Reisverslag(je) Baltische Staten

Bert

Re: Reisverslag(je) Baltische Staten

Bericht door Bert » zo 08 okt 2017, 15:35

Paul

Bert

DynaDetty

Bericht door DynaDetty » ma 09 okt 2017, 18:56

Aloys schreef:Bedankt! Ik ken het boekje, ik heb 'm zelf. Alleen is die van mij van 2010, zelfde titel, zelfde bandnummer, andere schrijvers.
En de route is anders dan die in jouw boekje.

We hebben veel van die boekjes, we moeten van deze maar eens een nieuwe aanschaffen. Je hebt ons wel op een idee gebracht!
Misschien komend late voorjaar/zomer...

Helaas Aloys, vergriffen bis februar 2018, staat op de site, dat wordt dus wachten, wij gaan er in 2018 ook heen, en willen er ook vier dagen St. Petersburg aan vastknopen.

Den poat op het gas en wiedergoan
D'n poat op het gas en.......wiedergoan

pele

Bericht door pele » ma 09 okt 2017, 20:38

Paul,
Eerder las ik op dit forum je reisverslag van Roemenië. Ik was er gelijk van weg! Nu lees ik je ervaringen en bekijk de mooie foto's van de Baltische staten.
Zo wordt het moeilijk kiezen voor 2018!

Merci om dit te posten.

jepebe

Bericht door jepebe » di 04 sep 2018, 22:21

Leuk om te lezen en zien, Paul! We zijn dr twee keer geweest, met dat boekje. Wat ons betreft een van de leukste europese camperbestemmingen. Tipje nog voor Riga: niet in het centrum maar er tegenaan de jugendstilwijk. Prachtige panden.

Drinkwater kondem wij altijd wel bij tankstations krigen. Twee keer op een camping dat ik t niet fris vond ruiken, kwam uit een zelf geslagen bron, hebben we toen niet genomen. Overal lpg verkrijgbaar, beter dan bij ons. We denken erover om volgend jaar weer te gaan, waarbij vooral het vrij kamperen en fikkie stoken ons geweldig trekken
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?

Plaats reactie