campersite.be

Algemene campervragen en -opmerkingen.
hymer1950
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 05 nov 2010, 10:21
Locatie: merksplas

campersite.be

Bericht door hymer1950 »

Is het forum van campersite.be niet meer beschikbaar ? Ik doe een paar dagen verwoede pogingen om terug op dit interesante forum te geraken.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51261
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: campersite.be

Bericht door Kroppie »

is toch een drama dat forum .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
PE1OPQ Theo
Berichten: 4573
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: campersite.be

Bericht door PE1OPQ Theo »

Werkt normaal hier.

Theo
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80382
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: campersite.be

Bericht door Dafluc »

Ik kan hem hier gewoon openen. Dus van hieruit geen probleem (al ben ik geen lid en weet ik dus niet of het inloggen een probleem zou kunnen geven).
Afbeelding
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: campersite.be

Bericht door hwendt »

Kijk als je nu al jaren hier had geschreven dan had ik gedacht..... ok de man wil wat vragen.

Als je nu pas 2 berichten heb geschreven en je komt met zo een vraag dan heet dat volgens mij reclame.
je komt dus op een Nederlands Forum om te zeggen dat een intressant Belgisch forum niet bereikbaar is.
Je vraagt bij de Gazet van Antwerpen toch ook niet waarom de Telegraaf niet meer te koop is....

Wat een doorzichtige smoes zeg...

Hugo die het natuurlijk weer verkeerd ziet... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80382
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: campersite.be

Bericht door Dafluc »

Ach, ik had geen moeite met de vraag. Maar om ons nou te vergelijken met de Telegraaf :roll: :wink:
Afbeelding
fokus
Berichten: 2225
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 9:39
Locatie: Stekene (nabij Hulst) - Vlaanderen

Re: campersite.be

Bericht door fokus »

Ben ik het voor de tweede keer op één dag eens met Hugo.......... :oops:
Bovendien: Is er echt iemand die dat be-forum mist?
ceterum censeo belgicam esse delendam
Gebruikersavatar
Abe
Berichten: 6887
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 21:50
Locatie: Friesland

Re: campersite.be

Bericht door Abe »

hwendt schreef:Wat een doorzichtige smoes zeg...

Hugo die het natuurlijk weer verkeerd ziet... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wat ben je negatief de laatste tijd. Zit je niet lekker in je vel? :wink:

Hier ook geen problemen met onze Belgische broeder.
Groeten Abe
Afbeelding
Bertmar
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 19 okt 2008, 17:26
Locatie: De Pinte
Contacteer:

Re: campersite.be

Bericht door Bertmar »

[quote="fokus"]
Bovendien: Is er echt iemand die dat be-forum mist?[/quote]

Het is waarschijnlijk dit soort arogantie dat er toe bijdraagt dat sommige Belgen de Nederlanders scheef bekijken? Zie het draadje op dit forum: "Nederelanders niet welkom"
Een geduldig mens is er een die wacht te spreken tot zijn vrouw is uitgepraat. www.bloggen.be/blogbert
Jurgenpykie
Berichten: 167
Lid geworden op: zo 03 jun 2012, 15:23
Locatie: belgie dilsen-stokkem

Re: campersite.be

Bericht door Jurgenpykie »

Of je nu hollands spreekt of vlaams.... We delen toch allemaal dezelfde passie..
En om de vraag te beantwoorden, de belgische site werkt gewoon.
Groetjes uit belgie, jurgen
:-B
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

campersite.be

Bericht door reinolt »

Het is al eerder gezegd: geef gewoon antwoord of doe niks. Bespaar ons vooral de TS dat nutteloze commentaar.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
hymer1950
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 05 nov 2010, 10:21
Locatie: merksplas

Re: campersite.be

Bericht door hymer1950 »

Bedankt aan alle collega medecampers voor het positieve antwoord. Voor de laaghartige en onbeschaafde kommentaar van Hwendt en fokus heb ik geen passende woorden. Het spijt me ... Ik zal me voortaan beperken enkel tot het LEZEN van camperforum.nl.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: campersite.be

Bericht door hwendt »

reinolt schreef:Het is al eerder gezegd: geef gewoon antwoord of doe niks. Bespaar ons vooral de TS dat nutteloze commentaar.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Ehhhh .. ehh... wat is dit bovenstaande dan,. Inteligente ter zaken doende opmerking..Kom nou Reinold iedereen mag hier zijn mening geven hoor..ook als die anders is..
Voor de laaghartige en onbeschaafde kommentaar van Hwendt en fokus heb ik geen passende woorden
.

