Landen-indeling verwatering?

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Landen-indeling verwatering?



Bericht door thole »

Was ik behoorlijk gewend geraakt aan de nieuwe indeling bij Reizen, je weet in welk deel van Europa of daarbuiten je een land kunt vinden waar je interesse naar uitgaat, lijkt het erop dat dit niet meer consequent gehandhaafd wordt door TS'rs en moderatoren.
Hieronder zie je nieuwe topics over bv Italië, Engeland , Spanje staan en niet bij de desbetreffende landen.
Jammer toch, ik denk dat het er op den duur niet overzichtelijker op zal worden.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door Digiwalker »

Helemaal met je eens Thole.
Maar wat als de moderatoren het zelf niet meer weten en je info verplaatsen van de landenindeling naar de algemene reizen???
:silent: :shifty:

:wave:
Rene
Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8231
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door hurktoilet »

ik kijk tegenwoordig gewoon bij actieve onderwerpen of er nog interessante nieuwe berichten zijn, heb ik geen last meer van welke indeling of verplaatsing dan ook :cheers:
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door Inferno »

De landenindeling is een wens van de gebruikers. Lijkt mij dat het zorgen voor het op de juiste plaats posten ook een zorg van de gebruikers is. Anyway, we gaan er weer mee aan de slag.
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door Vertrokken4 »

Als je dan toch aan de slag gaat,

Als je het reizen forum opent dan krijg je de heading en de landenindeling in beeld, het ontgaat je volledig dat daaronder alle niet landgebonden topics draaien. Gezien het zeer beperkte aantal recente posts aldaar denk ik dat het bij velen buiten beeld geraakt is en dat nieuw forummers het soms niet eens zien.

Groetjes,

Jeroen
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31864
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door Bob Diesel »

Inferno schreef:De landenindeling is een wens van de gebruikers. Lijkt mij dat het zorgen voor het op de juiste plaats posten ook een zorg van de gebruikers is. Anyway, we gaan er weer mee aan de slag.
Lees dan ook de de tips :idea: welke verder aan gegeven zijn
en waarvan werd gezegd dat er naar gekeken zou worden
Kijk eens bij de buren :idea: ,,daar kan je zien dat het wel werkt,met de zelfde landen/regio indeling
Daar staan de regio,s vermeld op de VOORPAGINA :idea: ,zo dat je niet zoveel hoeft door te klikken=zoeken= makkelijker vinden/lezen

Het gaat goed komen xroll x;-) x;-)
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80325
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door Dafluc »

Ik zet regelmatig topics vanuit Reizen algemeen naar landen. Niet dagelijks. Het is echter wat mij betreft een regelmatig terugkerend onderdeel geworden dus verwateren zal het niet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19104
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door Aloys »

Dat idee van Bob kunnen we het wel eens over hebben, ik heb nu even wat meer tijd (vakantie)...
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31864
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door Bob Diesel »

x:D x:D :bow:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
jotr
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 26 okt 2011, 21:02
Locatie: H.I.Ambacht
Contacteer:

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door jotr »

Ik vind de landenindeling wel prettig. Informatie over een land lekker bij elkaar. Wel mi ik specifieke reisverslagen.
Is het een idee om bij een land (of groepje landen) ook een draad 'Reisverslagen'te starten. Ik snap wel dat de moderators niet de lange lijst reisverslagen gaan uitspitten en verdelen, maar je zou wel vanaf bijvoorbeeld dit jaar met een nieuwe indeling kunnen beginnen. Dus bij Frankrijk alle reisverslagen over Frankrijk en bij Spanje die over Spanje en bij Scandinavië die over de Noordelijke landen, enz. Mensen die op hun website allerlei verschillende reizen behandelen, zouden die ook per land kunnen bijvoegen.
Eerlijk gezegd is het nu wel erg zoeken in de vele bladzijden om bijvoorbeeld en verslag over Noorwegen (ons reisdoel dit jaar) te vinden, terwijl ik zeker weet dat er pareltjes in die hooiberg verstopt zitten. Ideetje?
Gebruikersavatar
Bluesart
Berichten: 2093
Lid geworden op: zo 15 nov 2009, 15:57
Contacteer:

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door Bluesart »

Bij de zoekfunctie reisverslag Noorwegen intypen, resultaat:
http://www.camperforum.nl/search.php?ke ... mit=Zoeken
Reisverslagen van onze reizen naar Zuid-Frankrijk en Italië vind je op onze website http://www.bluesart.net
Gebruikersavatar
de toren
Berichten: 996
Lid geworden op: zo 25 feb 2007, 16:14
Locatie: Lienden

Re: Landen-indeling verwatering?



Bericht door de toren »

Ik mis het camperavontuur en merk dat ik het niet meer lees . Juist door het niet te kiezen maar het verrast worden door een leuk verhaal over een bepaalde plaats zeg in belgie ging ik ook vaak op zoek met de camper . Nu merk ik dat ik de landen waar ik niet direct in geinteresseert ben dus ook geen verhalen meer over lees :(. Talloze plaatsen bezocht door random verhalen over bv kloosters in de ijfel of meren in vogezen enz enz .
Plaats reactie