Ombouw Ford Transit Connect L2H2 (2013) Bryce

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Navigator

Re: Ombouw Ford Transit Connect L2H2 (2013) Bryce

Bericht door Navigator » vr 16 aug 2019, 6:23

Ooit een jaar of 6 bij onze vrinden van de blauwe enveloppen gewerkt (Bijzondere Invordering), dus ik weet een klein beetje hoe deze club denkt en werkt. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niets inzake de afloop van dit verhaal. Ooit eerder een aanvaring gehad met een Belastingmedewerker bij de RDW in Waddinxveen en dit is toen keurig opgelost.

Ik heb de huidige vloerplaat in de Ford gemeten. Ben tot 26 augustus in de Baltische Landen en Rusland (nu in St. Petersburg :thumbup: ) en hoop de 26e meer nieuws op de deurmat te vinden. Digitaal in ieder geval nog niets vernomen.
Bouwer van de Memo, ColumBus, Navigator, Sunrise, Iroquois en Bryce.
Nieuwste project: http://www.iroquois.nl/index.html
NL | DE | BE | LU | SE | FI | NO | AT | CH | DEN | FR | SI | IS | FO | in 2019: EE | LV | LT | RU

Wat onze regering betreft is dit mijn laatste (fossiele brandstof-)camper, en wat mij betreft is dit de laatste regering onder leiding van de lachende leugenaar.

passie

Bericht door passie » vr 16 aug 2019, 14:00

oh de connect ,dat is het type berliner ,gelijk berlingo ,partner ,kangoo

ik volg graag

al moet het dak voor mij nu niet

amai ,ferm

passie

Bericht door passie » vr 16 aug 2019, 14:11

zelf hebben wij nu een partner mee slaapbox

Navigator

Bericht door Navigator » za 24 aug 2019, 15:55

Inmiddels een maand geleden alles verzonden m.b.t. aanvraag van het kwarttarief maar vandaag bij thuiskomst van vakantie geen blauwe enveloppen op de deurmat of berichten bij 'Mijn Overheid'. Maandag maar eens bellen.
NL | DE | BE | LU | SE | FI | NO | AT | CH | DEN | FR | SI | IS | FO | in 2019: EE | LV | LT | RU

Wat onze regering betreft is dit mijn laatste (fossiele brandstof-)camper, en wat mij betreft is dit de laatste regering onder leiding van de lachende leugenaar.

Navigator

Bericht door Navigator » vr 30 aug 2019, 15:51

Vandaag 2 blauwe enveloppen op de mat. Beide brieven zijn gedagtekend 5 september 2019 (?)......

1) bevestiging dat mijn verzoekschrift voor toepassing Bijzonder Tarief is ontvangen op 30 juli, en dat men binnen 8 weken na verzoek 'in het algemeen beslist'
2) automatische incasso van de MRB wordt tijdelijk gestaakt ivm bovenstaand verzoek

Spannend........

Kan zo maar tien weken duren las ik net in een ander topic.

Plaats reactie