Waarom stuurt navigatie ons vanuit Duitsland door Frankrijk?

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Gebruikersavatar
fendje
Berichten: 1114
Lid geworden op: zo 16 dec 2007, 0:04
Locatie: Goirle

Re: waarom stuurd navigatie ons van uit Duistland door Frank



Bericht door fendje »

Hermes schreef:Als je in jouw navigatie in gegeven hebt tolwegen,gebruik ik in Frankrijk, vermijden en je hebt camper(garmin) navigatie dan lijdt hij je ook langs de snelwegen in Duitsland tenminste dat heb ik ervaren.
Het kan ook nog zijn als er files zijn ,files vermijden in navigatie, dat de navigatie een andere route kiest.
Denk ook dat bovenstaande het geval is. In ieder geval als mijn garmin LT540 een bepaalde verkeersdichtheid constateerd stelt ie ook een
alternatieve route voor..... uiteraard hoef je dit niet perse op te volgen als je graag aan de sukkel wilt gaan....

grtz. Johan :wink:
Sommige dingen gaan wat minder als je ouder wordt,
behalve het vergeten, dat lukt steeds beter
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Waarom stuurt navigatie ons vanuit Duitsland door Frankr



Bericht door mariët »

edith1 schreef:hoi BKp, ik heb even die topic zitten lezen , maar zo is het bij mij niet gegaan.
ik was samen met een vriend die het zelfde op zijn kenteken had staan(personenauto) en de zelfde gewichten.
hij zei ook tegen mij dat dat kon, nou die man bij de RDW zei al gelijk bedrijfsauto is gewoon een bedrijfsauto anders moet het gewicht omlaag.
maar ik zie hier dat dat niets voorstel.
nou ja ik laat het er maar bij denk ik of ik moet naar een andere RDW een keer
Ik wil de medewerkers van de RDW niet beledigen of over een kam scheren maar hier zat ook zo'n figuur. Toen we daar kwamen met de camper om in te voeren zei hij: 'Vrachtwagen, moeten gele vrachtwagenplaten achterop en een begrenzer erin.' Viel niet tegen te praten... naar huis, op het forum gevraagd naar de richtlijnen en waar die te vinden, binnen een paar minuten antwoord (wereldforum :cheers: :thumbup: ), uitgeprint en terug naar de RDW, alstublieft, hier staat precies hoe het moet en waar u het kunt vinden. 'O, oké. Goed dan. Maar er moeten wél vrachtwagenplaten achterop.... Echt niet!!! Personenauto is personenauto.
Je ziet, ook hier kostte het wat moeite maar dankzij dit forum en onze vasthoudendheid rijden wij dus personenauto.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Plaats reactie