App Campercontact beschikbaar!

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
de toren
Berichten: 996
Lid geworden op: zo 25 feb 2007, 16:14
Locatie: Lienden

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door de toren »

Snap niet wat jullie bedoelen ? Het kost toch niks om hem te updaten ik heb hem in het begin gelijk gekocht want ben geen lid (weet ook niet waarom) maar als je op update drukt dan doet hij dat gewoon hoor . Wel via wifi dat kun je aangeven bij instellingen .
Gebruikersavatar
waarnaartoe
Berichten: 798
Lid geworden op: wo 05 nov 2008, 21:12
Locatie: Zedelgem (B)

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door waarnaartoe »

een camperboek betaal je ook jaarlijks...
dit is een heel stuk handiger dan een camperboek en hier betaal ik graag een bijdrage voor
Hoe ver je reist, heeft niets met afstand te maken.
jackv
Berichten: 218
Lid geworden op: di 08 nov 2011, 22:15
Locatie: Den Bosch

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door jackv »

screech schreef:@jackv, niet te moeilijk denken.
Van wie is die app...... Campercontact en NKC
Kijk op de website van NKC.nl en ziedaar, een telefoonnummer, en contact formulier.

Wel grappig dat er zoveel mensen zo af geven op deze geweldige app. Je kan ook de boeken gebruiken, of net zoals vroeger alle PDF files downloaden van campercontact.
Ik vind deze app de meest geweldige vinding voor de camperaar. Dat er foutjes in zitten, is logisch. Anders hebben de mensen achter de app toch ook niets meer te doen.....
Zeker een geweldige app, maar iets klopt er niet.
jackv
Berichten: 218
Lid geworden op: di 08 nov 2011, 22:15
Locatie: Den Bosch

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door jackv »

de toren schreef:Snap niet wat jullie bedoelen ? Het kost toch niks om hem te updaten ik heb hem in het begin gelijk gekocht want ben geen lid (weet ook niet waarom) maar als je op update drukt dan doet hij dat gewoon hoor . Wel via wifi dat kun je aangeven bij instellingen .
Heb alleen wifi, krijg melding "uw recht op updates zijn verlopen."
Als ik kijk bij volledige versie, staat er "volledige versie reeds gekocht" en ook "de volledige versie 2014 , volledige versie aankopen"
screech
Berichten: 410
Lid geworden op: do 08 mar 2007, 9:17
Locatie: Dronten

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door screech »

jackv schreef: In de app zat eerst een mogelijkheid om contact te maken met de makers van de app, dat kan ik ook niet meer terug vinden.
Dit valt me zeer tegen en ben benieuwd of hier iets tegen te doen is.
Dit stukje doelde ik op. Bel ze, en vraag je vraag. Mogelijk zit er gewoon een fout in het systeem.
Adria Twin bus camper, zo enorm blij mee.
JoskeXP
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 23 jan 2012, 11:06

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door JoskeXP »

jackv schreef:
de toren schreef:Snap niet wat jullie bedoelen ? Het kost toch niks om hem te updaten ik heb hem in het begin gelijk gekocht want ben geen lid (weet ook niet waarom) maar als je op update drukt dan doet hij dat gewoon hoor . Wel via wifi dat kun je aangeven bij instellingen .
Heb alleen wifi, krijg melding "uw recht op updates zijn verlopen."
Als ik kijk bij volledige versie, staat er "volledige versie reeds gekocht" en ook "de volledige versie 2014 , volledige versie aankopen"
Als u lid bent krijgt u hem elk jaar gratis anders moet u hem elk jaar kopen anders kan u die niet meer updaten.
Voor de prijs kan je het niet laten want hij is wel gemakkelijk in gebruik. Ook de koppeling met de navigatie
Gebruikersavatar
waarnaartoe
Berichten: 798
Lid geworden op: wo 05 nov 2008, 21:12
Locatie: Zedelgem (B)

