Camping Birkelt LaRochette - Luxemburg

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Coral
Berichten: 2096
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 21:40

Re: Camping Birkelt LaRochette - Luxemburg



Bericht door Coral »

Blondie schreef:Amai ,
Ik moet zeggen dat ik wel wat andere reactie's verwacht had .



En ik wou alleen maar even zeggen dat het, prijs - kwaliteit vergeleken een hele goede camping is .
Ik kijk wel uit voor ik nog es een tipje op het forum zet hoor. Jullie hollanders doen jullie reputatie alle eer aan moet ik zeggen.
Blondie schreef:Wij zijn op de terugweg naar huis (Na 3 weken zuid Frankrijk) langs LaRochette gereden om vrienden op te zoeken die daar logeerden op Canping Birkelt, en hoewel wij altijd campings mijden en voor camperplaatsen kiezen (dit was onze derde keer op camping in negen jaar camperplezier) moet ik zeggen dat dit een fantastiche meevaller was. Het is een vijf sterren camping die aan alle eisen voldoet en geloof het of niet , maar de prijs valt heel goed mee. De duurste periode (en daar zaten wij in) kost het er 30.50 euro per nacht, 2 pers., stroom en een extra tentje incl. Na 23 aug. is er al een beterkoop tarief van kracht. Daar komt dan wel nog 3.75 euro p. extra pers. bij als je met meer bent, maar ik verschoot er toch van hoe goedkoop het was in vergelijking met de zuiderse landen waar we al op 4 sterrencamping (in het hoogseizoen)prijzen zagen van meer dan 60 euro per dag zonder extra's. En het moet gezegd, er was echt niks af te keuren. Proper, vriendelijk, mooie plaatsen en het restaurant, de winkel en terrasjes waren beterkoop dan thuis! Hier gaan wij zeker terug. Als het weer even mee zit in de zomer kunnen wij voor de normale kosten van ons tankgeld naar het zuiden hier een week op camping staan, want het is maar enkele uurtjes van ons deur. Ons ga je daar nog zien en wie weet komen we dan ook eens iemand van het forum tegen ? :D :lol:
Groetjes
Blondie, allereerst nog welkom als nieuweling op dit ( meestal :D ) mooie forum en ik hoop dat je niet na je eerste topic al teleurgesteld bent. Het is nu eenmaal moeilijk een tekst goed te interpreteren. De inhoud van een tekst kan vaak anders over komen dan hoe je het zelf bedoelt en persoonlijk heb ik dat bij eigen geplaatste reacties al vaker ervaren. Daarom kan bij de een de tekst van het door jou gestarte topic over komen als een (sorry voor de uitdrukking) soort halleluja achtige reclameboodschap en bij een ander als een oprechte manier om een leuke persoonlijke ervaring te willen delen met anderen.

Mensen zitten nu eenmaal niet allemaal hetzelfde in elkaar. En gelukkig maar ook :!: :)
Plaats reactie