vloeibaar gas verlies
-
- Berichten: 456
- Lid geworden op: do 30 jul 2009, 18:56
- Locatie: In The Middle Off Nowhere
Re: vloeibaar gas verlies
Je hebt gelijk even niet goed gelezen
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
-
- Berichten: 1098
- Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58
Re: vloeibaar gas verlies
30 mbar = 0,03bar!
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
- frequentsarah1
- Berichten: 209
- Lid geworden op: di 17 apr 2012, 8:44
- Locatie: antwerpen
Re: vloeibaar gas verlies
Peter LMC schreef: ↑wo 28 feb 2018, 14:32Vreemd dat je hem niet dicht krijgt. Je hebt hem net laten vervangen.frequentsarah1 schreef: ↑wo 28 feb 2018, 12:12goede middag allen
eerst was er een lek op de LPG tank de kraan was stuk en heb ik die proff laten vervangen
Of is dit een andere kraan.
Wel rechtsom draaien als deze dicht moet.
ik heb de kraan op de tank laten vervangen en deze zit aan de linkerzijkant net voor de uitlaat van de camper en die draaiknop daarop krijg ik niet verdraaid en gaan kijken hoeveel bar op de frigo of de verwarming of het gasvuur staat .kan je nergens bij alles ingekapselt en moet ik herbeginnen met breken en daar denk ik niet aan 8j is genoeg geweest aan restauratie van dit ding en 12.000€ investering incl aankoop
- frequentsarah1
- Berichten: 209
- Lid geworden op: di 17 apr 2012, 8:44
- Locatie: antwerpen
Re: vloeibaar gas verlies
Re: vloeibaar gas verlies
Beste premiumliner,
je hebt gelijk, een kommaatje verder, typevoutje
Wat je op de foto ziet is een instelbare drukregelaar Merk Reca type 90-1-2
Deze kunnen worden op een druk van 0 tot 3 bar worden ingeregeld voor een gastoestel die in die range valt.
Laatst gewijzigd door Iveco4x4 op wo 28 feb 2018, 16:24, 3 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet, Berry
Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL
Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL
Re: vloeibaar gas verlies
Tot op heden weet ik niet welke druk je toestellen hebben.
Zie mijn vorige post.
En lekt het nog steeds gas of is de hoofdafsluiter al dicht.
Als dat niet het geval is, is dát prioriteit 1. De hoofdkraan sluiten de rest komt later
Vriendelijke groet, Berry
Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL
Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL
Re: vloeibaar gas verlies
Sorry, het klinkt heel hard maar met deze kennis over gas, NIETS ZELF DOEN.
Ga naar een pro, die koopt en bevestigt de juiste materialen correct en veilig.
Nogmaals excuus gevraagd voor de toonzetting maar ik kan dit niet aanzien.
En inderdaad, kraan op tank/fles dicht!
//Kees.
Ga naar een pro, die koopt en bevestigt de juiste materialen correct en veilig.
Nogmaals excuus gevraagd voor de toonzetting maar ik kan dit niet aanzien.
En inderdaad, kraan op tank/fles dicht!
//Kees.
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Re: vloeibaar gas verlies
Ik ben het helemaal met Kees eens. Niets meer doen en erTestCase schreef:Sorry, het klinkt heel hard maar met deze kennis over gas, NIETS ZELF DOEN.
Ga naar een pro, die koopt en bevestigt de juiste materialen correct en veilig.
Nogmaals excuus gevraagd voor de toonzetting maar ik kan dit niet aanzien.
En inderdaad, kraan op tank/fles dicht!
//Kees.
NU een professinal erbij halen, tenzij je een nieuwsitem wilt worden en je daardoor ook anderen een hoop ellende bezorgt.
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Buscamper fan
- frequentsarah1
- Berichten: 209
- Lid geworden op: di 17 apr 2012, 8:44
- Locatie: antwerpen
Re: vloeibaar gas verlies
beste manTestCase schreef: ↑wo 28 feb 2018, 17:43Sorry, het klinkt heel hard maar met deze kennis over gas, NIETS ZELF DOEN.
Ga naar een pro, die koopt en bevestigt de juiste materialen correct en veilig.
Nogmaals excuus gevraagd voor de toonzetting maar ik kan dit niet aanzien.
En inderdaad, kraan op tank/fles dicht!
//Kees.
de hoofdkraan is onmiddelijk afgesloten ja ... k'neem geen risico's hé ....
ik heb ne camper VOLLEDIG maar dan ook volledig gemaakt , van blanke muren tot dat wat het nu is !!! welliswaar met technische & effectieve hulp van derden wat enkel de electro betreft (nogmaals danke joske)
De rest deed ik moederziel alleen dus dit varkentje zal ik ook wel wassen ,maar heb ik er toch schrik van .... maar met hulp van derden moet dat ook kunnen
dus welke koop ik 100%
Re: vloeibaar gas verlies
Welke druk hebben je toestellen nodig, 30 mbar of 50 mbar?
Vriendelijke groet, Berry
Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL
Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL
Re: vloeibaar gas verlies
uitsluitsel welke je moet hebben kan alleen een blik van jou op de sticker in de koelkast , of op de boiler/verwarming, of van het kookvuur, geven daar moet opstaan voor hoeveel mbar de regelaar geschikt moet zijn , dan kun je de regelunit van het plaatje in je bericht van 15u58 nemen, met de gewenste regeldruk, dus 50 of 30mbar, maar die zal je zelf moeten opzoeken op genoemde plekken, ik kan wel zeggen het is een oudere camper dus zal wel 50mbar zijn maar daar schiet je niets mee op , je moet de juiste hebben om andere problemen te voorkomen.
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
- frequentsarah1
- Berichten: 209
- Lid geworden op: di 17 apr 2012, 8:44
- Locatie: antwerpen
Re: vloeibaar gas verlies
"de frigo is een electrolux oud model 30bar denk ik"
Liever heb ik daar zekerheid over.
"de water & verwarming is een Trumatic C 6002 30/50bar"
Nu het gasvuur nog. Hoeveel mbar is daar de druk van?
Die C 6002, staat er op het zilverkleurige plaatje 30/50bar? kijk nog eens goed en is het dan 30 óf 50 mbar?
Liever heb ik daar zekerheid over.
"de water & verwarming is een Trumatic C 6002 30/50bar"
Nu het gasvuur nog. Hoeveel mbar is daar de druk van?
Die C 6002, staat er op het zilverkleurige plaatje 30/50bar? kijk nog eens goed en is het dan 30 óf 50 mbar?
Vriendelijke groet, Berry
Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL
Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL