Race- en vakantiecamper

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
coeno
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 12 okt 2018, 10:29

Race- en vakantiecamper



Bericht door coeno »

Beste,

Momenteel rij ik in een oude Transit camper voor mijn vakanties maar nog meer voor motorsport gebruik.
Probleem daarmee is dat ik vaak lange stukken moet rijden met een beperkte snelheid waardoor is soms te lang - teveel - te onnodig moet rijden.

Ik ben aan het kijken naar een L3 of L4 bus met hoogte H3? om een hoog 2 persoonsbed te maken met daaronder de garage voor mijn motoren.

Dit brengt mij bij 3 vragen:

Zijn er opzet stukken om het achterste dak deel iets te verhogen voor voldoende ruimte onder het bed? Motoren +- 140 hoog + 20 cm bed.

Zijn er losse zijdeurtjes te vinden zodat men van buitenaf extra toegang mogelijkheden kan maken?

Wie levert verbredingsstukken in de ramen zodat er een 2 meter bed geplaatst kan worden (fiat-citroen-renault)

Vr.gr. Coeno.
Gebruikersavatar
RoyR85
Berichten: 48
Lid geworden op: za 17 sep 2016, 18:22
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: Race / Vakantie Camper



Bericht door RoyR85 »

Ik ben ook bezig met een camper voor hoofdzakelijk de motorsport (Ik rij bij RSZ / ZAC met een Suzuki GSX-R 600)
Ik zelf ga voor een L1 H1 bus omdat dit ook mijn "dagelijks" gebruik auto word en ik dan ook nog normaal kan parkeren zelfs in parkeergarages.

Je kan een (slaap)hefdak overwegen om genoeg ruimte te creeëren.

En zijdeurtjes bedoel je onderhoudsluiken? Zeg maar zoals aan de caravan zitten om onder de banken van buiten bij te komen? Die heb ik her en der gezien onder caravanluik profiel oid.

De verbredingsstukken die je bedoelt ken ik niet, ook geen idee wat je bedoelt?
Laatst gewijzigd door Dafluc op wo 24 okt 2018, 9:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd. Gebruik knop Plaats reactie aub.
Plaats reactie