Te koop gevraagd: Campers

Vraag en aanbod van particulieren
Plaats reactie
Aloys
Site Admin

Te koop gevraagd: Campers

Bericht door Aloys » ma 19 feb 2018, 14:49

Te koop gevraagd: campers.

De spelregels:

- Alleen particulieren/forumleden kunnen hier advertenties plaatsen.
- Alleen campers gevraagd.
- Een duidelijke omschrijving is verplicht.
- Zet je woonplaats in de advertentie (eventueel je telefoonnummer).
- Reeds voorzien? Dit onderaan je advertentie even vermelden a.u.b. (via knop wijzig). Dan kunnen wij hem verwijderen.
- Reacties op advertenties buiten het forum om: per pb (persoonlijk bericht), via de mailknop of telefonisch.

Geen reacties in dit topic. Deze worden verwijderd.

Het bericht blijft maximaal drie maanden staan, daarna wordt het verwijderd!

Marcus1972

L4H3 buscamper gezocht

Bericht door Marcus1972 » ma 14 mei 2018, 22:23

Buscamper gevraagd
- Afmetingen L4H3, niet kleiner
- Bouwjaar liefst na 2000
- Budget liefst onder de €6.500
- Op camperkenteken
- Voertuig in goede staat, camperinterieur mag (zwaar) verouderd zijn
- Zo min mogelijk ramen/klepjes in laadruim. Helemaal geen nog beter.

Pre, maar niet noodzakelijk:
- dubbele bijrijderstoel (dus 3 personen voorin) en/of draaistoelen en/of extra stoel achter chauffeurstoel
- reeds voorzien van achteruitrij camera

Meer info:
Gezin van 2 volwassenen en 1 kind zoekt een buscamper om zelf om te bouwen. We zoeken al vele maanden naar een passende (stealth) buscamper met 3 vaste slaapplekken. Een interne opslagruimte voor onze mountainbikes. Die 2 a 3 dagen off grid kan zijn. We verwachten vaker niet dan wel op een camping te zijn. We gaan er vooral outdoor activiteiten mee doen. We willen er o.a. mee naar het topje van Noorwegen, dus isolatie en verwarming zeer belangrijk. We zijn er inmiddels achter dat onze wensen blijkbaar zo specifiek zijn dat we de buscamper zelf zullen moeten gaan inbouwen.

Tenzij iemand een dergelijke camper te koop heeft, dan zoeken wij dus een gebruikte buscamper (dus al op een camperkenteken), waarvan het interieur verouderd mag zijn. Zolang het voertuig motorisch en structureel nog in goede staat is, mag het interieur bij wijze van spreke uit elkaar vallen.

Onze woonplaats omgeving Rotterdam/Brielle/Hellevoetsluis, maar wij komen gerust door heel Nederland om de juiste buscamper te vinden.

Ingka

Re: Te koop gevraagd: Campers

Bericht door Ingka » zo 29 jul 2018, 13:25

Jouw Buscamper inruilen voor mijn perfecte Saab Cabriolet, lees verder:

Dag allemaal,

Opgegroeid als kampeerder ben ik een tiental jaren geleden ook besmet geraakt met het camper virus dmv een prachtige T3 Vanagon. Zwerven zit in mijn bloed, al dan niet voor mijn werk, waar ik woon en waar ik mijn vakanties wil doorbrengen. De T3 is uit ons leven verdwenen door emigratie en daar heb ik nog regelmatig spijt van (de verkoop, niet de emigratie). De laatste 3 jaar op pad geweest met diverse huurcampers, maar we willen vaker (en soms korter) weg, ook in combinatie met onze strand hobbies, dus daarom ben ik op rustig op zoek naar een buscamper

Omdat dit bij jou misschien andersom is; je moet andere prioriteiten stellen of je wilt /kan gewoon niet meer kamperen en je hebt een goede en leuke auto nodig, is het wellicht interessant is om jouw camper in te ruilen tegen onze perfecte Saab Cabrio.

