Kamperen in iemands tuin

Mirte
Berichten: 606
Lid geworden op: wo 19 sep 2012, 14:51
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door Mirte »

Dank voor de tip!

Wonderlijk genoeg opent 'Gardens for Campers' met een kaart van Frankrijk, maar dat komt mij dan wel weer goed uit :-B
Doet me een beetje denken aan de natuurkampeerterreinen in NL, zijn fijnproeversterreintjes ;-) .
Te koop: onze Ford Transit Nugget automaat met hefdak uit 1998
http://www.facebook.com/Ford-Transit-Nu ... nref=story
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door durisotti »

mmdem schreef:Aantrekkelijk heeft te maken met het geheel. Prijs/kwaliteit.
De prijs vindt ik niet aantrekkelijk en zeker niet concurrerend, de kwaliteit kan ik niet beoordelen.

France Passion en bv.Britstops zijn (wat mij betreft) veel aantrekkelijker.

Overigens worden op dit forum "persoonlijke" meningen gegeven. Dat hoort iedereen te respecteren.
Als je een andere mening hebt kun je die gewoon daar tegenover stellen, zonder een ander direct aan te vallen.
Ook dit verhaal is niet juist en niet op feiten gebaseerd, op sommige adressen betaal je helemaal NIETS voor het kamperen !
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door de Jonckheer »

Om een gemiddelde prijs te plaatsen is lachwekkend want daar heeft niemand iets aan. €7 pp is bepaald niet non-profit en is niet bepaald goedkoop als je als gezin van b.v. 4 personen daar komt staan.
Bovendien is het raar om, wanneer iemand een kritische reactie plaatst dat maar meteen af te doen als zuur. Een ideale wereld bestaat niet dus ook hier zal wel het een en ander op aan te merken zijn en waarom zou je dat niet mogen benoemen?
Gebruikersavatar
mmdem
Berichten: 2874
Lid geworden op: ma 21 sep 2009, 13:56
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door mmdem »

Ach, Durisotti heeft zich inmiddels nadrukkelijk geprofileerd als iemand die voortdurend bezig is de mening van anderen aan te vallen. Begrijpt kennelijk nog niet wat het woord "discussie" betekent.
Vriendelijke Groet, Theo

Dethleffs Esprit T 7010
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door Mickel Moen »

Gee.

Bedankt voor de tip. :thumbup:
Ik kende dit nog niet. Wij staan het liefst op campings. Camperplaatsen vinden we vaak niet aantrekkelijk. Dit is een mooi alternatief.
Je noemt zelf als voorbeeld België. In België houdt het niet over van de campings. Helemaal in de winter. Dit vergroot de mogelijkheden.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door de Jonckheer »

Ik heb er een stuk of wat bekeken en allemaal voor caravans of tenten. Misschien dat een klein camperbusje hier of daar een plek kan vinden maar als het wat groter wordt zal het niet of nauwelijks lukken. En het zijn voornamelijk velden dus niet verhard. Vraag dus eerst of er een trekker voorhanden is voor het geval je tot je assen bent weggezakt . . :lol: :lol:
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door Vertrokken2 »

ik denk ook niet dat jij de doelgroep bent.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door de Jonckheer »

Zover was ik al hoor. Ik ben uit nieuwsgierigheid gaan kijken. Bovendien hoeft je camper geen 12 ton te wegen om weg te zakken, dat lukt met 3,5 ton ook prima op een nat weilandje/achtertuin.
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door Vertrokken2 »

Overweeg je een maatje kleiner?
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door Mickel Moen »

Het lijkt mij logisch, dat je vooraf contact opneemt en vraagt, als het weer daar aanleiding toegeeft, of je verhard kunt staan.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Kamperen in iemands tuin



Bericht door durisotti »

mmdem schreef:Ach, Durisotti heeft zich inmiddels nadrukkelijk geprofileerd als iemand die voortdurend bezig is de mening van anderen aan te vallen. Begrijpt kennelijk nog niet wat het woord "discussie" betekent.
Discussie is prima, maar het gaat mij er om dat er dingen worden verkondigd die kant nog wal raken en die niet op feiten zijn gebaseerd.
Loze kreten !
Dat voegt in mijn ogen niets toe aan een forum.
Plaats reactie