Pomp in Luxemburg bij Longwy?

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Gebruikersavatar
bertt
Berichten: 8060
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 22:56
Locatie: Zaanstreek

tanken



Bericht door bertt »

Ik ga 4 -5 x per jaar via Luxemburg naar het Zuiden en terug. Heb vaak via Longwy gereden, maar vond het niet zo'n prettige weg (persoonlijk).
Tanken in Martelange doe ik ook wel, maar meestal als het rustig is (tijd van het jaar) gewoon laatste pomp langs de snelweg.
Meestal afslag 6 richting centrum Luxemburg. Als je beneden ben links 100 mtr. even draaien en tanken. Meteen aan de beurt.
Ik heb op het stuk in Luxemburg weinig tot nooit in de file gestaan.
Mooi toch heb je alle keus en hoef je niet in de rij bij het pompstation te staan. Ik heb er in het verleden ook wel eens 3 kwartier op mijn beurt moeten wachten en geen weg terug als je eenmaal in de fuik zit.
Nu niet meer.
Bert
Gebruikersavatar
Rotec 590
Berichten: 6955
Lid geworden op: wo 30 mar 2005, 14:01
Locatie: dicht bij Nunspeet (20 jaar Spanje)
Contacteer:

Re: Pomp in Luxemburg bij Longwy?



Bericht door Rotec 590 »

Bob diesel schreef:
Rotec 590 schreef:Wie weet er een pomp in Luxemburg dicht bij Mont saint Martin / Longwy?
in of bij de blauwe circel op de kaart hieronder
We willen over Longwy naar Thionville in verband met de filles
@Robin
Ben je er nog geweest :?: :?:
Nee, want ik heb op mijn knietjes gelegen bij de directeur en mocht vrijdag vrij nemen. We zijn dus donderdag avond laat vertrokken en hebben voor Maastricht aan de Maas overnacht. Door Luxemburg hadden we zo een rustige weg die vrijdagochtend. Hebben vrijdag door kunnen rijden tot Les Rousses ( Jura). Zaterdag waren we om 2 uur ter plaatse op 1750 meter hoogte (Franse Alpen).
neem de tijd als je in je camper rijdt!
Plaats reactie