overnachten in Philippine

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

overnachten in Philippine



Bericht door saagstree »

We willen als afsluiting van ons camper seizoen nog een keer echt mosselen gaan eten in Philippine (Zeeland) Het mosseldorp van Nederland.
We kunnen echter geen overnachtings plek daar in de buurt vinden?
Wie weet er een plek.
K.Saagstree
geniet van elk vrij uurtje
Opgezegd
Berichten: 7685
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:33



Bericht door Opgezegd »

Ik denk dat Sas van Gent, Kanaaleiland of Westdorpe, Bernhardstraa de dicht bijzijnde camperplaatsen zijn.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

Volgens mij zijn er camperplaatsen in Hulst en Terneuzen.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Marius HRL
Berichten: 9647
Lid geworden op: do 01 jun 2006, 6:54
Locatie: Midden-Drenthe



Bericht door Marius HRL »

Kijk eens op de kaart:
http://campervriendelijk.nl/camperplaat ... eland.html

Succes! Marius
Ons lid Marius HRL is helaas in maart 2022 overleden.
Opgezegd
Berichten: 7685
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:33



Bericht door Opgezegd »

[quote="MonRoe"]Volgens mij zijn er camperplaatsen in Hulst en Terneuzen.[/quote

Die zijn er ook, maar wil je rustig staan is Sas van Gent nogal wat rustiger. Hulst is nogal wat verder rijden, ik schat 25 km en Sas van Gent, Westdorpe en Terneuzen iets van 10 km.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen



Bericht door javanes »

Marius HRL schreef:Kijk eens op de kaart:
http://campervriendelijk.nl/camperplaat ... eland.html

Succes! Marius
De coördinaten van Sas van Gent op dioe kaart kloppen echter niet.
Dit zijn de goede:

N 51,22618
E 3,80234
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
JVM
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 12:01
Locatie: Roosendaal



Bericht door JVM »

Probeer deze eens als je niks vind.

Waterlandkerkje (Zeeuws-Vlaanderen)

In Waterlandkerkje (Zeeuws-Vlaanderen) kunnen 3 campers staan. Geen voorzieningen. C de Koeijer, Nozemansweg 7, 4508 KB Waterlandkerkje. Tel: 0117 40 15 17

Een 17 km's van de mosselpan
un papboer meej un keienvreter
Frank
Berichten: 720
Lid geworden op: di 29 jun 2004, 1:34
Locatie: Axel



Bericht door Frank »

Als echte rasechte Zeeuws Vlaming kan ik je vertellen dat de camperplaats Sas van gent het dichtst bij is.

Greetz :mrgreen: Frank
Gebruikersavatar
rolly
Berichten: 785
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 10:17

Re: overnachten in Philippine



Bericht door rolly »

saagstree schreef:We willen als afsluiting van ons camper seizoen nog een keer echt mosselen gaan eten in Philippine (Zeeland) Het mosseldorp van Nederland.
We kunnen echter geen overnachtings plek daar in de buurt vinden?
Wie weet er een plek.
K.Saagstree
Saagstree,

De meeste gekende plaats in Philippine is door ieder Belg gekend namelijk de grote mossel restaurant. Aan de overzijde van de straat is een grote parkeer plaats, ik denk dat die gereserveerd is aan het klienteel van de mossel restaurant.

Om alles kort te houden. Na een overheerlijk etentje in de mossel restaurant vroeg ik aan een van de dienst meisjes of ik daar op de parking kon overnachten, geen probleem was het antwoord maar hou het netjes. Of anders rij Belgie binnen naar Boekhoute .. plaats zat.
Sweden expert
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: overnachten in Philippine



Bericht door javanes »

rolly schreef: De meeste gekende plaats in Philippine is door ieder Belg gekend namelijk de grote mossel restaurant. Aan de overzijde van de straat is een grote parkeer plaats, ik denk dat die gereserveerd is aan het klienteel van de mossel restaurant.

Om alles kort te houden. Na een overheerlijk etentje in de mossel restaurant vroeg ik aan een van de dienst meisjes of ik daar op de parking kon overnachten, geen probleem was het antwoord maar hou het netjes. Of anders rij Belgie binnen naar Boekhoute .. plaats zat.
Roland,

Het is een openbare parkeerplaats dus niet gereserveerd voor klanten van de mosselrestaurants.
De medewerkers kunnen je wel van alles vertellen, maar hebben er totaal geen zeggenschap over. :wink:
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
rolly
Berichten: 785
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 10:17

Re: overnachten in Philippine



Bericht door rolly »

javanes schreef:Het is een openbare parkeerplaats dus niet gereserveerd voor klanten van de mosselrestaurants.
Javanes,

.. daarom schreef ik ook "ik denk dat die gereserveerd is aan het klienteel van de mossel restaurant" dus NIET met alle zekerheid :wink:. Geen nood ik was daar een nacht en was leuk om een glaasje te kunnen genieten ZONDER nog te moeten rijden met het risikoom ergens tegen de lamp te lopen in Belgie.
Sweden expert
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: overnachten in Philippine



Bericht door javanes »

rolly schreef: Geen nood ik was daar een nacht en was leuk om een glaasje te kunnen genieten ZONDER nog te moeten rijden met het risikoom ergens tegen de lamp te lopen in Belgie.
Roland,

Maar wel de mogelijk van een boete van ongeveer €80,- :wink: Dat is ongeveer het tarief in Zeeland voor illegaal overnachten in een kampeerauto.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Opgezegd
Berichten: 7685
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:33

Re: overnachten in Philippine



Bericht door Opgezegd »

javanes schreef:
rolly schreef: Geen nood ik was daar een nacht en was leuk om een glaasje te kunnen genieten ZONDER nog te moeten rijden met het risikoom ergens tegen de lamp te lopen in Belgie.
Roland,

Maar wel de mogelijk van een boete van ongeveer €80,- :wink: Dat is ongeveer het tarief in Zeeland voor illegaal overnachten in een kampeerauto.
Ongeveer want het is dacht ik 95 euro. En vertrekken!
Plaats reactie