Denemarken herfstvakantie

Gebruikersavatar
catch
Berichten: 328
Lid geworden op: di 23 dec 2008, 7:51
Locatie: hilversum

Re: Denemarken herfstvakantie



Bericht door catch »

ik zeg coole quad ook ,lekker scheuren over het strand

dat lijkt wel zoiets als de camrque daar :problem: :shifty:
op google zie ik allemaal campers staan


wij nemen hem ook altijd mee achter de camper :thumbup:
stel niks uit tot later want als later eerder komt ben je te laat
Mirte
Berichten: 606
Lid geworden op: wo 19 sep 2012, 14:51
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Denemarken herfstvakantie



Bericht door Mirte »

catch schreef:ik lees hier en daar dat het een heel duur land is, als je tenminste je eigen huisje niet bij je hebt :-B
Het is een duur land. De Denen klagen ook steen en been: alles wat lekker is (suiker, vet, alcohol) is duur door de 25 % btw.
Maaaaaaar, je krijgt er iets voor terug: een schoon en veilig land :thumbup:
Te koop: onze Ford Transit Nugget automaat met hefdak uit 1998
http://www.facebook.com/Ford-Transit-Nu ... nref=story
Gebruikersavatar
catch
Berichten: 328
Lid geworden op: di 23 dec 2008, 7:51
Locatie: hilversum

Re: Denemarken herfstvakantie



Bericht door catch »

ik drink niet rook niet heb geen suiker in de koffie en ben al vet dus voor mij een makkie :lol:
je maakt me wel nieuwsgierig :thumbup:
stel niks uit tot later want als later eerder komt ben je te laat
SuzanneR1978
Berichten: 530
Lid geworden op: do 13 jun 2013, 13:57
Locatie: Emmeloord

Re: Denemarken herfstvakantie



Bericht door SuzanneR1978 »

Je kunt bij de Lidl redelijk boodschappen doen hoor, de verse broodjes zijn daar bijvoorbeeld helemaal niet duur en het beleg valt ook mee.
Maar als je elke avond biefstuk wilt en daarbij wat drinkt, ja dan wordt het duur, als je het niet zelf meeneemt.
Wij nemen zelf altijd wel wat mee, vooral koffie. De rest kopen we gewoon onderweg.

De Margrietroute is heel lang en inderdaad soms staan er geen bordjes en dan is het gokken en gok je weleens verkeerd, kom je soms ook juist op mooie plekjes.
Wij vonden Denemarken prachtig, de westkust lijkt inderdaad op onze kust op sommige plekken, alleen dan kilometers lang. Dat vind je in Nederland niet, want dat is volgebouwd met huizen, andere gebouwen en vooral wegen.

Je kunt zelfs een stuk over het strand rijden, daar is gewoon een weg. Dat ligt bij Blåvand. Mooi daar, maar alle campings waren dicht.
Volgens ons mag je juist in Denemarken niet vrij staan, behalve langs de snelweg, maar wie wil dat nou. Vlakbij Blåvand hebben wij gestaan bij een totaal verlaten camping, maar daar stond een bordje met campers erop, voor 1 nacht mocht je daar staan. Kostte 100Dkk, maar die is natuurlijk niemand op komen halen. Lag tegen de duinen aan en er waren wel wat vakantiehuisjes, maar we hebben niks gehoord.
groetjes Suzanne
SuzanneR1978
Berichten: 530
Lid geworden op: do 13 jun 2013, 13:57
Locatie: Emmeloord

Re: Denemarken herfstvakantie



Bericht door SuzanneR1978 »

Afbeelding


Afbeelding
groetjes Suzanne
Plaats reactie