Afknapper op Mauterndorf

Met de camper naar de sneeuw!
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door durisotti »

Tja daar hoef je geen ingenieur voor te zijn :lol: :lol: :lol:
Jodocus
Berichten: 88
Lid geworden op: za 03 jan 2004, 17:32

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door Jodocus »

Wat mij betreft was dit afgesloten. Dat er nu toch weer mensen reageren moeten ze vooral zelf weten. Over de schuld en of ik de tent weg had moeten halen prima allemaal.
Maar niemand van de mensen die gereageerd hebben weten welke afspraak ik gemaakt heb met de leiding van de camping.
Oordeel dus niet te snel. Mensen die zien dat iemands tent aan het instorten is en geen actie ondernemen, omdat ik de tent zelf heb laten staan ook allemaal prima.
Zelf zou ik de sneeuw van de tent verwijderd hebben maar dat hoeft een ander niet te doen.
Voor wat betreft het stuk rijden van de kabel dat is natuurlijk ook mijn eigen schuld. Had ik maar niet moeten luisteren naar de mensen bij de receptie om vooral de kabel te laten liggen omdat zij die dan een dag voor onze komst weer makkelijk konden aansluiten.

Voor allen die een berichtje hebben geschreven, wens jullie een fijn verblijf op de camping Mauterndorf.
Ook de Utrechters, Durisotti, technichien Grietje en de lasertjes en de rest die ik vergeten ben.

En Durisotti fijn dat je in ieder geval ingenieur kunt schrijven.

p.s de verzekering heeft inmiddels het schadebedrag aan me overgemaakt.

groet Jos
Gebruikersavatar
Harriette
Berichten: 231
Lid geworden op: di 03 jun 2003, 14:43

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door Harriette »

Jos,

Heeft de camping andere eigenaren? We zijn afgelopen zomer nog even langsgeweest, maar nieuwe mensen achter de receptie, een campingwinkeltje, de vaste onderhoudsman liep ook niet rond en het onderhoud op de camping was niet zoals voorgaande jaren.

Toch fijn dat mede-Nederlanders even een oogje in het zeil houden op andersmans spullen.

Gr. Harriette
saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door saagstree »

Hallo Jodocus.
Nu kun je wel hatelijk gaan reageren op reaktie's die je kreeg op dit forum , maar dat kan je verwachten als je wat plaatst op een forum.
Wij waren in die periode ook in Mauterndorf wel is waar in een appartement maar het heeft daar zoveel gesneeuwd dat er dagen bij waren dat het niet droog is geweest.
Je kan toch niet verwachten dat er een mannetje bij je tent gaat zitten en elk uur je tentje vrij van sneeuw maakt!
Het is gewoon overmacht geweest.
Wij komen al 20 jaar in Mauterndorf en zoveel sneeuw hebben wij ook nog nooit rond kerst mee gemaakt.
Klaas
geniet van elk vrij uurtje
Jodocus
Berichten: 88
Lid geworden op: za 03 jan 2004, 17:32

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door Jodocus »

We komen al heel veel jaren op Mauterndorf en andere wintercampings. Dat de tent is ingestort is jammer. Dat ik op donderdag met de jongen van de receptie telefonisch en per mail contact heb gehad en dat er met geen woord is gerept over de schade en over de stukgereden stroomkabel.

De eerste reactie van de platzward was het is vannacht gebeurd! De Nederlandse overburen en een Duitse overbuurman zal ik maar zeggen vertelde ons dat het in de nacht van 6 op 7 januari was gebeurd.

Natuurlijk ben ik zelf verantwoordelijk voor mijn eigen spullen. Tijdens de caravan en camperbeurs maakt Christian ons weer warm voor camping Mauterndorf. Hem verteld, dat we de caravan wilden laten vanaf de 22e december tot eind januari en dat we tussentijds naar huis gingen. Hij verzekerde ons, dat er op onze spullen gelet zou worden.

Op het moment dat wij bij onze caravan aankwamen werd net al de sneeuw die tijdens onze afwezigheid tegen de caravan aan was gegooid verwijderd. De caravan stond dus al die tijd in een meter sneeuw, die de platzward er iedere keer tegen aan heeft gereden.

Nadat wij onze grieven kenbaar hadden gemaakt bij o.a Chritian maakte hij zijn excusses.
Immers de afspraken waren niet nagekomen.

Van de leiding van de camping geen woord. Alleen "het is toch maar een tentje, was het wel een wintertent, ja de kabel had u niet moeten laten liggen". Gee woord van excuus.! Dat we op hun aanraden de kabel hadden laten liggen en dat de kabel stukgereden was door mensen die door de camping waren ingehuurd om de camping weer sneeuwvrij te maken.

Niemand had natuurlijk kunnen voorzien dat er in één nacht zoveel sneeuw zou vallen.

Dat had de leiding van de camping moeten aanvoeren. Me moeten informeren, zodat ik maatregelen had kunnen nemen, zoals iemand al opperde, nieuwe stokken en een nieuwe kabel. Dat verwacht ik van een **** sterrencamping!

