Hulp nodig bij Airbag storing na stoelombouw

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
anne m
Berichten: 3
Lid geworden op: do 09 mei 2019, 17:37

Hulp nodig bij Airbag storing na stoelombouw



Bericht door anne m »

Zo’n anderhalve week geleden heb ik het voorbankje van mijn VW crafter (uit 2013) vervangen door een draaistoel. Nu heb ik het probleem dat mijn airbaglampje sindsdien brandt. Een niet onbekend probleem, zo lees ik in alle posts op dit forum. Ik lees dat veel mensen het zelf oplossen door een weerstandje van 2ohm te plaatsen op de losse draadjes die er zijn omdat de middenstoel ontbreekt. Maar ik ben niet zo bekwaam met elektrotechniek dat ik zelf een weerstandje wil/kan solderen. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan laten doen, bij voorkeur in midden Nederland? Mijn garage en de PON dealer willen het beide niet doen...
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19156
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Hulp nodig bij Airbag storing na stoelombouw



Bericht door Aloys »

Wellicht handig om in je profiel je woonplaats in te vullen...
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
anne m
Berichten: 3
Lid geworden op: do 09 mei 2019, 17:37

Re: Hulp nodig bij Airbag storing na stoelombouw



Bericht door anne m »

Goeie suggestie ;-) Ik zal het aanvullen in mijn profiel. Voor hier: ik ben op zoek naar iemand in midden Nederland (Amersfoort en omgeving) maar wil er best even voor rijden..
Gebruikersavatar
Het-Licht
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 16 mar 2016, 17:52

Re: Hulp nodig bij Airbag storing na stoelombouw



Bericht door Het-Licht »

Hey, als je het niet erg vind om een stukje te rijden, ik woon in Alphen aan den Rijn. Ik heb een paar maanden geleden het zelfde gedaan bij mijn eigen Crafter. Ik kan de airbag storing ook zelf resetten.

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

Plaats reactie