Sardinië

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
hymer1
Berichten: 1
Lid geworden op: za 17 mei 2003, 18:29
Locatie: Wezemaal

Sardinië



Bericht door hymer1 »

Wij hebben dit jaar voor Sardinië gekozen als zomervakantie. De ticketten voor de overzetboot hebben we al, maar hoe is het gesteld met de staanplaatsen (indien het niet anders kan campings)? Heeft er iemand meer info hierover? In Promobil van de maand April heb ik al een reportage gevonden maar ik had toch graag nog wat meer info bekomen.
Alvast bedankt.
Liedwien
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 08 jun 2003, 0:21

Re: Sardinië



Bericht door Liedwien »

Je hebt er nu niet zoveel aan, maar een vriend van ons is net vertrokken naar Sardinie. Half mei komt hij terug. Ik zal hem vragen of hij dan wat info voor je kan posten.
Gast



Bericht door Gast »

staanplaatsen zijn er bar weinig , vrij overnachten kan je een boete opleveren , vooral aan de oostkust en water is er bijna niet te krijgen .
U bent dus gewaarschuwd . Campings zijn trouwens hardstikke duur en in het hoogseizoen overvol ...
robert
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 7:55
Locatie: Lummen - België



Bericht door robert »

Hallo Hymer,

Je stelde deze vraag ook op het Be forum, en daar gaf ik je een antwoord...omdat je woonplaats je verraadde als Belg. Maar omdat Liedwien me hier al aankondigde ben ik ook hier een antwoord schuldig.

Kort: de staanplaatsen die wij er bezochten waren goed ( en in ons geval goedkoop, we hoefden niet te betalen buiten seizoen!). De campings waren nog gesloten, dus daar kan ik niets zinnigs over vertellen. Vrij staan in de zomer lijkt me uitgesloten, al vertelden Duitsers me dat ze dat nog steeds probleemloos doen??!!
In ieder geval: zeker gaan ! We waren onder de indruk van Corsica, van Sardinië zijn we het nog meer.

P.s.: wat dat water betreft, kan best zijn wat de gast zegt, maar...we zijn nog steeds onder de indruk van de gastvrijheid van de inwoners. Tweemaal overkwam het ons dat we om een inlichting vroegen en meteen werden geïnviteerd om mee aan tafel te gaan ! Dus water kan je in noodgevallen ook wel krijgen denk ik.

Mvg
Robert(
DUTCHKIWI
Berichten: 139
Lid geworden op: za 24 mei 2003, 16:37
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Sardinië



Bericht door DUTCHKIWI »

hymer1 schreef:Wij hebben dit jaar voor Sardinië gekozen als zomervakantie. De ticketten voor de overzetboot hebben we al, maar hoe is het gesteld met de staanplaatsen (indien het niet anders kan campings)? Heeft er iemand meer info hierover? In Promobil van de maand April heb ik al een reportage gevonden maar ik had toch graag nog wat meer info bekomen.
Alvast bedankt.

Probeer eens via: www.camperonline.it/sosta-sardegna.asp
Groeten van Dutchkiwi.NL
Plaats reactie