Hond mee op boot Duinkerken-Dover

durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door durisotti »

Je roept in je eerste bericht op tot het overtreden van veiligheidsregels ik citeer:

Nou ben ik benieuwd naar de procedure als je eenmaal bent ingecheckt met de camper en hond? Is het bv te doen om stiekem in de camper te blijven :shh: of hem "nietsvermoedend" mee te nemen in zijn buggy (het is een jack russel X)
En ik zag op sommige foto's dat de camper op een buitendek stond ipv afgesloten binnendek?

En domme mensen die domme vragen stellen krijgen ook wel eens een dom antwoord denk ik zo...
Gebruikersavatar
freedom2
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 26 nov 2004, 18:30

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door freedom2 »

Ben blij dat ik niet alleen ben.
Misschien moet Cenna zelf eens alles rustig en volledig lezen.
Het meest duidelijk en verantwoordelijk antwoord komt van Faalhaas volgens mij.
En voor iemand die voor de eerste keer met de motorhome op reis gaat en de eerste vraag stelt, hier vind de reactie nogal grof.
Cenna
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 18:05

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door Cenna »

en dan noemen jullie mij grof? ik wordt hier betiteld als dom?? Tja ik heb altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan alleen domme antwoorden en dat blijkt in dit geval ook wel weer.

Dus jullie overige forumleden zijn ook dom omdat ze wel normaal antwoord kunnen geven? Ik vraag niet wat wel en niet mag, dat heb ik namelijk zelf wel gelezen (jaja ik heb gewoon al op de lagere school leren lezen en gaat me prima af)

En wat heeft het er mee te maken of je nieuw bent of niet? oudere leden hebben een vrij brief om nieuwe leden belachelijk te maken? is dat de tendens hier op het forum? het is actie reactie en je oogst wat je zaait, dus een debiele reactie van uw kant is lik op stuk van mijn kant.

Wat mij betreft mag er een slot op dit topic want we zijn al volledig van het onderwerp af gegaan en wordt het een welles nietus verhaal en willen een stel wetsdienaars hun gram halen ofzo...

tip: Misschien wat minder azijn bij je koffie nemen.....
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door durisotti »

Ik vraag niet wat wel en niet mag.

Dat vraag je wel.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13338
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door hathi »

Weer wat geleerd,er zijn mensen die een hond hoger in schatten dan een medemens,ik snap nu ook waarom,die geven geen commentaar of kritiek,en doen precies wat je verlangt,of aangeleerd hebt,terwijl het baasje niet eens weet hoe een hond in de camper te vervoeren,nu als dat maar goed gaat?
Hans
Gebruikersavatar
waarnaartoe
Berichten: 798
Lid geworden op: wo 05 nov 2008, 21:12
Locatie: Zedelgem (B)

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door waarnaartoe »

Er is niets mis met de vraag die Cenna stelt.
Toen ik ze las nam ik direct een abonnement op dit draadje.
Ik loop namelijk met dezelfde vraag.

Begrijp niet waarom bepaalde mensen hier zo geïrriteerd (tot onbeschoft toe) reageren.

Ik zie mijn hond ook ontzettend graag...! Mag het...?

Ben tevreden dat een hondje dan toch gedoogd wordt op dek, dit opent voor ons nieuwe perspectieven

Thx Cenna!
Hoe ver je reist, heeft niets met afstand te maken.
Cenna
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 18:05

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door Cenna »

hathi schreef:Weer wat geleerd,er zijn mensen die een hond hoger in schatten dan een medemens,ik snap nu ook waarom,die geven geen commentaar of kritiek,en doen precies wat je verlangt,of aangeleerd hebt,terwijl het baasje niet eens weet hoe een hond in de camper te vervoeren,nu als dat maar goed gaat?

Als je mensen leert kennen ga je steeds meer van dieren houden.... Je hoeft maar op dit forum te kijken en je snapt waarom. Dieren zijn niet zo kortzichtig als mensen en zijn alles behalve machines zoals jij doet voorkomen.

En nou weet ik ineens niet hoe ik een hond moet vervoeren in een camper :lol3: Echt briljant dit. Begin nu echt te geloven dat jullie een hoop te compenseren hebben... Sneu...
Cenna
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 18:05

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door Cenna »

waarnaartoe schreef:Er is niets mis met de vraag die Cenna stelt.
Toen ik ze las nam ik direct een abonnement op dit draadje.
Ik loop namelijk met dezelfde vraag.

