Frankrijk

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
kraayke

Frankrijk



Bericht door kraayke »

hallo...

wij zijn aan het twijfelen over de bestemming voor komende vacantie.

we willen goed weer dat staat voorop..
frankrijk heeft onze voorkeur, maar we willen niet in de echte toeristische streken zitten.

Campings hebben we niet nodig en we zijn aangesloten bij france passion.

ook geven we niet echt veel om die alpen of pyreneën..

Wie geeft ons de gouden tip hahaha

groeten johan en lia :lol:
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

le cabanes de fleuri aan het haventje 2x geweest vorig jaar september en begin mei dit jaar er schijnt in het hoog seizoen wel veel op de parkeerplaats georganiseerd te worden oa disco dit ook omdat er binnen 100 meter een gemeente camping is verder winkel van het dorp binnen 50 meter verse vis 100 meter strand 300 meter nudistenstrand 800 meter leidingwater bij de aanlegsteiger geen stroom openbaar toilet [frans]op 150 meter [daar kun je ook je wc leegmaken ] de prijs per nacht nada noppes niks wel voorzichtich met je luifel veel plezier en s6 oja het licht in de buurt van narborne richting cap d'agde daar tussen in ergens Toon
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gebruikersavatar
Louissa
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 10:57
Locatie: Hasselt (Ov)



Bericht door Louissa »

Hallo, vorig jaar zijn wij ook in Frankrijk geweest. In het zuiden, bij Narbonne hebbe we een aantal nachten op een grote camperplaats gestaan met douche en toilet. Het is een verharde plaats net ten westen van Narbonne, kosten 2002 € 5,- Je staat direct achter een klein duin aan het strand. Aan de andere kant van de weg werd ook vrij gecamperd in het meer bergachtig gebied. In Gruissan, iets verder naar het westen kun je zelfs op het stand staan. Verder hebben wij bijna overal vrij gecamperd. Bijna alle kleine plaatsejes hebben wel een leuk plein waar je kunt overnachten. Vaak langs een riviertje gestaan.
Veel plezier toegewenst.
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

peter



Bericht door peter »

wij komen net terug uit de omgeving narbonne en gruissan. ook wij stonden op de genoemde plaatsen. ik vindt dit het mooiste dat frankrijk op campergebied heeft te bieden. echt een aanrader.
tot mijn plezier zag ik dat in de laatste promobil (duits camperblad) een heel stuk over deze streek stond met nog meer camperplekken. als je wilt kan ik het voor je kopieren en opsturen

peter
Plaats reactie