Tips gevraagd: skigebied met camperplaats

Met de camper naar de sneeuw!
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Re: Tips gevraagd: skigebied met camperplaats



Bericht door peter »

ik ben ook nog niet zo oud en heb al meer dan 15 jaar campers. wintersporten doe ik al jaren met de camper en dat bevalt prima. de kids hebben leren skieen in het sauerland en nu gaan we weer richting oberstdorf.
een prima camperplek, leuk stadje, loopafstand van de piste, voldoende skimogelijkheden.
vonkontrail
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 jan 2013, 11:30

Re: Tips gevraagd: skigebied met camperplaats



Bericht door vonkontrail »

Wij hebben in fieberbrunn een camping ad piste met al het vermaak op loopafstand. Camping met welness centrum. Wij zijn er jaren geweest. Nu gaan we naar brixen im thale. Vanaf die camping direct toegang tot een enorm gebied. Apres ski onder aan de gondel. Je kunt skien naar de camping maar de laatste gondel gaat rond vier uur. Dan heb je een taxi nodig om naar de camping te komen. Het dorpje is wat rustiger en ligt tussen camping en gondel in wel op loopafstand. Groetjes elly
aale
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 31 okt 2012, 17:26

Re: Tips gevraagd: skigebied met camperplaats



Bericht door aale »

Weet iemand of er bij het skigebied in de Sierra Nevada (Sp.) een camping of camperplaats is?
Groet,
Aale
mama
Berichten: 1851
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 20:06

Re: Tips gevraagd: skigebied met camperplaats



Bericht door mama »

Frankrijk
Les Saisies
Kun je ook vanuit de camping zo de skipiste op en af , vertrek en aankomst voor de camperdeur .
Gebruikersavatar
faalhaas
Berichten: 1416
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 11:10

Re: Tips gevraagd: skigebied met camperplaats



Bericht door faalhaas »

In Frankrijk zit bij bijna alle dorpjes een grote (gratis) parking waar het is toegestaan/toegelaten met de camper te staan. Wel zonder voorzieningen dan. Hier en daar heb ik ook camperplaatsen gezien (meerdere dorpjes) in de Trois Vallees (volgens mij ook in Les Menuires). Maar ik weet zo zeker niet meer welke dorpjes dat allemaal waren.
Plaats reactie