Verder stoorde het me dat mij Nederlandse buurman zijn eigen plaatsje sneeuwvrij maakte en de sneeuw lekker weer tegen onze caravan aan gooide.

De Platzward heeft nadat wij hadden geklaagd over de gang van zaken met onze caravan
een aantal tenten sneeuwvrij gemaakt, kennelijk voelde de leiding van de ****camping toch wel aan dat dat misschien toch wel bij een soort zorgplicht hoort.

Dat ik een beetje pinnig heb gereageerd zal ongetwijfeld kloppen.

Wens ik ieder nog veel sneeuwplezier toe de komende tijd.

:wave:

groet Jos
Gebruikersavatar
mariekeafrance
Berichten: 319
Lid geworden op: vr 15 apr 2011, 8:45
Locatie: Bourgondië

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door mariekeafrance »

Misschien beter om dit op een caravan forum te zetten :mrgreen:
Gebruikersavatar
hymertje644g
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 02 dec 2007, 22:29
Locatie: Friesland

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door hymertje644g »

Huh... lees ik nou ook pas dat hem om zo'n tweewieler gaat. Straks praten we hier over tenten, vouwwagens en caravans in plaats van over campers en zo. Inderdaad, daar zijn andere forums voor :evil:
Afbeelding

Have a nice day; smile!

Afbeelding
Gebruikersavatar
eppos357
Berichten: 335
Lid geworden op: za 27 feb 2010, 17:53
Locatie: s-Hertogenbosch

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door eppos357 »

Wat is dat een caravan ?
Gille de la Tourette is geen plaats in Frankrijk.
Jvdberg

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door Jvdberg »

dat word ook wel eens een SLEURHUT genoemd :lol3: :lol3:
Gebruikersavatar
Icebox
Berichten: 2440
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 10:12
Locatie: Halfweg

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door Icebox »

In deze gaat het om de camping en de afspraken die wel of niet gemaakt zijn en acties die wel of niet uitgevoerd zijn. Dat het een caravan betreft maakt daardoor niet uit.
Just make it real and make it last! - Beth Hart-
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door durisotti »

Ik denk dat dit topic beter verwijderd kan worden, een van de forumregels is dat er geen discussies over bedrijven plaatsvinden.
Hier wordt een camping dan wel campingeigenaar flink afgebrand door een ontevreden klant.
Het verhaal heeft duidelijk twee kanten, het verhaal van de campingeigenaar ontbreekt.

Feit is dat een en ander is gebeurd door onvoorziene weersomstandigheden waarop de topic starter niet was voorbereid, zulke dingen gebeuren, dat is de natuur, geen reden dus om boos te worden, anderen daarvoor verantwoordelijk te stellen en hier hoog van de toren te gaan blazen !
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door Toon »

een camping eigenaar kan nooit verantwoordelijk worden gesteld voor een caravan van een particulier
al heeft een eigenaar van een camping of een personeels lid hem toegezegd de zaak in de gaten te houden wil het niet zeggen dat er dan een verantwoordelijkheid op die persoon rust
zou mooi zijn !!!
dan ga je een oude versleten tent in de winter op een camping zetten en maar wachten tot er wat gebeurd
kun je mooi een andere tent claimen
heb je het geregeld via een contract of een overeenkomst is het een ander verhaal
wordt er zoals hier omschreven sneeuw tegen een tent aan geschoven
mag de eigenaar van de caravan bewijzen wie het gedaan heeft
een kapote kabel is door zulke weersomstandigheden totaal niet te claimen
de eigenaar had bij vertrek moeten zorgen dat zoiets niet kan gebeuren
zo kan ik legio voorbeelden opnoemen van schades die op een camping kunnen onstaan
om wat voor oorzaken dan ook
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80380
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door Dafluc »

durisotti schreef:Ik denk dat dit topic beter verwijderd kan worden, een van de forumregels is dat er geen discussies over bedrijven plaatsvinden.
Hier wordt een camping dan wel campingeigenaar flink afgebrand door een ontevreden klant.
Het verhaal heeft duidelijk twee kanten, het verhaal van de campingeigenaar ontbreekt.
Dat ben ik niet met je eens. Want net door het open te laten zijn er nou twee kanten aan het verhaal gegeven.
Het klopt, er is geen reactie van de campingeigenaar. Maar er zijn wel reacties die positief zijn en die in het voordeel van de camping spreken. Dus je mag als lezer zelf bepalen hoe je er over denkt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
beatrix18
Berichten: 4172
Lid geworden op: wo 20 sep 2006, 14:50

Re: Afknapper op Mauterndorf



Bericht door beatrix18 »

Dus je mag als lezer zelf bepalen hoe je er over denkt.
Had al lang me abootje in moeten trekken. :yawn: :wave:

Peter
VW T3, Mercedes 508 ex ambu, Mercedes Sprinter La Strada, Ford Nugget laag en hoog, nu VW T6

Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is (Leo B.)
Plaats reactie