Overnachten in de buurt van Glasgow

Plaats reactie
goudje
Berichten: 63
Lid geworden op: za 04 jan 2014, 17:33

Overnachten in de buurt van Glasgow



Bericht door goudje »

Wie weet er een overnachtings plaats in de buurt van Glasgow. De camping Graigendmuir is vol. Of een plekje waar je veilig kan staan mag ook.
Margolia
tvdsande
Berichten: 2270
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 9:21

Re: Overnachten in de buurt van Glasgow



Bericht door tvdsande »

Misschien bij The Forge shopping centre,of hier Cumbernauld RD 55.878821,-4.178563
Of je gaat nog 35 km reizen naar het Falkirk Wheel.
Gebruikersavatar
henpo
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 13 okt 2008, 14:12

Re: Overnachten in de buurt van Glasgow



Bericht door henpo »

Margolia ken je de app Park4night? Daar staan zowel parkeerplekken (24 uur) als boerencampings e.d op. In Galsgow geeft ie al 3 parkings waar je mag overnachten. Als je ze wilt hebben geef maar seintje.
goudje
Berichten: 63
Lid geworden op: za 04 jan 2014, 17:33

Re: Overnachten in de buurt van Glasgow



Bericht door goudje »

henpo schreef:Margolia ken je de app Park4night? Daar staan zowel parkeerplekken (24 uur) als boerencampings e.d op. In Galsgow geeft ie al 3 parkings waar je mag overnachten. Als je ze wilt hebben geef maar seintje.
Die wil ik graag hebben en ken ik niet. We moeten Zaterdag in Dunoon zijn om over te varen en willen vrijdag zover mogelijk komen. Donderdag hebben we de nachtboot vanuit Harwich.
Alvat heel erg bedankt.
Margolia
goudje
Berichten: 63
Lid geworden op: za 04 jan 2014, 17:33

Re: Overnachten in de buurt van Glasgow



Bericht door goudje »

tvdsande schreef:Misschien bij The Forge shopping centre,of hier Cumbernauld RD 55.878821,-4.178563
Of je gaat nog 35 km reizen naar het Falkirk Wheel.
Falkirk halen we wrsch niet. Maar ik schrijf het wel op. Het shopping centre zoeken we op.
Bedankt.
Margolia
Plaats reactie