Ombouw Ford Transit Connect L2H2 (2013) Bryce

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Navigator

Re: Ombouw Ford Transit Connect L2H2 (2013) Bryce

Bericht door Navigator » wo 08 jan 2020, 17:03

Standaardformulieren die je kunt vinden op de site van de Belastingdienst. Vandaag de boel maar eens een beetje opgeschud daar.........

Schermafdruk 2020-01-08 17.00.11.png
Schermafdruk 2020-01-08 17.00.11.png (43.97 KiB) 273 keer bekeken
Bouwer van de Memo, ColumBus, Navigator, Sunrise, Iroquois en Bryce.
Nieuwste project: http://www.iroquois.nl/index.html
NL | DE | BE | LU | SE | FI | NO | AT | CH | DEN | FR | SI | IS | FO | in 2019: EE | LV | LT | RU

Wat onze regering betreft is dit mijn laatste (fossiele brandstof-)camper, en wat mij betreft is dit de laatste regering onder leiding van de lachende leugenaar.

Navigator

Re: Ombouw Ford Transit Connect L2H2 (2013) Bryce

Bericht door Navigator » di 14 jan 2020, 11:57

Zojuist gebeld door een vriendelijke dame van de Belastingdienst. Ze had net op 7 januari 2020 (1 dag voor mijn brief aan de belastingdienst) de beschikking verzonden....... Of ik de beschikking al binnen had, 'en o ja, er staat een hele andere datum in de toekomst in de beschikking, maar dat komt door het geautomatiseerde proces'. Mijn antwoord: beschikking van 7 januari nog niet ontvangen, brief trek ik in NA ontvangst.

En natuurlijk gevraagd of ze kon vertellen wat er in de brief staat. Nee, dan kon natuurlijk niet in verband met de AVG???

Ik zeg: minstens 5 nieuwe staatssecretarissen op deze club zetten om e.e.a. weer op de rails te krijgen.

Zo direct maar even naar huis bellen........ maar eigenlijk weet ik het antwoord al.
Bouwer van de Memo, ColumBus, Navigator, Sunrise, Iroquois en Bryce.
Nieuwste project: http://www.iroquois.nl/index.html
NL | DE | BE | LU | SE | FI | NO | AT | CH | DEN | FR | SI | IS | FO | in 2019: EE | LV | LT | RU

Wat onze regering betreft is dit mijn laatste (fossiele brandstof-)camper, en wat mij betreft is dit de laatste regering onder leiding van de lachende leugenaar.

Plaats reactie