakker enz om de hoek in het rustige dorpje. €5,- per nacht is zeker op zn plaats vind ik.

Net noord van Wenen kun je langs het spoor bij een station bij een camper reparatie bedrijf staan.
Gratis en soort van bewaakt.
Makkelijk met treintje direct naar centrum van Wenen. In de nacht een paar uur geen treinen!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Geert505
Berichten: 198
Lid geworden op: ma 30 sep 2013, 16:43
Locatie: Zuid limburg

Re: Boedapest



Bericht door Geert505 »

Hebben bij Praag deze camping gepakt: http://www.camp-matyas.com/.
Is buiten Praag maar vlakbij een stationnetje. Voor 4 euro een retourtje met de trein. Hier sta je veilig en rustig en vriendelijke mensen.
De weg van Praag naar Wenen is een ramp. Zeer slecht met grote naden tussen de betonplaten. Hebben deze weg snel verlaten en zijn toen binnendoor gereden. Ook bij Wenen hebben we een camping gehad bij Klosterneuburg. Vanaf daar leuk fietsen langs de Donau naar Wenen. Ook hier weer gekozen voor de veiligheid van een camping aangezien de camper bij een stedentrip toch lange tijd onbeheerd achterblijft.
Veel plezier en groetjes,
Geert
Gebruikersavatar
mMario
Berichten: 823
Lid geworden op: zo 20 nov 2011, 18:30
Locatie: Hoogkarspel

Re: Boedapest



Bericht door mMario »

Niche is een leuke camping, waar krijg je nou een welkomst drankje als je komt en een fles wijn naar keuze als je weer gaat? Goede info en bushalte op 50 mtr. die nog gratis is als je 65+ bent.
Plaats reactie