24 t/m 26 mei 2019: Camper Zelf(ver)bouwtreffen 2019

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Boxer ZSN
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Camper Zelf(ver)bouwtreffen 2019



Bericht door Boxer ZSN »

Zelfbouwtreffen.
Het programma voor 24 t /m 26 mei.
Vrijdag aankomst vanaf 13.00 uur eerder mag ook. Vrijdag vanaf 19.30 kan er in de " Heel Holland Bouwt Tent " 😉😉 gezamenlijk koffie worden gedronken met iets lekkers. Uitleg daarover ontvangt u bij binnenkomst.
Zaterdag ochtend vanaf 10 uur graag openstaan voor bezoekers bij je camper om van elkaars ideeën op te doen. Ook vanaf 10 uur kan je dan camper artikelen zelf te koop aanbieden. Er zijn ook stand houders aanwezig. Zo als de wonderpan, Solbio, veno heating systems, arob antennebouw en camperbouw Peter Helmerhorst, Dec-hor, Correctslapen, Camper Profi.
Vanaf 13.30 voor de liefhebbers geocachen voor beginners bij en met Paul Hermans. Ook vanaf 13.30 een demo met uitleg route maken met Google Maps en knip programma door en bij Marian Bakker. Vanaf 18.00 / 18.30 BBQ met eigen vlees of gewoon gezellig met eigen gekookte potje. Het is maar net hoe het u uitkomt. Alles mag niks moet. Wij hebben een bbq mee. Is niet zo groot dus eigen bbq is aan te bevelen.
Vanaf 20.00 uur koffie drinken in de Heel Holland Bouwt Tent en evt later een borreltje. Alles zelf mee brengen. Verder heeft deze avond nog een hele leuke verrassing.......
Zondag ochtend of middag nemen we weer afscheid van elkaar. Uiterlijk vertrek 15.00 uur. Wie langer wil blijven dat kan in overleg met de organisatie.
Wij zien jullie graag op het treffen.
Gebruikersavatar
L4H3
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 02 okt 2016, 17:44
Locatie: Emmen

Re: Camper Zelf(ver)bouwtreffen 2019



Bericht door L4H3 »

Misschien een beetje laat of beter gezegd veel te laat maar is er nog plek voor een zelfgemaakte buscamper met 2 personen? Ik vind het niet erg als ik geen stroompaal tot mijn beschikking krijg en ergens in een hoekje wordt gepropt. Ook op een ander veld worden gezet. Geen probleem. Had ik me maar eerder moeten opgeven. :bang:
One life. Live it.

De zelfbouw van onze camper: viewtopic.php?t=8456989&hilit=ombouw+l4h3+lifepo4
Gebruikersavatar
zuk4wd
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 28 aug 2013, 15:23
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Camper Zelf(ver)bouwtreffen 2019



Bericht door zuk4wd »

Wat een leuk en gezellig treffen.
Volgende jaar komen we zeker terug.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.

http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Gebruikersavatar
de Viking
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 23 dec 2018, 17:28
Locatie: midden Friesland

Re: Camper Zelf(ver)bouwtreffen 2019



Bericht door de Viking »

Gertjan & Monique, Alje & Geke, bedankt voor het organiseren van het zelfbouwtreffen.
Alles was prima geregeld en het was gezellig.
Veel gezien van mini tot maxi en veel gekletst en ideeën uitgewisseld en een leuk kado gekregen.
Voor ons waarschijnlijk eenmalig omdat we volgend jaar rond deze tijd al lang en breed ergens in het buitenland zitten.
Ook de mij bekende camping 'Het Kamperer Erve' is hiervoor uitermate geschikt, ik organiseer hier eind augustus mijn eigen BSA septembertreffen.

Nogmaals bedankt allemaal.
Groeten Sieds & Maya
.
[attachment=0]zelfbouw weekend 2019.jpg[/attachment
.
Bijlagen
VIKING Camper zelfbouw.jpg
VIKING Camper zelfbouw.jpg (31.75 KiB) 558 keer bekeken
zelfbouw weekend 2019.jpg
zelfbouw weekend 2019.jpg (103.28 KiB) 583 keer bekeken
Groeten Sieds - Viking camperbouw - zie mijn project: https://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtop ... 13&t=52269
Boxer ZSN
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Camper Zelf(ver)bouwtreffen 2019



Bericht door Boxer ZSN »

Lieve mensen,

Wij willen iedereen bedanken. Voor de gezellige dagen het enthousiasme de vele leuke verhalen. Wij hebben met elkaar veel gelachen, gepraat maar vooral een heel heel gezellig zelfbouw treffen 2019 gehad. Maar dat kunnen wij niet zonder jullie wij doen het samen met elkaar. Ook willen wij iedereen bedanken die een vrije gift hebben gedaan. Dat was hart verwarmend. Hartelijke dank daar door. Groetjes Gertjan, Monique, Alje en Geke. En misschien tot volgend jaar.
Boxer ZSN
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Camper Zelf(ver)bouwtreffen 2019



Bericht door Boxer ZSN »

En wat vinden jullie van dit veld ??
#zelfbouwtreffen2020
.
20190528_143523.jpg
20190528_143523.jpg (128.53 KiB) 338 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Boxer ZSN op di 04 jun 2019, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
WoutvanAken
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 09 okt 2016, 19:00

Re: Camper Zelf(ver)bouwtreffen 2019



Bericht door WoutvanAken »

Ziet er goed uit, ruim genoeg volgens mij.
Daar kan het weer net zo gezellig worden als afgelopen keer!!
Wout.
Boxer ZSN
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Camper Zelf(ver)bouwtreffen 2019



Bericht door Boxer ZSN »

Lieve mensen,

Wij wensen iedereen een hele fijne vakantie mocht u erop uit gaan doe voorzichtig en geniet van de mooie momenten.
In september gaan wij de inschrijving voor 2020 er weer op zetten. Ook dan zullen Alje en Geke er weer bij zijn. Inmiddels hebben wij niet stil gezeten, veld en locatie is bekend. Doordat er een super super mooi bedrag in de giften bus zat hebben wij een andere professionele tent kunnen aanschaffen. Hartelijke dank voor de bijdrage. En wij zijn nog bezig om nieuwe ideeën uit te werken. Nogmaals fijne vakantie en tot in September.

Fijne vakantie groet, Gertjan, Monique, Alje en Geke

Ps kijk even naar de verloop datum van u taxatie rapport er is namelijk mogelijk om tijdens het treffen uw camper te laten taxeren voor een schappelijke prijs. Nader bericht volgt hier nog over.
Plaats reactie