Laaghartig en onbeschaafd ?? Zit er zoveel verschil tussen het Nederlands van de Belgen en het Nederlands wat we hier spreken..
U zegt nogal een hoop hoor. Ik weet zeker dat bij het woord Gulpknoopje geheel uit uw sokken vliegt..


laaghartig: Eerloos
laaghartig: Fielterig
laaghartig: Gemeen
laaghartig: Infaam
laaghartig: Ignobel
laaghartig: Ingemeen
laaghartig: Laag-bij-de-grond
laaghartig: Laag
laaghartig: Min
laaghartig: Onwaardig
laaghartig: Onedel
laaghartig: Smerig
laaghartig: Slecht
laaghartig: Schandelijk
laaghartig: Slecht en van weinig smaak getuigend (crypt.)
laaghartig: Valselijk
laaghartig: Veil
laaghartig: Vuil
laaghartig: Vilein
laaghartig: Vuig



Onbeschaafd=
barbaars, boers, bokkig, bot, grof, laag-bij-de-gronds, log, lummelig, onbeholpen, onbehouwen, onbeleefd, onbeschaafd, onbeschaamd, onbeschoft, onbevallig, onfatsoenlijk, ongelikt, ongemanierd, ongracieus, onhandig, onhebbelijk, onheus, plomp, primitief, rauw, ruw, woest

ruw (bn) :
bars, beestachtig, boers, bruut, cru, frank, hardhandig, honds, lasterlijk, lomp, onbehouwen, onbeschaafd, onbeschaamd, oneerbiedig, ongekuist, ongelikt, ongemanierd, ongezouten, onguur, onhandig, plompweg, rauw

wild (bn) :

baldadig, bout, dol, driftig, onbeheerst, onbeschaafd, onbesuisd, onbeteugeld, ongeregeld, ongetemd, onstuimig, ruig, ruw, stormachtig, vurig, woest

grof (bn) :

cru, frank, gemeen, lomp, onbehouwen, onbeleefd, onbeschaafd, onbeschoft, onfatsoenlijk, ongezouten, platvloers, rauw, ruig, ruw, vrank, vulgair

onheus (bn) :

beledigend, lomp, onaardig, onbeleefd, onbeschaafd, onhoffelijk, onvoorkomend, onvriendelijk, onwellevend, onwelwillend

ordinair (bn) :

alledaags, banaal, gebruikelijk, gemeen, gering, gewoon, min, minderwaardig, onbeschaafd, plat, smakeloos, vulgair

bot (bn) :

barbaars, grof, lomp, onbehouwen, onbeleefd, onbeschaafd, ongevoelig, ontactisch, plomp, stompzinnig, tactloos

ongemanierd (bn) :

frank, lomp, onbehouwen, onbeleefd, onbeschaafd, onbeschoft, ongegeneerd, onhebbelijk, onwellevend, ruw, vrank

plat (bn) :
alledaags, banaal, onbeschaafd, ordinair, plebejisch, ruw, schuin, schunnig, triviaal, vulgair
boers (bn) :

boerig, grof, lomp, onbeschaafd, ongemanierd, plat, pummelig, ruw
barbaars (bn) :

onbeschaafd, primitief, ruw, wild, woest, wreed
asociaal (bn) :

lomp, onaangepast, onbeschaafd
rouw (bn) :

onbeschaafd, ruw


Zo dan weet mijn familie dat dan ook eens...


Hugo die het recht heeft om ook eens uitgescholden te worden... :cheers: :cheers: :cheers: :bow: :bow:
Gebruikersavatar
gust
Berichten: 224
Lid geworden op: za 01 apr 2006, 21:25
Locatie: herenthout belgië

Re: campersite.be

Bericht door gust »

Ik ben belg en lees zowel het belgische forum als het nederlandse forum.
Wij delen allemaal de zelfde passie,waarom altijd dat bekvechten?
Mis ik het nederlandse forum?,inderdaad mis ik dat als ik niet meer zou kunnen inloggen.
Ik lees hier toffe dingen en jullie mischien ook op ons forum,problemen van mensen proberen op te lossen en dat is de essentie van het forum.
Ik heb altijd gehouden van onze noorderburen en dat zal altijd zo blijven.
Groetjes van Gust en Maria uit Herenthout
Gesloten