Vrij staan: waar toegestaan?

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Vrij staan: waar toegestaan?



Bericht door Vertrokken2 »

Ik heb er meer moeite mee dat we klaarblijkelijk niet voor onze bejaarden kunnen zorgen. Hoeveel verpauperen er niet achter de geraniums?
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: Vrij staan: waar toegestaan?



Bericht door jmkoole »

hymer1988 schreef: mijn posting is gebaseerd op jouw oordeel dat daklozen niet in een camper zouden mogen wonen. Het hokje is breder dan die denkwijze in mijn optiek. Daar reageer ik op. In de beschaafde wereld zouden geen daklozen hoeven zijn, toch worden ze in diezelfde beschaafde wereld gewoon op straat gedonderd. Dat maakt me boos. Gebrek aan compassie hiervoor ook. Daarom mijn reactie.
Oh, nu begrijp ik je posting beter.
In ons land hoeft niemand dakloos te zijn. Dat is een keuze...
Iedereen kan zich laten registreren, een uitkering aanvragen en onderdak krijgen.
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
hymer1988
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 10 apr 2016, 21:11

Re: Vrij staan: waar toegestaan?



Bericht door hymer1988 »

jmkoole schreef:
hymer1988 schreef: mijn posting is gebaseerd op jouw oordeel dat daklozen niet in een camper zouden mogen wonen. Het hokje is breder dan die denkwijze in mijn optiek. Daar reageer ik op. In de beschaafde wereld zouden geen daklozen hoeven zijn, toch worden ze in diezelfde beschaafde wereld gewoon op straat gedonderd. Dat maakt me boos. Gebrek aan compassie hiervoor ook. Daarom mijn reactie.
Oh, nu begrijp ik je posting beter.
In ons land hoeft niemand dakloos te zijn. Dat is een keuze...
Iedereen kan zich laten registreren, een uitkering aanvragen en onderdak krijgen.
Nee dat kan niet. Dat wil iedereen geloven die niet in die situatie is geweest. En ja, dat weet ik dan weer wel uit eerste hand :cheers: overigens ben ik het wel met je eens dat je altijd een keuze hebt. Maar dakloos raken kan echt iedereen overkomen en je kunt zeer zeker niet altijd zomaar onderdak krijgen.
Sommige mensen hebben een zetje in de richting nodig, anderen doen het zelf.... Dus een camper voor diegene die niet zelf op dat idee komen vind ik een prima begin :clap:
Plaats reactie