Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door Kroppie »

Jasper zal zijn reden gehad hebben denk ik, en om met de slagzin van een vereniging uit het verleden te spreken: een goed lid verslapt niet.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door Atoz »

Toen ook ik het ooit allemaal dacht beter te weten, schreef de oprichter van dit forum een tekst waarin hij beschreef waarom dit forum door hem opgericht werd.
En om mezelf aan die tekst te herinneren heb ik hem in mijn onderschrift vermeld.

Als ik nu een opstoot krijg van de 'ik weet het beter ziekte' dan help die link me om die opstoot te onderdrukken .
Misschien dit topic gewoon afsluiten, dan staat die link naar Aloys zijn tekst als laatste.
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
myway
Berichten: 15527
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door myway »

Gelukkig kun je in Tapatalk al die onderschriften niet lezen.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door Marco Polo »

:-B :thumbup:
Maar goed, wij mogen geen berichten verwijderen omdat het dan forumvandalisme is.
Aloys en Luc mogen vervolgens wel een volledig topic verwijderen waar diverse forumleden al aan bijgedragen hebben.
(En waarbij topic en reacties niet direct aanstootgevend zijn)
Voorrecht van de moderatie en eigenaar van het Forum natuurlijk 8-)
Maar niet vreemd dat er wat vragen over komen.
Waarbij Luc ook gelijk de mogelijkheid heeft gehad om het hoe en waarom van het verwijderen uit te leggen
:thumbup:
Gebruikersavatar
travelscout
Berichten: 2898
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 8:53
Locatie: Barendrecht

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door travelscout »

zucht.....
Paul.
Gebruikersavatar
masterknauser
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 11 nov 2013, 15:04

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door masterknauser »

kijk is wat ik eronder heeft staan
:evil:
dit lid leest alleen nog maar .
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door Marco Polo »

myway schreef:Gelukkig kun je in Tapatalk al die onderschriften niet lezen.
:D
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door Navigator »

Ik voel een slotje aankomen............
Forum verlaten.
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5671
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door Camperic »

veetee schreef:
ma 21 jan 2019, 7:38
Navigator schreef:
ma 21 jan 2019, 7:02
TS blijft eigenaar van een topic.
Hoezo? Vergelijk het met de ingezonden brief in de krant, in de vergelijking die ik hierboven al maakte. Met het inzenden geeft je toestemming te publiceren en je recht uit handen.
De vergelijking die je maakt gaat mank. Op grond van de Wet bescherming persoonsgegevens (de “privacywet”) moet bijdrage op verzoek worden verwijderd, tenzij er een aantoonbare noodzaak is die zwaarder weegt dan de privacy. Alternatief is het anonimiseren van betreffende berichten indien mogelijk (bijv. vaak ondoenlijk bij een bericht waarin iemand zichzelf voorstelt), maar dat is zelden de moeite waard dus alle begrip voor een admin / moderator die knipt :thumbup:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
NoStress
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 04 apr 2011, 13:49
Locatie: geen

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door NoStress »

Camperic schreef:
ma 21 jan 2019, 19:44
De vergelijking die je maakt gaat mank. Op grond van de Wet bescherming persoonsgegevens (de “privacywet”) moet bijdrage op verzoek worden verwijderd, tenzij er een aantoonbare noodzaak is die zwaarder weegt dan de privacy. Alternatief is het anonimiseren van betreffende berichten indien mogelijk (bijv. vaak ondoenlijk bij een bericht waarin iemand zichzelf voorstelt), maar dat is zelden de moeite waard dus alle begrip voor een admin / moderator die knipt :thumbup:
Ben geen jurist , maar een workshop over dit probleem gehad.
Bij het opstellen van de AVG is er op vergeetrecht al een uitzondering voor dit probleem gemaakt (artikel 17 lid 3 AVG).
Een profiel of registratie van een gebruiker moet wél worden weggehaald op verzoek (vergeetrecht).
Maar de topics of reacties van de gebruiker op noodzakelijk voor de uitoefening van het grondrecht van de uitingsvrijheid (artikel 17 lid 3 AVG) dus niet.
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5671
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door Camperic »

:thumbup:

Het vergeetrecht is inderdaad niet van toepassing wanneer de verwerking (publicatie) noodzakelijk is voor de uitoefening van het grondrecht van de uitingsvrijheid (artikel 17 lid 3 AVG). Daarmee kan een forumbeheerder in principe het verwijderen van berichten voorkomen. Het is echter de vraag of een rechter oordeelt dat betreffende berichten noodzakelijk zijn voor de uitoefening van het grondrecht van de uitingsvrijheid. Zover ik weet is er nog geen jurisprudentie, wat begrijpelijk is aangezien forumbeheerders in het algemeen niet over de (financiële) middelen beschikken om het tot een rechtszaak te laten komen en betreffende berichten ook zelden die moeite waard zijn.
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door Kroppie »

volgens mij draven er een paar mensen behoorlijk door. :thumbdown:

waar gaat het over, iemand wil dat zijn teksten weggehaald worden, en dat is gebeurd, nou en, blijft genoeg te lezen over :-B :-B , enne het is een hobbyforum hoor. :!: :idea: .

jos
Laatst gewijzigd door Kroppie op di 22 jan 2019, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31966
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door Bob Diesel »

1 topic verwijderd en we gaan naar de rechtbank :wink:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5671
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Topic Jasper en zijn Caddy verdwenen?

Bericht door Camperic »

Kroppie schreef:
di 22 jan 2019, 11:43
volgens mij draven er een paar mensen behoorlijk door. :thumbdown:

..... het is een hobbyforum hoor. :!: :idea:
Volgens mij draaft er niemand door :roll: , maar is er blijkbaar wel sprake van verschillende interesses / vakgebieden / hobby's.
De ene heeft meer verstand van / interesse in bijvoorbeeld elektra en een ander in bijvoorbeeld rechten :wink:
Beide hebben zijdelings met een camper(forum) te maken en kunnen dus onderwerp van gesprek zijn hier lijkt mij.
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gesloten