13e Belgisch zelfbouwtreffen: 5-6 mei

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BP 2
Berichten: 839
Lid geworden op: ma 08 nov 2004, 18:12
Locatie: Bornem (Belgie)

13e Belgisch zelfbouwtreffen: 5-6 mei



Bericht door BP 2 »

Omdat de organisatoren door omstandigheden geen treffen meer kunnen organiseren is er een nieuw initiatief. Misschien een beetje laat maar veel Nederlanders volgen ook het Belgisch forum.

Afbeelding

Iedereen is welkom met de camper vanaf vrijdag, 4 mei 2018 - 17 uur.
Vertrekken doen we op zondag, 6 mei 2018 ten laatste om 18 uur.
Je kan gratis met je zwerfwagen overnachten op het terrein van het vormings- en vakantiecentrum ‘La Divine Providence’ – Vieuw Moulin 8 – Wodecq
Voor wie? Zelfbouwers die bereid zijn om hun werk te tonen, kandidaat-zelfbouwers op zoek naar inspiratie, eigenaars van fabriekscampers met technisch vragen of verbouwplannen , geïnteresseerden met een gezonde dosis nieuwsgierigheid ... iedereen is welkom op dit vrij toegankelijk zelfbouwtreffen in Wodecq.
Er zijn dag en nacht toiletten beschikbaar, maar geen andere voorzieningen zoals elektriciteit, afvalwater lozen, WC legen … Voorzie ook wielkeggen voor de plaatsen die wat hellen.
Naar goede gewoonte laten we alles netjes achter en respecteren we de rust van deelnemers en omwonenden.
Het vakantiedomein wordt uitgebaat door Maya, dochter van Noëlla en nichtje van Gerda, bij ieder van ons gekend onder de naam ‘de zusjes’
Wij mogen vrijdagavond al gebruik maken van het Notarishuis voor een gezellige babbel, waar zaterdagavond ook de BBQ doorgaat. Maya biedt water, frisdrank, bier en wijn te koop aan.
Zij verzorgt zaterdagavond een BBQ: brochette, kippenbout en worst vergezeld met vele slaatjes, sauzen en brood; dranken niet inbegrepen, maar wel verkrijgbaar aan democratische prijzen.
Prijs: € 22 pp. In deze prijs zitten ook de borden, bestek, servetten, het bakken, afruimen, afwas.
Voor de liefhebbers is er taart en koffie. Extra te bestellen, kost € 5 pp.
Inschrijving voor BBQ en eventueel de taart is slechts geldig na het betalen van het juiste bedrag op rekeningnummer van Didier Maes ( BP 2) – BE62 9731 8956 9861 en dit vóór 14 april 2018. Vermeld: BBQ aantal + nicknaam / taart aantal
Broodjes/koffiekoeken kunnen zaterdag besteld worden. De bakker brengt alles zondagmorgen.
Bestellen en betalen ter plekke aan Noëlla.
Wij hopen dat we vele ouwe getrouwen mogen ontmoeten maar natuurlijk ook vele nieuwe geïnteresseerden voor alles wat met kampeerwagens te maken heeft, al dan niet zelf gebouwd.
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8864
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: 13e Belgisch zelfbouwtreffen: 5-6 mei



Bericht door kampo »

jaaa, ik heb me ingeschreven :-B :cheers:
Groeten Kampo
pele
Berichten: 1012
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 17:41
Locatie: B2340 Vlimmeren

Re: 13e Belgisch zelfbouwtreffen: 5-6 mei



Bericht door pele »

Ik ook!
Echt een aanrader, deze Belgische zelfbouwtreffens.
Peter A7
Berichten: 478
Lid geworden op: zo 25 mei 2003, 0:09
Locatie: Antwerpen

Re: 13e Belgisch zelfbouwtreffen: 5-6 mei



Bericht door Peter A7 »

We zijn al zeker met 4 dan :D
Beste groeten,

Peter :)
Gebruikersavatar
frequentsarah1
Berichten: 209
Lid geworden op: di 17 apr 2012, 8:44
Locatie: antwerpen

Re: 13e Belgisch zelfbouwtreffen: 5-6 mei



Bericht door frequentsarah1 »

hmmmmmmmmmmmmmmm

spijtig , , ik zit hier niet veel meer op , maar ben TE LAAT , dus ja ..... ik zal er dan niet welkom zijn !!
Gebruikersavatar
L4H3
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 02 okt 2016, 17:44
Locatie: Emmen

Re: 13e Belgisch zelfbouwtreffen: 5-6 mei



Bericht door L4H3 »

En was het wat in patatland dat zelfbouwtreffen. Wij kaaskoppen willen graag foto’s zien. :cheers:
One life. Live it.

De zelfbouw van onze camper: viewtopic.php?t=8456989&hilit=ombouw+l4h3+lifepo4
Raimon
Berichten: 267
Lid geworden op: zo 06 mei 2018, 20:57

Re: 13e Belgisch zelfbouwtreffen: 5-6 mei



Bericht door Raimon »

Misschien volgend jaar, ik zit in de afbouwfase nu.
Plaats reactie