Naar de Lofoten geweest... (via Zweden)

Plaats reactie
marcelpol
Berichten: 14
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 15:15
Locatie: Driebergen
Contacteer:

Naar de Lofoten geweest... (via Zweden)



Bericht door marcelpol »

Afgelopen maand (augustus 2016) zijn we vanaf Utrecht richting de Lofoten gereden. Van deze prachtige reis (vinden wij) hebben we ook dit jaar weer een filmpje in elkaar gezet. 33 minuten deze keer. Inclusief de gereden route, alle campings en wegennummers!

Veel kijk- en luisterplezier (in HD het mooist).

Link naar de route in Google maps: https://drive.google.com/open?id=1Y6Jkj ... sp=sharing

Link naar de film : https://youtu.be/rGlXtVOqo8k



gr,

Marcel & Petra
Suntracker
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 29 jun 2016, 11:47
Locatie: Småland, Zweden

Re: Naar de Lofoten geweest..... (via Zweden)



Bericht door Suntracker »

Hej Marcel,
Ik heb met volle aandacht naar jullie prachtige film met natuuropnames zitten kijken. Bijzonder interessant en heel mooi gedaan. Het muziekje op de achtergrond is niet irritant zoals bij veel andere filmpjes het geval is. Bedankt voor de moeite en om het hier te plaatsen.
Wij zijn zelf ook een beetje bezig om in 2017 met de camper die kant op te gaan. Het wordt niet precies dezelfde route als die van jullie, omdat we nogal wat andere dingetjes willen zien. Wel naar de Lofoten en Vesterålen. Bovendien hebben wij het voordeel, dat de reis veel korter is, doordat we in (zuid) Zweden wonen. Dat scheelt gauw een kleine 2500 km. Toch kunnen we met veel plezier kijken naar jullie reisverhalen!
Wanneer zijn jullie daar precies geweest? Er zijn namelijk wel wat andere reizigers te zien, maar nog niet zoveel, dat het echt druk is.
André
marcelpol
Berichten: 14
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 15:15
Locatie: Driebergen
Contacteer:

Re: Naar de Lofoten geweest..... (via Zweden)



Bericht door marcelpol »

Suntracker schreef:Hej Marcel,
Ik heb met volle aandacht naar jullie prachtige film met natuuropnames zitten kijken. Bijzonder interessant en heel mooi gedaan. Het muziekje op de achtergrond is niet irritant zoals bij veel andere filmpjes het geval is. Bedankt voor de moeite en om het hier te plaatsen.
Wij zijn zelf ook een beetje bezig om in 2017 met de camper die kant op te gaan. Het wordt niet precies dezelfde route als die van jullie, omdat we nogal wat andere dingetjes willen zien. Wel naar de Lofoten en Vesterålen. Bovendien hebben wij het voordeel, dat de reis veel korter is, doordat we in (zuid) Zweden wonen. Dat scheelt gauw een kleine 2500 km. Toch kunnen we met veel plezier kijken naar jullie reisverhalen!
Wanneer zijn jullie daar precies geweest? Er zijn namelijk wel wat andere reizigers te zien, maar nog niet zoveel, dat het echt druk is.
André
Hoi André,

Bedankt voor je mooie compliment! We zijn er de laatste 3 weken van augustus geweest. De Lofoten in de 2e week.
Gebruikersavatar
roze
Berichten: 671
Lid geworden op: vr 21 jul 2006, 0:15
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

Re: Naar de Lofoten geweest... (via Zweden)



Bericht door roze »

Mooie film. Geeft een aardige indruk van het landschap. Ik ben nog nooit in Scandinavie geweest.

Wat voor drone gebruik je voor je opname's?
Rob Zeijen | Hymer S660 | 1993 | MB 410 D | automaat |

Info over de retro S-serie van Hymer: www.beremooiehymers.nl
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Naar de Lofoten geweest... (via Zweden)



Bericht door AadenAnke »

Marcel en Petra,
Wat mooi jullie film, dat Zweden en Noorwegen. Ik ben er nog nooit geweest, maar als ik er de tijd voor krijg gaan we zeker. Voorlopig staat het op het verlanglijstje voor als we later groot zijn en tijd hebben. Wat betreft de muziek, daar heb ik een andere mening over dan André. Maar over smaak moet je niet twisten. Ga vooral door met film verslagen te maken van jullie reizen, deel ze dan met ons dan kunnen wij er ook van genieten!

Gr. Aad
marcelpol
Berichten: 14
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 15:15
Locatie: Driebergen
Contacteer:

Re: Naar de Lofoten geweest... (via Zweden)



Bericht door marcelpol »

roze schreef:Mooie film. Geeft een aardige indruk van het landschap. Ik ben nog nooit in Scandinavie geweest.

Wat voor drone gebruik je voor je opname's?
Een Parrot Bebop 2
Gebruikersavatar
donkey
Berichten: 471
Lid geworden op: zo 22 mei 2011, 23:06
Locatie: omg.Roermond
Contacteer:

Re: Naar de Lofoten geweest... (via Zweden)



Bericht door donkey »

Vakwerk , je documentaire , kon zo een reisprogramma zijn :bow:
heja
Berichten: 104
Lid geworden op: do 05 mei 2011, 23:12
Locatie: Sneek

Re: Naar de Lofoten geweest... (via Zweden)



Bericht door heja »

Wij gaan al jaren naar meest zweden en dan noorwegen.
Met veel plezier en aandacht jullie film bekeken, verbazend mooi hoe je met zo,n drone zulke mooie opnames maakt, maar ook vanuit de Camper, echt super!
Heb nu al weer zin naar die prachtige wereld!

groeten

Heja
Gebruikersavatar
leis
Berichten: 22
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 11:57
Locatie: België Regio Bree Maaseik

Re: Naar de Lofoten geweest... (via Zweden)



Bericht door leis »

Hallo Petra & Marcel

Een hele mooie video hebben jullie gemaakt van de reis naar Noorwegen.
Vrienden van ons uit Oostenrijk heb ik jullie reis doorgestuurd zij willen in 2017 ook naar Noorwegen via Duitsland Denemarken en Zweden.
Noorwegen komt nu zeker ook op de lijst te staan.

Groetjes uit België

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Plaats reactie