Pimmeke - Wintersport

Met de camper naar de sneeuw!
Plaats reactie
garfield017

Pimmeke - Wintersport



Bericht door garfield017 »

Hallo,

Ik zou met mh naar fr alpen willen zoals les 3 vallees (les Menuires,Meribel,Mottaret la Tania Courchevel)of les Arc of la Plagne of
Tignes of Val D'isere
Kan je daar ergens vrij staan met of zonder voorzieningen liefts ni te ver van liften.
Alvast allemaal bedankt kon er mij iemand helpen
Groetjes ,
Garfield
bjokke
Berichten: 229
Lid geworden op: za 18 okt 2003, 20:35
Locatie: BELGIE !



Bericht door bjokke »

les arcs 1600 is een gratis camping met voorziening (water+lozing+afvalcontainer) geen elec. geloof ik :wink:
boxer 2.5D 1997
garfield017

ski frankrijk



Bericht door garfield017 »

bjokke schreef:les arcs 1600 is een gratis camping met voorziening (water+lozing+afvalcontainer) geen elec. geloof ik :wink:
Is dit naast de skipiste of moet je nog een bus nemen
groetjes ,
Gaefield
rob7
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 20:21
Locatie: noord nederland

frankrijk skien



Bericht door rob7 »

la tania p plaats gratis in 2002 /2003 op 200 meter van sani zuil.
les menuires bedrag onbekend. zelf op een p plaats gestaan als overflow van de officiele camperplek. wel voorzieningen, maar niet gebruikt. suc6
bjokke
Berichten: 229
Lid geworden op: za 18 okt 2003, 20:35
Locatie: BELGIE !



Bericht door bjokke »

dacht niet dat je nog een bus moest nemen, in 1600 vertrekken ook ski liften dus is volgens mij gewoon op loopafstand.
boxer 2.5D 1997
Gast



Bericht door Gast »

inderdaad in Les menuires is een grote camperplaats aan de liften, wij komen daar net vandaan. Niet op deze plaats gestaan maar we zagen zeker 30 campers bij elkaar staan. Informatie moet je maar inwinnen bij de plaatselijke touristoffice.
pieboon
Berichten: 464
Lid geworden op: do 20 nov 2003, 19:49
Locatie: dinteloord

Re: Pimmeke - Wintersport



Bericht door pieboon »

garfield017 schreef:Hallo,

Ik zou met mh naar fr alpen willen zoals les 3 vallees (les Menuires,Meribel,Mottaret la Tania Courchevel)of les Arc of la Plagne of
Tignes of Val D'isere
Kan je daar ergens vrij staan met of zonder voorzieningen liefts ni te ver van liften.
Alvast allemaal bedankt kon er mij iemand helpen
Groetjes ,
Garfield
In Les Menuires is een officiële camperplaats. Deze is destijds gemaakt voor de pers voor de olympische spelen van Albertville. Je kan vanaf de parkeerplaats naar de liften skieën en daar je skipas kopen. Je kan er ook water tanken en vuilwater lozen en je toilet legen tegen een geringe vergoeding. Als je in Les Menuires aankomt de borden Les Bruyere volgen. begin maart gaan wij ook daar naar toe. Wie weet, als je een blonde golden retreiver ziet horen wij daar bij. Wil je meer weten hoor ik het wel.
pieboon@hotmail.com.
Groetjes Piet.
Vriendelijke groet Piet.

de flair is vervangen door een Concorde concerto 780H
Yojolly
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 0:14
Locatie: Doesburg



Bericht door Yojolly »

camperplaats les arcs is in les arcs 1600.Vanaf Bourg st Maurice 15 km naar boven.Vanaf de camperplek moet je 1 trap op naar de skiliften dus heerlijk dichtbij.Wij hebben in Bourg op de camping gestaan en moesten altijd naar de funiculaire 2 km verder om naarboven te gaan.In het dal kon je niet altijd zien of het boven mooi weer was.Was je eenmaal boven dan scheen de zon.We zijn net weer terug.Er is veel sneeuw gevallen en het is er perpect.
garfield017

lacmarc



Bericht door garfield017 »

bedankt voor de info zal er zeker iets mee doen tot ziens tot horens
Plaats reactie