Fiat Ducato 3.0 L2H2 (2009) Project
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
Omdat ik helemaal gek werd van het heen en weer lopen naar de garage voor gereedschap en materiaal mezelf maar eens getrakteerd op iets leuks.
deze word nu gevuld met Tools & Parts
Er was nog een inrichtings eis over. De tafel.
Heel lang over nagedacht hoe ik dit moest maken, En ik wou er ook geen kapitaal aan kwijt omdat het maar Tijdelijk is. Uit eindelijk wordt het een houder aan het bed trapje. en blad met een 20x20 koker die in de houder geplaatst wordt.
Stap 1:
Stap 2:
Stap 3:
Simpel maar doeltreffend.
en eigenlijk best stevig ook.
(heb trouwens al heel lang niet meer het lasapparaat niet gebruikt, ziet er een beetje ruig uit, maar ik kan het veel beter. maar ja, is maar tijdelijk)
deze word nu gevuld met Tools & Parts
Er was nog een inrichtings eis over. De tafel.
Heel lang over nagedacht hoe ik dit moest maken, En ik wou er ook geen kapitaal aan kwijt omdat het maar Tijdelijk is. Uit eindelijk wordt het een houder aan het bed trapje. en blad met een 20x20 koker die in de houder geplaatst wordt.
Stap 1:
Stap 2:
Stap 3:
Simpel maar doeltreffend.
en eigenlijk best stevig ook.
(heb trouwens al heel lang niet meer het lasapparaat niet gebruikt, ziet er een beetje ruig uit, maar ik kan het veel beter. maar ja, is maar tijdelijk)
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Re: Renault Master L3H2: verslag zelfbouwproject
Nou, ik volg het topic en toch had ik je vraag over het veranderen van je topictitel gemist.zuk4wd schreef:Dit had ik zelf ook al eens gevraagd en dan reageert er niemand.BobV schreef:zou je de titel van dit topic kunnen wijzigen? Is wel verwarrend zo.
Maar goed, het is nu aangepast.
Vind Überhaupt de feedback op mijn topic enorm tegenvallen.
en toch ga ik er mee door.
Had zoiets van "O ja?" Maar heb flink moeten zoeken om hem terug te vinden.
Als je nou niet het kleinste lettertype onder een grote foto had gebruikt......
Lekker bezig, vooral doorgaan
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
Fijne motor hè, de 3.0.
Ik heb ook een 3.0 250 met afzetunit en ik verbaas me elke keer weer hoe fijn hij rijdt.
Ik heb ook een 3.0 250 met afzetunit en ik verbaas me elke keer weer hoe fijn hij rijdt.
Trekhaakverlenger voor fietsendrager: http://www.trekhaakverlenger.nl Verhuur van Land Rover Defender reisauto's: http://www.Larorent.nl
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
Het is zeker een fijne motor, lekker veel koppel.
Lekker vlot rijden zelfs met aanhanger met ons 4x4 speeltje erop.
Lekker vlot rijden zelfs met aanhanger met ons 4x4 speeltje erop.
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
De schuifdeur ging niet makkelijk meer open.
Ik zag dat de geleidewieltjes van de middelste rail erg veel ruimte in de rail hadden.
Deze heb ik dus maar even vervangen.
Leuk klusje om te doen, Gelukkig heb ik mijn gereedschap aardig voor elkaar.
Ik zag dat de geleidewieltjes van de middelste rail erg veel ruimte in de rail hadden.
Deze heb ik dus maar even vervangen.
Leuk klusje om te doen, Gelukkig heb ik mijn gereedschap aardig voor elkaar.
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
Even een kleine update.
Gisteren heb ik mijn Fiamma F65s luifel opgehaald.
En voor volgende week vrijdag heb ik een keuring afspraak bij de RDW Fingers crossed
Gisteren heb ik mijn Fiamma F65s luifel opgehaald.
En voor volgende week vrijdag heb ik een keuring afspraak bij de RDW Fingers crossed
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
hey ziet er allemaal mooi uit hoor, succes bij het RDW !
laat eens een foto zien van je bus met de inrichting waarmee je naar het RDW rijd, wij zitten te denken aan een soortgelijke Bus en die ombouwen ..
laat eens een foto zien van je bus met de inrichting waarmee je naar het RDW rijd, wij zitten te denken aan een soortgelijke Bus en die ombouwen ..
Laatst gewijzigd door paulus51 op zo 20 aug 2017, 19:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Goed kijken is de kracht van het zelf doen
leef je droom, droom niet je leven
One Life.........live it !
leef je droom, droom niet je leven
One Life.........live it !
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
Krijg net de bevestigings mail van de RDW.
daar staat in:
Meer informatie over uw keuring:
* Documenten die u moet meenemen
* Mogelijkheid om een eendagskentekenbewijs aan te vragen.
heb ik dat nodig ??? een eendagskentekenbewijs ?
daar staat in:
Meer informatie over uw keuring:
* Documenten die u moet meenemen
* Mogelijkheid om een eendagskentekenbewijs aan te vragen.
heb ik dat nodig ??? een eendagskentekenbewijs ?
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
-
- Berichten: 456
- Lid geworden op: do 30 jul 2009, 18:56
- Locatie: In The Middle Off Nowhere
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
Als je bus al op kenteken staat heb je dat niet nodig
Je mag van en naar het keuringsstation rijden met het huidige kenteken dat wordt wel ingenomen als alles oké bevonden is maar daar krijg je weer een briefje voor terug dat je kan tonen mocht je aangehouden worden
Je mag vanaf dat moment niet meer met je bus in het buitenland rijden.
Het bestaande kenteken blijft geldig tot er een nieuw is afgegeven
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Je mag van en naar het keuringsstation rijden met het huidige kenteken dat wordt wel ingenomen als alles oké bevonden is maar daar krijg je weer een briefje voor terug dat je kan tonen mocht je aangehouden worden
Je mag vanaf dat moment niet meer met je bus in het buitenland rijden.
Het bestaande kenteken blijft geldig tot er een nieuw is afgegeven
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
Moeten ze wel opschieten dan, ga er 2,5 week later mee wel het buitenland in.
Laatst gewijzigd door zuk4wd op wo 23 aug 2017, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
Denk niet dat zij daar wakker van liggen....
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
Goed kijken is de kracht van het zelf doen
leef je droom, droom niet je leven
One Life.........live it !
leef je droom, droom niet je leven
One Life.........live it !
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
Beste Paulus51, bedankt voor de zeer constructieve bijdrage aan mijn vraag.
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Contains: Full Victron power system, Vitrifrigo C95L, Autoterm 2D, Underfloor heating, 2x Fiamma hatch, 1x Seitz S7 window,Freshwatertank 54L, Elgena KB6.
http://www.suzuki-4wd.nl/camper/ Hier kun je blokschema's en info over de VSR gordelbok vinden.
Re: Van Master L3H2 naar Ducato L2H2: verslag zelfbouwprojec
ow sorry , een geintje mag blijkbaar niet ,
maar effe serieus dan, er is al een antwoord gegeven op je vraagstelling, even terug lezen en ik vond die opmerking wel leuk ja
is ook niet echt een constructief antwoord toch ... in inder geval je maakt er wel wat moois van toppie !
maar effe serieus dan, er is al een antwoord gegeven op je vraagstelling, even terug lezen en ik vond die opmerking wel leuk ja
is ook niet echt een constructief antwoord toch ... in inder geval je maakt er wel wat moois van toppie !
Goed kijken is de kracht van het zelf doen
leef je droom, droom niet je leven
One Life.........live it !
leef je droom, droom niet je leven
One Life.........live it !