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door waarnaartoe »

alleen wifi, krijg melding "uw recht op updates zijn verlopen."
Als ik kijk bij volledige versie, staat er "volledige versie reeds gekocht" en ook "de volledige versie 2014 , volledige versie aankopen
was bij mij ook zo: uitloggen weer inloggen en terug updaten
Hoe ver je reist, heeft niets met afstand te maken.
Gebruikersavatar
Fleur
Berichten: 18448
Lid geworden op: zo 29 mar 2009, 0:58
Locatie: Friesland

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Fleur »

Het was voor mij van begin af aan duidelijk dat de kosten jaarlijks terugkomen bij update (zonder lidmaatschap). Staat gewoon in de informatietekst bij aanschaf.
Leo van Houtert
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 18:23
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Leo van Houtert »

Fijne app, werkt goed en gelukkig ook offline.
Ben geen lid meer maar heb gelijk de volledige versie aangeschaft, en dat je er jaarlijks voor betalen moet is zeer redelijk.
Bij ons staat het op de ipad air en de kaarten waren via wifi mooi snel binnen.
FRANKIA I590
Arie55
Berichten: 5670
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 11:20
Locatie: Barendrecht

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Arie55 »

Reden dat ik lid ben geworden van die club was (in mindere mate) dat dit proggramma 'gratis' is. Jemig, wat is een bagger programma! En nu zeg ik het heeeel netjes! Geinstalleerd op tablet: blijkbaar maakt het programma uit hoe ik de tablet vast houd. En hele, hele , hele grote knoppen en ook inimini knopjes waar je 3 keer op toetsen moet en dan alsnog het verkeerde doen. Oh ja, dat zijn verborgen features. Waarom niet hetzelfde als de site? Oh ja, dat is lastig programeren! Filters komen en gaan en bij terug keren niets onthouden. Het downloaden van het hele hebben en houwe, blijft maar 1 foto zichtbaar. Wat een takke programma. Geef mij maar de site, die interactie gaat een stukken beter. Mijn advies: laat dit prgramma aan je voorbij gaan en gebruik de site.

Arie
iets wat ik niet heb, is haast

B = bijnaam: bouwkeet
55 = leeftijd dat het camperen vorm begon te krijgen
0 = gratis
Gebruikersavatar
Ina
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 14:50
Locatie: Zevenhuizen (Gr)

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Ina »

Terwijl ik dus net dacht....laat ik dit ook maar doen...
Gaat natuurlijk niet om veel geld,maar toch...Ik wilde het ook op mn tablet hebben.
Nog maar eens alle berichten nalezen hier. Het bericht van Arie55 stemt niet vrolijk! ::S
Het leven is 1 groot feest....je moet alleen wel zelf de slingers ophangen!
Gebruikersavatar
waarnaartoe
Berichten: 798
Lid geworden op: wo 05 nov 2008, 21:12
Locatie: Zedelgem (B)

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door waarnaartoe »

weinig begrip voor dergelijke kritiek, voor mij persoonlijk is dit veruit het beste wat er voor handen is.
heel overzichtelijk, zeer gebruiksvriendelijk en als je sygic als GPS op je tablet hebt, voert deze app je zorgeloos tot aan de voordeur van de camperplaats/camping


maar elk zijn gedacht natuurlijk
Hoe ver je reist, heeft niets met afstand te maken.
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3228
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Going »

waarnaartoe schreef:weinig begrip voor dergelijke kritiek, voor mij persoonlijk is dit veruit het beste wat er voor handen is.
heel overzichtelijk, zeer gebruiksvriendelijk en als je sygic als GPS op je tablet hebt, voert deze app je zorgeloos tot aan de voordeur van de camperplaats/camping


maar elk zijn gedacht natuurlijk
En dat is hoe ik er ook over denkt
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Trebor953
Berichten: 2703
Lid geworden op: ma 07 jan 2008, 9:32
Locatie: Nunspeet

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Trebor953 »

De een is wat handiger dan de ander maar om een goede app zo af te kraken...
Groetjes,
Rob

Dethleffs Trend T 6617
Plaats reactie