Cyprus

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
challenger03
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 13 nov 2016, 16:42

Cyprus



Bericht door challenger03 »

Hallo, Wij zijn ons aan het oriënteren om met de camper naar Cyprus te gaan. We willen dit doen vanuit Griekenland.
Heeft iemand dit al eerder gedaan? Tips zijn zeer welkom.
Joke en Ernst

Inmiddels zijn we met het vliegtuig een weekje op Cyprus geweest. Het eiland is zeer de mooi. Bedankt voor alle reacties.
Joke en Ernst
Laatst gewijzigd door challenger03 op zo 30 apr 2017, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Cyprus



Bericht door durisotti »

Ik was 2 jaar geleden in Cyprus en toen was er volgens de locals geen normale veerdienst naar Grieks Cyprus. Wel varen er vrachtschepen.
Gebruikersavatar
1934
Berichten: 242
Lid geworden op: di 08 nov 2016, 5:39
Locatie: Onderweg

Re: Cyprus



Bericht door 1934 »

Zie op de site van Salinas shipping company,is een vrachtschip met vier hutten voor eventueel meereizende chauffeurs,wij hebben meer als 6 weken gewacht op een hut,waren van plan om via Cypres naar Haifa te verschepen.
Het kantoor van hun zit in pireuas/Athene de verbinding op deze manier is niet goedkoop,eventueel heb ik voor je contact persoon direct,stuur maar even pb,tje.
Een beter alternatief is om via Turky te gaan,scheelt een boel euries.
Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 481
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 18:42

Re: Cyprus



Bericht door Amstel »

challenger03 schreef:Hallo, Wij zijn ons aan het oriënteren om met de camper naar Cyprus te gaan. We willen dit doen vanuit Griekenland.
Heeft iemand dit al eerder gedaan? Tips zijn zeer welkom.
Joke en Ernst
In aug 2014 hadden we het er al over! (Eerder misschien ook wel maar daar weet ik dus niets van!)
Als je dit draadje even doorleest word je misschien wat wijzer?
http://www.camperforum.nl/viewtopic.php ... s#p1335706
Niet dat ik 't weet maar volgens mij is er sindsdien niet veel veranderd.
Walter2 is er in ieder geval met de camper vier weken geweest via Turkije (Tasucu)
Ik wil er ook nog steeds naar toe maar heb momenteel niet zo veel zin in Turkije.
Dus houden we een beetje leven in dit draadje? Iemand? Wie weet er meer van?
Groeten, Julian
Plaats reactie