Colorline: hoogte auto mét of zonder dakkoffer gerekend doorgeven?

Plaats reactie
Frouke
Berichten: 56
Lid geworden op: wo 26 jun 2019, 12:17

Colorline: hoogte auto mét of zonder dakkoffer gerekend doorgeven?



Bericht door Frouke »

Hoi allen,

Ik ga binnenkort tickets boeken voor een overtocht Kiel-Oslo met Colorline en ik heb totaal geen ervaring hierin... :wink:
De bedoeling was om een dakkoffer op onze auto te laten plaatsen tegen dat we op reis vertrekken. Bij het boeken moet je de maximale hoogte doorgeven en nu is mijn vraag of ik deze mét of zonder de dakkoffer gemeten moet doorgeven? Dit scheelt best in prijs heb ik al gezien dus zou graag zeker zijn wat ik hiermee moet doen. Alvast bedankt!

Frouke
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Colorline: hoogte auto mét of zonder dakkoffer gerekend doorgeven?



Bericht door KTManiac »

Hoogte is uiteraard de hoogte met dakkoffer.
Frouke
Berichten: 56
Lid geworden op: wo 26 jun 2019, 12:17

Re: Colorline: hoogte auto mét of zonder dakkoffer gerekend doorgeven?



Bericht door Frouke »

Ok, dankjewel. Had al zo'n vermoeden hoor, maar wil zeker zijn alvorens ik boek ;-)
DJSmiley
Berichten: 4032
Lid geworden op: za 31 aug 2019, 13:37
Locatie: Nunspeet

Re: Colorline: hoogte auto mét of zonder dakkoffer gerekend doorgeven?



Bericht door DJSmiley »

Geen idee hoeveel het uitmaakt, maar als je met de dakkoffer net in een hogere categorie valt kun je natuurlijk die ook (als t past) ff op de achterbank leggen (of op schoot als je passagiers op de achterbank hebt) tijdens het op- en afrijden van de boot.
Fiat Ducato L2H2 2007 ombouw naar camper: https://www.djsmiley.com
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Colorline: hoogte auto mét of zonder dakkoffer gerekend doorgeven?



Bericht door Hoofdnoorman »