Wijziging sitenaam henk-wieke.nl

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
snoopy
Berichten: 904
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:03
Locatie: Zutphen

Wijziging sitenaam henk-wieke.nl



Bericht door snoopy »

Omdat we niet iedereen kunnen mailen e.d. hierbij de melding dat wij voor onze site een andere domeinnaam genomen. Dit omdat dat wat duidelijker zal zijn dan www.henk-wieke.nl

De nieuwe naam is geworden www.camperplus.info
Intussen hebben we meer dan 550 camperplekken (veelal vrije) in Engeland en heel veel meer informatie over en van Engeland t/m webcams vanaf de Big Ben, handige kaarten waarop direct campings te vinden en aan te klikken zijn, kastelen met linken in Schotland enz. enz..

Kortom camper informatie Engeland, Nederland en (veel) meer. :D

Groeten en alvast bedankt
Henk en Wieke
Volg je hart want dat klopt.
Gast



Bericht door Gast »

Er is heel veel informatie te vinden op www.campersite.nl Dit is de site van Aloys, de beheerder van dit forum. Ik weet dat camperaars het leuk vinden om naar campersites te kijken, maar wat hierboven geschreven word vindt ik eigenlijk een soort gratis reclameadvertentie om bezoekers naar de site te lokken. Jammer want het is nog commercieel ook met google erop.
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:



Bericht door Inferno »

En wie mag deze belerende gast dan wel zijn?
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:



Bericht door Jeannette »

Henk en Wieke,
Succes met deze nieuwe site.

Gast? commentaar prima, maar anoniem????
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 6401
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:21
Locatie: Kamerik
Contacteer:



Bericht door Stef »

Hoi Wieke en Henk,

Jullie hebben een prachtige site die zeker een vermelding verdient.
Ik ben er van overtuigd dat jullie veel mensen een enorm plezier doen met de schat aan informatie die jullie bieden over met name Engeland. Complimenten.

Gr,
Stef.
Annelies
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 05 okt 2005, 22:17
Locatie: Best



Bericht door Annelies »

Ik vind de reactie van de gast een beetje flauw.

Natuurlijk is er veel en goede informatie te krijgen op de campersite.
Maar er zijn natuurlijk ook nog andere site's waar wij als camperaars ons voordeel mee kunnen doen. Zoals b.v. www.camperplus.info.

Henk en Wieke hebben namelijk een schitterende site, en zijn een van de weinige die zoveel info hebben over het camperen in Engeland.
En ik vind dat ze daar best een beetje reclame voor mogen maken. Er zijn namelijk een hele boel mensen die andere via dit forum attent maken op hun eigen website en/of fotoboek. En daar is volgens mij niks mis mee.

En daarbij is Henk een zeer aardige en behulpzame man.
Wij gaan namelijk a.s. vrijdag een weekje naar Engeland en waren dus op zoek naar goede camperplekken waar we vrij konden overnachten.
Via dit forum ben ik op de site terecht gekomen van Henk en Wieke, en heb een aantal malen met Henk gemaild om informatie uit te wisselen.

Verder was hij zo vriendelijk om een aanvulling van 150 camperplekken versneld op zijn site te plaatsen zodat we daar volgende gebruik van konden maken.

Henk en Wieke bij deze nogmaals bedankt, en je hoort van ons als we terug zijn.


Met vr.gr.
Annelies
Antje
Berichten: 5782
Lid geworden op: za 17 mei 2003, 16:00
Locatie: Noord-Holland



Bericht door Antje »

Prima site waar weer veel info voor de liefhebbers te vinden is!
Een vlinder telt geen maanden doch momenten en heeft tijd genoeg!


Er zijn momenten waarop zelfs een muis verandert in een tijger!
goud
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 12:14
Locatie: Lelystad
Contacteer:



Bericht door goud »

Ondanks dat we al ruim 25 jaar naar de GB op vakantie gaan, er 6 jaar hebben gewoond, veel Camperplaatsen weten, maak ik met plezier gebruik van hun site. Dus niets mis met een beetje reclame. 1 Tip / vraag, misschien moet een update apart worden vermeld, want nu moet je je steeds weer alles opnieuw printen. :lol:

Gr.
Margolia
lucsa
Berichten: 533
Lid geworden op: wo 06 jul 2005, 17:39
Locatie: Tielt (B)
Contacteer:



Bericht door lucsa »

Henk & Wieke,
bedankt voor de info.
intussen de link op onze linkpagina aangepast. :wink:
Afbeelding

Tot ergens onderweg
Groetjes Sabien & Luc
snoopy
Berichten: 904
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:03
Locatie: Zutphen



Bericht door snoopy »

goud schreef:Ondanks dat we al ruim 25 jaar naar de GB op vakantie gaan, er 6 jaar hebben gewoond, veel Camperplaatsen weten, maak ik met plezier gebruik van hun site. Dus niets mis met een beetje reclame. 1 Tip / vraag, misschien moet een update apart worden vermeld, want nu moet je je steeds weer alles opnieuw printen. :lol:

Gr.
Margolia

Vraag:
wat bedoel je met update apart vermelden? Hier in dit forum?? :roll:

De lijsten hebben allemaal een oplopende versie nummering we zijn nu bij 3.5.1.
Een update staat ook altijd in de lopende balk (“lichtkrant”) bovenin de startpagina van ons.
Maar als je nog een andere suggestie hebt dan horen we dat graag. Meedenken wordt zeer gewaardeerd.