Voor alle duidelijkheid, ik ben niet op zoek naar een werkhok, onafgemaakt project of een camper met allerlei 'uitdagingen' voor de handige harry, want dat ben ik niet. Mijn (belangrijkste) wensen:

Busmodel, mogelijke kandidaten:
- VW T3 (benzine), T4 of T5 (bij voorkeur hefdak modellen) bijv. Vanagon, Multivan of California
- VW LT35 (1e generatie) bijv een Florida vind ik erg leuk (vermits in goede staat)
- Mercedes 307/308/309/310 of 508

- Hard en Technisch goed (gedocumenteerd) onderhoud (ik ben geen sleutelaar).
- < 3500 kg kenteken gewicht, B rijbewijs. minimaal 4 personen (legale) zitplaatsen.
- ivm gezondheid mag er niet in gerookt zijn, schimmels of vocht issues zijn een no-go zone.
- breed bed oplossingen is een pré, of bed beneden en in hefdak
- Fabrieks origineel is een pré, maar goed uitgevoerde zelfbouw kan ook vermits goed geissoleerd en veilig.
- Nederlands of Belgisch kenteken kan allebei (in NL camperkenteken en kwartaaltarief moet van toepassing zijn)

Daar dit een Camper en geen Saab forum is beperk ik mij hier tot het melden dat de NL gekentekende, handgeschakelde Saab 9-3 2.0T Aero uitgevoerd, voorzien is van een kompleet nieuw onderstel. Remmen, koeling en intercoolerset volledig nieuw zijn. Turbo en AC gereviseerd. Lederen interieur en Carbon dash. Volledige documentatie, onderhoudshistorie up -to-date en professioneel stage 2 getuned naar 270 pk/370nM. Een feest om in te rijden, ook door allerlei andere kleine en grote aanpassingen. Recent nieuwe voorbanden, DI cassette en onderhoud/APK gehad. De Cabriokap is splinternieuw. Garage gestald. Alles professioneel uitgevoerd en gedocumenteerd. Waarde indicatie €11,995. Meer informatie en ruime hoeveelheid foto’s op aanvraag. Door al het onderhoud en aanpassingen is dit een zeer strak sturende cabrio geworden, waar weinig groot onderhoud te verwachten is.

Zoals gezegd, ik heb geen haast. Mocht je geïnteresseerd stuur dan een PB en stel je camper voor. Nee heb je, ja kan je krijgen. De Saab staat in Den Haag in een droge, afgesloten garage bij mijn ouders, ik woon zelf in Antwerpen. Dus bij wederzijdse serieuze interesse is er dus wat planning voor nodig. Dan kunnen we elkaars wagens eens goed bekijken, rijden en zien of we tot een win/win situatie kunnen komen.

gebruik de knop Persoonlijk bericht, of mail me op ea.leupen@gmail.com
Laatst gewijzigd door Ingka op vr 10 aug 2018, 8:07, 9 keer totaal gewijzigd.

JoopBrekken

Bericht door JoopBrekken » di 31 jul 2018, 18:04

Wij zoeken een jonge camper, liefst Intergraal, met de wc/does links ( eventueel rechts) achterin, met daarnaast een bed van minstens 1,40 mtr breed. De camper van buiten liefst niet zo breed.
Ook horen we graag tips over welke recente campers dat hebben, of waar ik kan zoeken naar die inrichting.
Houd in gedachten: we doen dit omdat we het leuk vinden!

Marianne de Boer

Bericht door Marianne de Boer » za 04 aug 2018, 18:39

Dag,

Wij zijn op zoek naar een camper vanaf ca 2013 welke liefst maximaal 6 meter is, half integraal en voorzien van een hefbed met lage instap en dus zonder trap of andere opstap.
Het gaat vooral om het lage hefbed en de kleine afmeting camper.
Weet iemand ook überhaupt welke kleine campers zo’n hefbed hebben met lage instap?

Alvast bedankt voor uw reacties.
Hg Marianne

Dafluc
Moderator

Bericht door Dafluc » za 04 aug 2018, 21:13

Reacties alleen per pb. Zie spelregels bovenaan.
Afbeelding

Plaats reactie