App Campercontact beschikbaar!

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Ronmekel
Berichten: 3749
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 12:11
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Ronmekel »

Creditcard of pre pay creditcard aanschaffen.
Groet,
Ron
Ons lid Ron Mekel is helaas in september 2018 overleden.
Gebruikersavatar
The Scorpios
Berichten: 460
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 16:20
Locatie: Apeldoorn

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door The Scorpios »

Ik merk helaas dat bij offline gebruik de gegevens van de plek niet weergeeft. Ik kan tikken op de plek zoveel ik wil maar krijg geen info. Ook niet als ik juist nog meer inzoom of uitzoom. Ik heb hem op iPad staan. Herkenbaar? :bang:

Maar.... Als die het wel doet, dan werkt navigatie met TT perfect. Dat dan weer wel :lol: :lo
Nelleke

De herinnering die je later wilt hebben, moet je nu maken.
En dat doen we o.a. met onze Pilote P650D Essentiel uit 2019.
krekwakwou
Berichten: 1835
Lid geworden op: vr 14 sep 2007, 16:26
Locatie: Etten-Leur

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door krekwakwou »

Wat me ook opvalt is dat er via de app bij vele camperplaatsen geen foto's staan, terwijl ze op de CC via de PC wel op staan. Heb hierover een vraag gesteld omdat ik al aardig wat foto's opgestuurd had die er niet bij de app opstaan. Heb na weken nog steeds geen antwoord gekregen.
groetjes Jacob en Ada, reizend met een Hymer B 674SL Star Edition, voorzien van airco, hydraulisch levelsysteem en 4 kanaals luchtvering
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door MonRoe »

Ik vind het ook jammer dat je bij offline niet goed kan inzoomen, vaak staan er een paar icoontjes over elkaar heen en is het een heel gepruts om de goede te pakken te krijgen.

Dit heb ik ruim 2 maanden terug al door gegeven aan de NKC maar er is helaas nog niets mee gedaan.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Camper Prinses
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 18:54

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Camper Prinses »

Ik vind de app 10x makkelijker dan de boeken.
Als ik dan eventueel meer wil weten zoek ik het desnoods gericht op in een boek!

verstuurd met Tapatalk
Heku
Berichten: 84
Lid geworden op: di 14 okt 2008, 23:48
Locatie: Ter-Apel

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Heku »

Ronmekel schreef:Creditcard of pre pay creditcard aanschaffen.
Groet,
Ron
Ok pre pay Card aan geschaft gewoon bij de pomp Makkelijk zat.

maar laagste bedrag €20,- Kosten €1,- maakt €21,-
€5,50 voor camper contact (Werkt prima) blijft over €14,50 ok wat doe ik daar mee
even bij bol. com kijken geen camper spullen, weet je wat terug boeken naar bank rekening .
kosten € 5,- *-*-*)(^* ik voel me wel een sufferd dus conclusie nooit meer een pre pay card van Visa :?
hoe was het ook weer door schade en schande wordt men Wijs ??
u bent gewaarschuwd :sick:
Het leven is te kort om boos te zijn .
GENIET!!
Ronmekel
Berichten: 3749
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 12:11
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Ronmekel »

Wat kunnen mensen toch zeuren, je hebt toch zelf 20 euro betaald en kunnen bedenken dat je overhield.
Ik word hier zo moe van.
Ons lid Ron Mekel is helaas in september 2018 overleden.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19159
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Aloys »

Handig om in Frankrijk de péage mee te betalen. Doen wij altijd met de creditcard.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Heku
Berichten: 84
Lid geworden op: di 14 okt 2008, 23:48
Locatie: Ter-Apel

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Heku »

Ronmekel schreef:Wat kunnen mensen toch zeuren, je hebt toch zelf 20 euro betaald en kunnen bedenken dat je overhield.
Ik word hier zo moe van.
leuke opmerking :) als goed had gelezen stond er al in dat ik een sufferd was, het is waarschuwing bedoeld . :silent:
Het leven is te kort om boos te zijn .
GENIET!!
jotr
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 26 okt 2011, 21:02
Locatie: H.I.Ambacht
Contacteer:

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door jotr »

Heku, je heb de card aangeschaft bij de pomp, zeg je. Dan kun je daar toch gewoon tanken. Betalen met hetgeen nog op de card staat, 14,50 dus, en de rest contant. Probleem opgelost, als je werkelijk geen card wilt. Persoonlijk zou ik het inderdaad bewaren voor het betalen van tol, zoals Aloys suggereert.
jackv
Berichten: 218
Lid geworden op: di 08 nov 2011, 22:15
Locatie: Den Bosch

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door jackv »

Heb de volledige app als een van de eerste aangeschaft, toen werdt er niet gesproken van een tijds beperking van een jaar op de updates. Nu na de update naar versie 2 geeft de app aan dat het recht op updates verlopen is. Je kunt van deze regel niets terug vinden en bij de aankoop van de app is het ook niet vertelt.
In de app zat eerst een mogelijkheid om contact te maken met de makers van de app, dat kan ik ook niet meer terug vinden.
Dit valt me zeer tegen en ben benieuwd of hier iets tegen te doen is.
screech
Berichten: 410
Lid geworden op: do 08 mar 2007, 9:17
Locatie: Dronten

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door screech »

@jackv, niet te moeilijk denken.
Van wie is die app...... Campercontact en NKC
Kijk op de website van NKC.nl en ziedaar, een telefoonnummer, en contact formulier.

Wel grappig dat er zoveel mensen zo af geven op deze geweldige app. Je kan ook de boeken gebruiken, of net zoals vroeger alle PDF files downloaden van campercontact.
Ik vind deze app de meest geweldige vinding voor de camperaar. Dat er foutjes in zitten, is logisch. Anders hebben de mensen achter de app toch ook niets meer te doen.....
Adria Twin bus camper, zo enorm blij mee.
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door reinolt »

Ik ben het met jackv eens. Eerder is niet gesproken over een tijdsbeperking. Dan is het niet juist om dat nu zo maar in te voeren.
Hoe geweldig de app ook is.


Sent from my iPad using Tapatalk
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Opgezegd
Berichten: 7685
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:33

Re: App Campercontact beschikbaar!



Bericht door Opgezegd »

jackv schreef:Heb de volledige app als een van de eerste aangeschaft, toen werdt er niet gesproken van een tijds beperking van een jaar op de updates. Nu na de update naar versie 2 geeft de app aan dat het recht op updates verlopen is. Je kunt van deze regel niets terug vinden en bij de aankoop van de app is het ook niet vertelt.
In de app zat eerst een mogelijkheid om contact te maken met de makers van de app, dat kan ik ook niet meer terug vinden.
Dit valt me zeer tegen en ben benieuwd of hier iets tegen te doen is.
Bij verkoop op afstand moeten de regels duidelijk zijn. Hieronder wordt tevens verstaan de prijs van het product of de dienst. Zie https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verko ... ostorder-/
Plaats reactie