Joepy, Jumpy!

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6348
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door rongreven »

Dat bedoel ik, :crazy:
Ik zie geen artikel als ik op de link klik, alleen rtv Utrecht met een lege pagina.
Groet, Ron Greven
Niessina
Berichten: 245
Lid geworden op: do 22 apr 2010, 13:59

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door Niessina »

Hier het verlossende antwoordt, de striping moet eraf! Ik mag ermee naar huis rijden en that's it! Jammer maar het is niet anders. Auto rijdt prima, goed onderhouden en de rode lak die te zien is, is niet verkleurd of zo. Hij staat in Friesland en ben van plan om morgen meteen langs Steggerda te rijden, als dat kan natuurlijk. Het is een kw en denk dat het nog een gepuzzel wordt om er een camper van te maken. Maar ja, ben niet voor niets al 5 jaar lid van dit forum :-B .
Genieten van het leven is een kunst, ik ben een kunstenaar.
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door durisotti »

Volgens mij ken ik deze auto wel !!
De wereld is soms maar klein !
Is een prima bus, goede koop !

http://www.brandweerdamwoude.nl/materiaaltotaal.htm

http://www.brandweerdatabase.dds.nl/BVO ... korps=1395
Apaat
Berichten: 184
Lid geworden op: ma 04 apr 2011, 20:44

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door Apaat »

Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met brandweerauto,s, jan en alleman rijdt ermee , vaak korte stukken dus echt warm wordt hij meestal niet wat je dan vaak een lekke koppakking opleverde. Onderhoud zal wel goed zijn. Maar meestal weinig kilometers dus, wel even de gaten dichtmaken op het dak, overal gaten van c 2000 antennes en zaklampen enz, ook bedrading richting motorkap als daar de accu zit want meestal trekken ze dit er zo uit, maar voor weinig weinig kilometers sucses
@3
Berichten: 5033
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 11:05

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door @3 »

Wel altijd binnen gestaan toch?
@3 vind niet dat reparatiekosten hoog zijn maar de kosten van de schade die is ontstaan.
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door durisotti »

Bus heeft 180.000 km gereden en is voornamelijk gebruikt voor oefeningen en cursussen..
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door Jan en Simonne »

Ik vind hem supergaaf! :thumbup:
Ik wens je heel veel plezier ermee!

Jammer, dat de striping er af moet....
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Apaat
Berichten: 184
Lid geworden op: ma 04 apr 2011, 20:44

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door Apaat »

180000 km gelopen, oké . Dan mag tie niet teveel kosten, hou ons op de hoogte! Gas is alles
WhiteVanMen
Berichten: 640
Lid geworden op: vr 02 mar 2012, 19:38

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door WhiteVanMen »

durisotti schreef:Bus heeft 180.000 km gereden en is voornamelijk gebruikt voor oefeningen en cursussen..
Ik zoek me rot naar die Bus van dit topic.
:think:
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door Hoofdnoorman »

Niessina heeft hem gevonden, dus je bent toch te laat. :-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Niessina
Berichten: 245
Lid geworden op: do 22 apr 2010, 13:59

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door Niessina »

Vandaag mijn toekomstige campertje gehaald. Meteen over Steggerda gereden, daar rijd je idd bijna 'over'. Afspraak gemaakt voor een plat zwart hefdak en tips gekregen voor de inrichting en keuring. Bijna thuis aangehouden door de politie, mag er zo niet mee rijden. Nee, dat was bekend. Uitgelegd dat ik hem echt net heb (toen een paar uur) en de striping er zsm afgehaald zal worden. Daar gingen ze mee accoord. Dus kan ik nu aan de klus, striping eraf. Mijn kleinzonen van 3 en 4 snappen er niets van, je gaat toch geen strepen van een brandweerauto halen? Dan is het geen 'echte' meer, oma! Zal een foto posten als het gelukt is.
Genieten van het leven is een kunst, ik ben een kunstenaar.
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door durisotti »

Mooi dat het allemaal gelukt is in Steggerda, zwart, plat dak, wordt vast mooi !!

Tipje, komende vrijdag wordt het erg heet, auto in de brandende zon zetten en wachten tot deze flink heet is, dan heb je de striping er veel gemakkelijker af en hoef je de fohn waarschijnlijk niet te gebruiken !
Dan met een poetsdoek en 3M stikker verwijderaar de lijmresten te lijf en klaar !
eipmiw
Berichten: 122
Lid geworden op: di 17 feb 2015, 15:45

Re: Joepy, Jumpy!



Bericht door eipmiw »

Leuke auto! Heb je al een idee voor een indeling? Ik ben bezig met een vergelijkbaar project en heb van een interieurbouwer in mijn woonplaats een niet al te dure offerte gekregen waar ik, 99% zeker, op inga. Als dat allemaal afgerond is heb ik dus een mooi voorbeeld van hoe het eventueel zou kunnen. Kun je t.z.t. lezen in mijn eigen topic (Wim zijn camperproject).

P.S. Mijn jumpy is ook rood-metallic. Ziet er prima uit.
Plaats reactie