Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
AadenAnke
Berichten: 13183
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door AadenAnke »

Na een flink aantal maanden geen minuut tijd te hebben gehad, druk op het werk zoon die een huis kocht en thuis in een verbouwing nu eindelijk wat tijd om met de camper weg te gaan en weer na te denken om zelf een camperbus te bouwen. Vanmiddag staan we te tanken bij een Peugot dealer en besluiten naar binnen te lopen voor een folder. Ja van het een komt het ander en daar komt een prijs voor een nieuwe bus die pas in oktober geleverd kan worden uit die wel heel aantrekkelijk is. Maar het plan was over een jaar of 2 dus in een echte stroom versnelling. Ik zoek nu een leverancier van b.v. een kant en klare keuken unit toilet ruimte boven kastje e.d. zeg maar een Ikea voor camper meubels. Ik moet uiterlijk woensdag beslissen over de aanschaf dus heb niet veel tijd om te zoeken. Wie van jullie heeft een naam adres van zo'n bedrijf. De gene die ik vond op het web zitten het eerste jaar vol.
Gebruikersavatar
annoh
Berichten: 1875
Lid geworden op: za 18 aug 2012, 22:05
Locatie: St. Jacobiparochie
Contacteer:

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door annoh »

Indien je niet in Nederland slaagt dan zou je ook naar Duitsland kunnen gaan. Ook daar worden veel Boxers omgebouwd. Een beetje google gebruiken, (bij voorkeur niet Boxer maar Ducato als zoekwoord) en voor woensdag heb je genoeg aanbieders gevonden.
AadenAnke
Berichten: 13183
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door AadenAnke »

Google computers Ik ben daar een echte klojo in, vandaar mijn vraag. In de hedendaagse maatschappij ben je juridisch verplicht om het te hebben en maatschappelijk kan het ook niet meer. Zelfs bij de klaverjas club moet je je aanmelden via een website. Zonder is geen optie meer. Maar om te zeggen fijn, nee! Ik gruwel meestal en raak knap geïrriteerd als ik ermee bezig ben. De kreet Google is je vriend, nee beslist niet, meer een vijand waar ik mee in vrede leef.

Gr. Aad
Hymerferry
Berichten: 712
Lid geworden op: wo 21 dec 2011, 20:47

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door Hymerferry »

Jwg campers in Grootegast heeft de Tasman serie, diverse indelingen voor jouw model bus. Ze leveren de indelingen ook als compleet en gezaagd bouwpakket, dat kunnen ze vast sneller leveren dan wanneer je door hun laat bouwen en in de wachtrij moet aansluiten.
BobV
Berichten: 179
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 19:37
Locatie: Kampen

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door BobV »

CamperfiXX
Groeten
Bob

VW T4 TDI Camper
AadenAnke
Berichten: 13183
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door AadenAnke »

Ja JWG en ook camperfixx had ik zelf al gevonden. Bij beide zal de kwaliteit wel gewoon goed zijn maar het multiplex uiterlijk bevalt me niet echt. Heb intussen een Duits bedrijf gevonden wat qua uiterlijk wel leverd wat ik zoek maar die heeft alleen delen voor T4en T5 en oudere Traffic modellen. Camperbouw Nederland geeft zelf aan dit jaar geen nieuwe opdrachten meer aan te nemen. We blijven nog even zoeken. Maar wie nog suggesties heeft laat het weten aub.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door Zwerfsteen »

Een vriend van ons heeft voor zijn Renault bus hier zijn keuken vandaan.
Groet,
Leny en Pieter
Hymerferry
Berichten: 712
Lid geworden op: wo 21 dec 2011, 20:47

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door Hymerferry »

Je kunt bij Jwg zo ongeveer elke leverbare variant Hpl print kiezen voor het aanzicht dus de opmerking “multiplex” uiterlijk begrijp ik niet helemaal.
AadenAnke
Berichten: 13183
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door AadenAnke »

Dat is wat ik te zien krijg op de website. Maar dat zal dan wel aan mij liggen in ben nu eenmaal een klojo daarin

Gr. Aad
gawron
Berichten: 32
Lid geworden op: do 14 dec 2017, 19:18
Locatie: Kapkazy PL
Contacteer:

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door gawron »

Leuk mocht de koop doorgaan dan ga ik het volgen! Ik heb zelf ook net een nieuwe Peugeot boxer l4h2 besteld voor de ombouw tot camper.
AadenAnke
Berichten: 13183
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door AadenAnke »

InPolen neem ik aan?

Gr. Aad
gawron
Berichten: 32
Lid geworden op: do 14 dec 2017, 19:18
Locatie: Kapkazy PL
Contacteer:

Re: Ombouwen van Peugot Boxer L4H2 naar camper



Bericht door gawron »

Ja dat klopt, ik woon hier nu nog maar verhuis volgend jaar terug naar NL en ga hem dan afbouwen. Ik hoop de bus eind Juli te krijgen. Ik zit nog te twijfelen of ik hem hier zal laten ombouwen vanwege de prijs, ben er nog niet helemaal uit maar heb ook nog even de tijd.
gr Jan.
Plaats reactie