Fiat op 127 basis, maar dan anders

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Explorer
Berichten: 684
Lid geworden op: zo 12 dec 2010, 12:51

Re: Fiat op 127 basis, maar dan anders



Bericht door Explorer »

Boulange schreef:Idd Explorer, dat zijn wij :D

Zijn idd geen beste auto's, de meeste gaan maar 30 jaar mee.
Gaaf ding man! Werd getriggerd omdat ik m een beetje op een Fiat 127 vond lijken. Heb zelf namelijk een oude 500, vandaar. Wij waren die Hymer vol met modder, maar daar kun je onder het onderwerp rentepunten over lezen :P
Boulange
Berichten: 126
Lid geworden op: za 12 feb 2011, 21:15

Re: Fiat op 127 basis, maar dan anders



Bericht door Boulange »

De oude tent was toch wel wat klein.
Denk dat we met deze wel weer even toe kunnen !
Afbeelding
Beware ! ! ! This user posts under influence ! ! !
Gebruikersavatar
Anika
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 19:23
Contacteer:

Re: Fiat op 127 basis, maar dan anders



Bericht door Anika »

Leuk ding!!
Mijn zoon en schoondochter hebben zoiets gehad (een romahome opbouw) op een suzuki carry pickupje. In Engeland schijnen ze nog veel te rijden.
Ze hebben er heel veel plezier mee gehad.
Boulange
Berichten: 126
Lid geworden op: za 12 feb 2011, 21:15

Re: Fiat op 127 basis, maar dan anders



Bericht door Boulange »

Anika schreef:Leuk ding!!
Mijn zoon en schoondochter hebben zoiets gehad (een romahome opbouw) op een suzuki carry pickupje. In Engeland schijnen ze nog veel te rijden.
Ze hebben er heel veel plezier mee gehad.
Even naar wezen zoeken, ook een erg leuk ding !
Viel me meteen ook op dat er op dit forum werd gezegd dat lange reizen sterk werd afgeraden met zo'n ding.
In mijn ogen klinkklare onzin, als je binnen kan slapen en je vreten maken is het al erg luxe !
Zelf vindt ik de Fox van ons al aan de (te) luxe kant. (wel voor max 2 personen)
De T4 westfalia die we nog wel eens gebruiken ervaren wij zelfs al als extreem luxe, maar ook enorm saai.
Beware ! ! ! This user posts under influence ! ! !
Explorer
Berichten: 684
Lid geworden op: zo 12 dec 2010, 12:51

Re: Fiat op 127 basis, maar dan anders



Bericht door Explorer »

'De T4 westfalia die we nog wel eens gebruiken ervaren wij zelfs al als extreem luxe,'

Pardon? Jij neemt je eigen garage voor de camper mee zo te zien op de foto... da's pas luxe! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Anika
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 19:23
Contacteer:

Re: Fiat op 127 basis, maar dan anders



Bericht door Anika »

Mijn zoon en schoondochter zijn er mee naar Noorwegen geweest, (ruim 4000km). Ze zijn er mee naar Zuid- Frankrijk geweest en dat ging allemaal zonder problemen. Oké de topsnelheid was 85km maar dan kom je er ook. Dus je kan er heel ver mee komen!
De indeling was net zo als ik bij jou op de foto zag. Meer dan genoeg plaats voor hun spullen en een prima bed. Ik heb nog een luifel met zijkanten voor ze gemaakt voor aan de achterdeur. Hij is van 1980. Zij hebben hem weggedaan omdat ze een T3 wilde. Maar hij rijdt nog steeds rond. De nieuwe eigenaren hebben hem helemaal opgeknapt en in retro oranje gespoten. (T2 kleur van VW).
Boulange
Berichten: 126
Lid geworden op: za 12 feb 2011, 21:15

Re: Fiat op 127 basis, maar dan anders



Bericht door Boulange »

Explorer schreef:'De T4 westfalia die we nog wel eens gebruiken ervaren wij zelfs al als extreem luxe,'

Pardon? Jij neemt je eigen garage voor de camper mee zo te zien op de foto... da's pas luxe! :mrgreen:
Engelse auto ;;-)

@ anika : Leuk ! Zou ook wel leuk zijn om daar wat fototjes van te zien, zijn er eigenaren van iets dergelijks op dit forum ?
Beware ! ! ! This user posts under influence ! ! !
Gebruikersavatar
Anika
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 19:23
Contacteer:

Re: Fiat op 127 basis, maar dan anders



Bericht door Anika »

Foto's hier neerzetten vind ik altijd een hele klus. Maar as je me een PB stuurt mail ik je wel een paar foto's van hun campertje.
Boulange
Berichten: 126
Lid geworden op: za 12 feb 2011, 21:15

Re: Fiat op 127 basis, maar dan anders



Bericht door Boulange »

Op zich ben ik eigenlijk best benieuwd.
Wil een ander voertuig van ons mischien om gaan bouwen tot camper.
Zo'n unit zou daar best eens geschikt voor kunnen zijn....
Beware ! ! ! This user posts under influence ! ! !
Plaats reactie