Archies camping-updates

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8370
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Archies camping-updates



Bericht door EasyBee »

Top. Net de app gekocht :clap:
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Archies camping-updates



Bericht door Camperic »

App wordt automatisch geüpdate bij opstarten :D
Bedankt voor weer een POI update voor navigatiesysteem :thumbup:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
archie
Berichten: 114
Lid geworden op: do 27 dec 2007, 0:26
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door archie »

Helaas is er in de laatste update van de gegevens een vervelende fout geslopen, waardoor het hele Frankrijk-bestand dat gedownload kan worden vanuit het pakket "Europa, downlaods per land" freitelijk onbrujikbaar is.

Degenen die van dit bestand gebruik willen maken, moet ik helaas adviseren het bestand opnieuw te downloaden en te installeren. Deze verbterde versie heeft als datum 01-07-2019 (2) gekregen.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak!
www.archiescampings.eu
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door hurktoilet »

Foutje, misschien zelfs maar tikfoutje, kan gebeuren toch?
Keep on the good work!
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
archie
Berichten: 114
Lid geworden op: do 27 dec 2007, 0:26
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door archie »

Archiescampings update voor dit najaar is nu online!

Mocht u nog kampeerplannen hebben voor de komende maanden, dan is het gelet op de weer vele veranderingen zeker de moeite waard even de laatste informatie binnen te halen en te installeren.

Als u plannen hebt het zuiden van Engeland te bezoeken dan is het gebruik van deze laatste update zelfs een absolute must.

Hartelijk dank aan iedereen die door het geven van feedback er voor hebben gezorgd dat weer veel gegevens zijn verbeterd en aangevuld!
Als u zelf ook opmerkingen/vragen/verbeteringen hebt, laat het aub even weten via het contactformulier op de website (www.archiescampings.eu)!
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8370
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Archies camping-updates



Bericht door EasyBee »

:bow: :hug: :cheers:
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24441
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Archies camping-updates



Bericht door javanes »

Weer bedankt Sjaak. :bow:
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10098
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door Peter LMC »

Hij is fijn. :thumbup:
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door Bob Diesel »

:cheers: Top
en bedankt :wave:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
archie
Berichten: 114
Lid geworden op: do 27 dec 2007, 0:26
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door archie »

Degenen die regelmatig mijn website - www.archiescampings.eu - bezoeken zullen hebben gezien dat ik al enige tijd bezig ben met het “renoveren” van het gehele campingbestand van de UK.
Hoewel ik hiermee al een heel eind ben gevorderd, zal het nog zeker een aantal maanden duren voordat dit project is afgerond.

Wellicht vraagt u zich af waarom deze speciale aandacht voor één land.
Iedereen die wel eens in de UK heeft gekampeerd, en met name de tentkampeerders, zal hebben ondervonden dat aan campings aan de andere kant van de Noordzee een andere invulling wordt gegeven dan in de rest van Europa.
Nergens is het percentage campings zo groot waar tenten niet worden toegestaan. Bovendien zijn er duizenden kleine campings (meestal met slechts 5 tot 10 plaatsen) waar alleen leden van een van de twee grote campingclubs (de CL- en CS-campings in mijn bestand) welkom zijn. Daarnaast zijn er ook vrij veel campings waar de kinderen niet mee mogen op kampeervakantie, omdat uitsluitend volwassenen worden toegelaten.
In deze update ziet u in Zuid- en Midden-Engeland hoe ik heb geprobeerd meer duidelijkheid te geven over waar u wel of niet terecht kan, zodat u niet onnodig onaangenaam verrast wordt.

Uiteraard blijft natuurlijk mijn aandacht ook gericht op de rest van Europa, zodat voor iedereen die geïnteresseerd is in kamperen weer veel nieuws te vinden is.
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Archies camping-updates



Bericht door 't Busje »

archie schreef:
vr 25 okt 2019, 14:47
Bovendien zijn er duizenden kleine campings (meestal met slechts 5 tot 10 plaatsen) waar alleen leden van een van de twee grote campingclubs (de CL- en CS-campings in mijn bestand) welkom zijn.
Wij hebben afgelopen september en oktober ervaren dat we als niet-leden ook terecht konden bij de "certificated sites" van de grote clubs. Er staat wel "Members only" op het bordje aan de weg, maar in de praktijk valt dat dus mee.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1872
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door macfocus »

Dat is ook mijn ervaring.
Niemand die vraagt of je lid bent als je op een CL aankomt. Wel heten ze je heel hartelijk welkom.

Dat gezegd hebbende, het is altijd goed om te weten waar je heengaat.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door Bob Diesel »

Met die info kan de app natuurlijk niets
Archie moet gewoon de correcte info geven

Keep up the good work :cheers:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
archie
Berichten: 114
Lid geworden op: do 27 dec 2007, 0:26
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door archie »

De laatste update van dit jaar van www.archiescampings.eu staat nu online.
Zoals u gewend bent aan het eind van het jaar is hierin ook al het nieuwe aanbod voor 2020 van Camping Card opgenomen.
Nieuw is dat u voor het eerst niet meer het aanbod van Camping Cheque zult vinden om de eenvoudige reden dat Camping Cheque vanaf 1 januari definitief is gestopt.
Ook Best Deal kan ik helaas niet langer aanbieden, de reden daarvoor is dat ze geen “vast jaaraanbod” van voordeelcampings meer presenteren. “Hun” campings worden op hun website bekend gemaakt, waardoor ze hun aanbod indien gewenst dagelijks kunnen veranderen.

Op de vrijgekomen plaatsen vindt u nu de kleine Britse clubcampings die alleen toegankelijk zijn voor clubleden en dus ook alleen voor hen interessant zijn.

Hiermee hoop ik een hoop teleurstellingen te voorkomen voor kampeerders die aan de andere kant van de Noordzee willen kamperen. Mocht u geen clublid zijn van een van de twee organisaties - en dat zal voor de meesten gelden -, dan adviseer ik u dus deze meer dan 3000 campings niet te downloaden.
Voor tentkampeerders, die op relatief enorm veel campings in de UK niet welkom zijn, is nu ook aangegeven dat ze hier niet terecht kunnen.

Tot slot wens ik u een geweldig kampeerjaar toe in 2020!
Plaats reactie