Begrijp niet waarom bepaalde mensen hier zo geïrriteerd (tot onbeschoft toe) reageren.

Ik zie mijn hond ook ontzettend graag...! Mag het...?

Ben tevreden dat een hondje dan toch gedoogd wordt op dek, dit opent voor ons nieuwe perspectieven

Thx Cenna!

Godzijdank een normale reactie, fijn dat jij ook gebaat bent bij de eerdere reacties. En dank je wel :wink:
Gebruikersavatar
Iveco4x4
Berichten: 735
Lid geworden op: wo 23 dec 2015, 19:43
Locatie: Haaglanden

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door Iveco4x4 »

Cenna schreef:Ik ga er vanuit dat het schip gewoon blijft drijven!
De bodem van de (Noord)zee ligt vol met wrakken. :bang: De mensen die daar op voeren dachten waarschijnlijk hetzelfde toe ze van huis vertrokken. :wave: Toen ik bij de Kon. Marine zat heb ik zelf een boot zien zinken, dat vergeet je je leven niet. 3 doden.
Vriendelijke groet, Berry

Iveco 40.10 WM/1, 4x4, 1990, 2500cc turbo, max. 4450kg
De reis is het leukst, niet het doel.
Rijbewijs AM,A1,A2,A,B,C1,C,D1,D,BE,C1E,CE,D1E,DE,T. (wat een onzin)
NL,A,AND,B,BG,BIH,BOL,BZ,CH,CND,CO,CR,CZ,D,DK,E,EC,ES,EST,ET,F,FIN,
FL,FO,GB,GCA,GR,H,HN,HR,I,IRL,IS,KZ,L,LAR,LT,LV,MA,MC,MEX,MGL,MNE,
N,NIC,P,PA,PE,PL,RA,RCH,RKS,RO,ROU,RUS,S,SK,SLO,SRB,TN,TR,UA,USA,V,VL
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door Vertrokken2 »

We herinneren ons allemaal de Herald of Free Enterprise.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
waarnaartoe
Berichten: 798
Lid geworden op: wo 05 nov 2008, 21:12
Locatie: Zedelgem (B)

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door waarnaartoe »

Dat moet een zeer traumatische gebeurtenis zijn. Kan me inbeelden dat dit sporen nalaat.

Maar langs de wegen hier in België staan er veel kruisje van verkeersslachtoffers en nog altijd stap ik onversaagd in de camper.
Hoe ver je reist, heeft niets met afstand te maken.
ellan vannin
Berichten: 1407
Lid geworden op: zo 09 feb 2014, 22:40
Locatie: Tongeren Belgie

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door ellan vannin »

[/quote]Als je mensen leert kennen ga je steeds meer van dieren houden....[/quote] :bow: :bow: :bow: Helemaal mee eens
All4dogs
Cenna
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 18:05

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door Cenna »

Iveco4x4 schreef:
Cenna schreef:Ik ga er vanuit dat het schip gewoon blijft drijven!
De bodem van de (Noord)zee ligt vol met wrakken. :bang: De mensen die daar op voeren dachten waarschijnlijk hetzelfde toe ze van huis vertrokken. :wave: Toen ik bij de Kon. Marine zat heb ik zelf een boot zien zinken, dat vergeet je je leven niet. 3 doden.
Ik woon met een ex- marinier samen, die heeft ook het nodige gezien. Dus je verteld me niks nieuws. Maar als je bij alles wat je doet van het ergste uit gaat heb je naar mijn inziens geen leven toch? Dus ja, ik ga er vanuit dat een vliegtuig blijft vliegen, een boot blijft drijven en een trein op de rails blijft maakt dat me naïef? Nee, want ik weet wat er kan gebeuren, maar laat mijn leven er niet door leiden.
Dus doe alstublieft niet zo denigrerend, ik kom echt niet uit een ei omdat ik het niet met jullie eens ben. Dank u
Cenna
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 18:05

Re: Hond mee op boot Duinkerken-Dover



Bericht door Cenna »

ellan vannin schreef:
Als je mensen leert kennen ga je steeds meer van dieren houden....[/quote] :bow: :bow: :bow: Helemaal mee eens[/quote]


Of niet dan :thumbup:
Plaats reactie