Wat wel nieuw is, is dat we de lijsten (Engeland) nu in twee versies gesorteerd hebben n.l. op regio en een versie gesorteerd op plaatsnaam op verzoek van anderen (maar dat was wel slim).

Met dank voor alle positieve reacties en als er ideeën zijn laat het weten. Het is maar een hobby van ons maar we doen ons best. En dan zijn deze positieve reacties een goede reden om door te gaan.

Mocht iemand nog aanvullingen op de lijsten hebben (plaats er bij , kosten gewijzigd , plaats er af) of een foto hebben die we er bij mogen zetten dan heel graag. Mag ook via email.

Wieke en Henk
Volg je hart want dat klopt.
goud
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 12:14
Locatie: Lelystad
Contacteer:



Bericht door goud »

Hoi,
Wat ik eigenlijk bedoel is, dat als jullie nieuwe Camperplaatsen op de lijst publiceren, deze apart vermelden, zodat mensen alleen de nieuwe plaatsen hoeven uit te printen. Ik de hele lijst ooit eens in 1 x geprint en die ligt in de Camper omdat we elk jaar minimaal 1 / 2 x oversteken, en van te voren nooit een planning maken. Zal hem dan weer eens bekijken wat er nieuw is bijgekomen.
Bedankt.

Margolia
Gebruikersavatar
waltervl
Berichten: 179
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 14:03
Locatie: Regio Eindhoven
Contacteer:



Bericht door waltervl »

goud schreef:Hoi,
Wat ik eigenlijk bedoel is, dat als jullie nieuwe Camperplaatsen op de lijst publiceren, deze apart vermelden, zodat mensen alleen de nieuwe plaatsen hoeven uit te printen. Ik de hele lijst ooit eens in 1 x geprint en die ligt in de Camper omdat we elk jaar minimaal 1 / 2 x oversteken, en van te voren nooit een planning maken. Zal hem dan weer eens bekijken wat er nieuw is bijgekomen.
Bedankt.

Margolia
Dat is alleen maar te doen door op een aparte pagina een wijzigingsoverzicht te maken wat er is veranderd per versie. De makers weten nl niet welke versie jullie in de camper hebben liggen. Het maken van de wijzigingsbladen is een arbeidsintensief klusje.
snoopy
Berichten: 904
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:03
Locatie: Zutphen



Bericht door snoopy »

goud schreef:Hoi,
Wat ik eigenlijk bedoel is, dat als jullie nieuwe Camperplaatsen op de lijst publiceren, deze apart vermelden, zodat mensen alleen de nieuwe plaatsen hoeven uit te printen. Ik de hele lijst ooit eens in 1 x geprint en die ligt in de Camper omdat we elk jaar minimaal 1 / 2 x oversteken, en van te voren nooit een planning maken. Zal hem dan weer eens bekijken wat er nieuw is bijgekomen.
Bedankt.

Margolia
Hallo Margolia (en alle anderen :))

Dit is (inderdaad) niet te doen.
Je krijgt dan het systeem van het oude postcodeboek. 1 boek en de aanvullingen zijn er dan uiteindelijk in 16+ delen. Dat maakt het zoeken (je eigenlijst en dan alle aanvullingen door) er ook niet makkelijk er op.

Maar.... misschien is dit niet de oplossing maar we gaan wel eens zoeken of het ook anders kan. Dus zo snel dus even geen oplossing (en misschien wel nooit :(). Papier besparen is nooit weg (en een goed idee ook niet).
Dus s.v.p. blijft komen met de ideeën en als het kan ook de ontdekte wijzigingen (en foto's) voor onze lijsten.
Volg je hart want dat klopt.
Gebruikersavatar
Marjolein en Maarten
Berichten: 8
Lid geworden op: za 24 dec 2016, 16:11
Locatie: Aerdenhout

Re: Wijziging sitenaam henk-wieke.nl



Bericht door Marjolein en Maarten »

Hallo allemaal,

Bestaat genoemde site : www.camperplus.info soms niet meer?
Ik kan die lijst met overnachtings plekken nergens vinden? Wij gaan naar Schotland, Ierland en Engeland, dus het zou handig kunnen zijn :wink:
Wat ik ook aanklik, ik kom terecht bij commerciële jongens?

Dank voor uitleg of hulp, ik zal wel iets verkeerd doen?

Hartelijke groet,
Marjolein
Hobby Toskana 690 Exclusive
Plaats reactie